Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz SL R231

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een goede vriend van mij heeft een Porsche Boxster gekocht en rijdt daar in de winter dus niet mee. Dat ding staat nu al maanden in z'n loods. Ik kan dat dus niet begrijpen. Kijk eens naar buiten... ik zou het verschrikkelijk vinden moest ik dan vandaag niet met zo'n auto kunnen rijden. Als ik dat niet een gans jaar op de baan kan houden, dan zoek ik iets minder duur.
    Ik heb nu ook een 997 bijgekocht en deze zal ook het ganse jaar op de weg kunnen.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
      Ik zie liever zonder, zelfs als het de 500 zou worden.
      laat ze gewoon meekomen
      mss kan je nog iemand ermee blijmaken die een slk 500 k wil

Comment

Inderdaad privé en enkel voor de zomermaanden.

Zouden jullie deze dan in de winter telkens uitschrijven of hoe doe jij dat met al uw wagens? Speciale verzekering?
        Ik schrijf de SL enkel in de zomermaanden in (3 maanden meestal). BIV dien je toch maar 1-malig te betalen. Verzekering is bij mij tss 400-500 euro (op jaarbasis) voor 320 Pk als 3de wagen.

Comment

• Comment

• Zoals jullie weten volg ik deze wagen al een tijdje: http://www.nnc.be/nl-BE/Aanbod/Detail?vehicleId=492603

Staat al van in 2013 aan de prijs van 106.999 euro

Zie ik gisteren de wagen in promo gaan - 6000 euro

Ok, denk je dan....

Nee hoor. Eerst bij de prijs 6000 euro bijgedaan en dan als promo 6000 euro eraf.

Dan kom je weer op de oorspronkelijke NNC prijs van 106.999 euro.

Vind dit een spijtige zaak.
            IRIDIUM
            Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
            Helderzienden

Comment

• mag wettelijk natuurlijk niet

Comment

• heb je hen er al mee geconfonteerd ? ze weten toch dat je intresse hebt

Comment

Zoals jullie weten volg ik deze wagen al een tijdje: http://www.nnc.be/nl-BE/Aanbod/Detail?vehicleId=492603

Ok, denk je dan....

Nee hoor. Eerst bij de prijs 6000 euro bijgedaan en dan als promo 6000 euro eraf.

alee man, dat is toch echt wel laag van hen..

Comment

• Ik blijf erbij, NNC is veel te duur ivm Duitse aanbiedingen.

Ik zou hen toch eens met de neus op de feiten duwen en dit aankaarten.

Comment

• oh zo doet NNC dat dus...
                      lets have some more member berries

Comment

Zoals jullie weten volg ik deze wagen al een tijdje: http://www.nnc.be/nl-BE/Aanbod/Detail?vehicleId=492603

Ok, denk je dan....

E-mailtje -> ministerie van Economische zaken.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• heb je oude printscreen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            heb je oude printscreen ?
                            Ik heb een offerte op papier van deze wagen van 2013 aan 106.999 euro , geen printscreen.
                            Wel vandaag een printscreen gedaan van de promo.
                            Last edited by Iridium; 04/02/2014, 20:17.
                            IRIDIUM

Groeipunt
                            Helderzienden

Comment

• ook goed natuurlijk

het kan nog steeds een bug in hun systeem zijn natuurlijk

Comment

ook goed natuurlijk

het kan nog steeds een bug in hun systeem zijn natuurlijk
                                Het zal dat zijn. Bij deze een oproep aan NNC om de bug uit het systeem te halen en ook eens naar 'Junge Sterne' prijzen in Duitsland te kijken.
                                IRIDIUM

Groeipunt
                                Helderzienden

Comment

• ik wou morgen sowieso al naar nnc bellen om het hun te melden, heb jij daar een prob mee ?

Comment

ik wou morgen sowieso al naar nnc bellen om het hun te melden, heb jij daar een prob mee ?
                                    Eigenlijk niet. Ik gebruik hier mijn bedrijfsnaam als nickname en die wagen staat me van dag 1 aan.
                                    Het enige wat me tegenhoudt is de gigantische meerprijs tov gelijkaardige Duitse Junge Sterne wagens. (+30.000 euro)

Stiekem hoopte ik dus dat de wagen wat zou zakken in de wintermaanden (omdat ik liever in België koop dan in Duitsland).

Ik hoop voor NNC dat het een BUG is, want anders vind ik het enorm boerenbedrog.
                                    IRIDIUM

Groeipunt
                                    Helderzienden

Comment

Het enige wat me tegenhoudt is de gigantische meerprijs tov gelijkaardige Duitse Junge Sterne wagens. (+30.000 euro)
                                      Eerlijk?

Zelfs met die 6000 er nog (extra ) af dan zou ik mij sowieso niet goed kunnen voelen bij een aankoop met dergelijk verschil.
                                      Heb je ook een reden waarom je liever niet in Duitsland wil kopen? Het is niet alsof je die Belgische NNC wagen bij je lokale dealer koopt he, en dan nog...

Ik ken er genoeg die premium selections of junge sterne kopen in Duitsland en een betere service genieten dan kopers van een nieuwe wagen bij de dealer hier.
                                      Last edited by Titleist; 04/02/2014, 20:46.

Comment

• Vind het jammer dat er maar 4 manuele benzine Benzen op NNC staan...

Comment

• benzine is zo al moeilijk te vinden en een manuele merc nog meer dus als je die dan nog wil combineren
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X