Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
    Lol.. Altijd grappig als mensen een autofabrikant afstraffen omdat ze jarenlang mensen aan't werk gezet hebben.

Enfin, bij mij staat hij er wel op. Ik heb nog tijd. En als de condities goed zijn (model, uitrusting, prijs, motoren, ...) dan zal het me worst wezen waar en hoe ze hem bouwen.
    dat is nu eens gesproken van een echte mossel die zich Vlaming noemt
    moest FORD besloten hebben een fabriek in Duitland te sluiten dan denk ik dat de Duitse consument wel eens FORD zou kunnen onder druk zetten hebben door geen FORD modellen meer de kopen,maar de meeste Vlamingen kijken de dag van vandaag ALLEEN naar zichzelf(voor een paar euro hun ziel verkopen)
    dat ze hun auto's dan maar slijten aan die Spanjaarden de ze niet kunnen betalen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoB Bekijk Berichten
      moest FORD besloten hebben een fabriek in Duitland te sluiten dan denk ik dat de Duitse consument wel eens FORD zou kunnen onder druk zetten hebben door geen FORD modellen meer de kopen,maar de meeste Vlamingen kijken de dag van vandaag ALLEEN naar zichzelf(voor een paar euro hun ziel verkopen)
      dat ze hun auto's dan maar slijten aan die Spanjaarden de ze niet kunnen betalen!
      Raar dat je het zegt, ik ben meestal diegene die niet omkan met de mentaliteit van de gemiddelde Vlaming. Bekrompen, bemoeiziek, kleingeestig, ... Ik identificieer mezelf nog meer met onze Waalse vrienden. Ze mogen dan de naam hebben werkschuw te zijn, ze de schitterende eigenschap zich meer met zichzelf bezig te houden dan met de buren.

Ik steek daarentegen niet weg dat ik mezelf, mijn gezin, familie & vrienden belangrijker vind dan arbeiders die ik van haar nog pluimen ken. Als ik ergens 100 euro kan verdienen, om maar iets te zeggen, kan me dat weinig schelen als daarom iemand anders, die ik niet ken, 100 euro minder verdient.
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Dus enkel nog Volvo en Audi rijden? Ah ja, al de rest maakt ook niks (meer) in België.
        Zever gezever maat, als geen enkele constructeur of zelfs industrie nog heil ziet in België, zou het dan eens niet kunnen dat het niet aan hen maar aan het land ligt?
        Gij gaat in ieder geval niet veel meer moeten kopen. Misschien wat pralinekes of zo, als is het twijfelachtig of die doosjes wel in België gemaakt worden...
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Ford brengt de nieuwe Mondeo eerst naar China en laat Europa links liggen, dat zegt genoeg over onze positie. Die paar duizend Ford's minder in België daar gaat bij Ford, buiten onze lokale dealers, niemand van wakker liggen
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
            Ford brengt de nieuwe Mondeo eerst naar China en laat Europa links liggen, dat zegt genoeg over onze positie. Die paar duizend Ford's minder in België daar gaat bij Ford, buiten onze lokale dealers, niemand van wakker liggen
            In de VS is de Fusion in ieder geval een eclatant succes.
            truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
              Raar dat je het zegt, ik ben meestal diegene die niet omkan met de mentaliteit van de gemiddelde Vlaming. Bekrompen, bemoeiziek, kleingeestig, ... Ik identificieer mezelf nog meer met onze Waalse vrienden. Ze mogen dan de naam hebben werkschuw te zijn, ze de schitterende eigenschap zich meer met zichzelf bezig te houden dan met de buren.

Ik steek daarentegen niet weg dat ik mezelf, mijn gezin, familie & vrienden belangrijker vind dan arbeiders die ik van haar nog pluimen ken. Als ik ergens 100 euro kan verdienen, om maar iets te zeggen, kan me dat weinig schelen als daarom iemand anders, die ik niet ken, 100 euro minder verdient.
              Draai die redenering nu es om ? U bent morgen diegene die 100 euro minder zal verdienen, ten voordele van iemand die net diezelfde redenering voert, er derhalve geen zak mee zit dat u en/of uw dierbaren een boterham minder hebben, aangezien ie er zelf net een méér heeft.
              Daar al es over nagedacht ? Kan het dan ook zo weinig schelen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nonkel louis Bekijk Berichten
                Draai die redenering nu es om ? U bent morgen diegene die 100 euro minder zal verdienen, ten voordele van iemand die net diezelfde redenering voert, er derhalve geen zak mee zit dat u en/of uw dierbaren een boterham minder hebben, aangezien ie er zelf net een méér heeft.
                Daar al es over nagedacht ? Kan het dan ook zo weinig schelen ?
                Ja. Want in plaats van er te blijven over melken, ga ik er iets aan doen!
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                  In de VS is de Fusion in ieder geval een eclatant succes.
                  Klopt ze rijden hier met hopen rond. Ik heb ze deze week genoeg kunnen bewonderen en het is en blijft een heel mooie wagen.

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Comment

... ,maar de meeste Vlamingen kijken de dag van vandaag ALLEEN naar zichzelf(voor een paar euro hun ziel verkopen)
                    ...
                    HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Stilletjes aan ben ik aan het uitkijken om mijn Galaxy te vervangen door een nieuwe. Dat men nu wat extra uitrusting cadeau zal doen is voor mij dus goed nieuws! Ik heb trouwens helemaal niet het gevoel dat ik mijn ziel verkoop, hoe pijnlijk de situatie ook is voor de werknemers in Genk. Dankzij mijn huidige Galaxy was er werk in Genk. En als ik een nieuwe bestel zorg ik opnieuw voor werk. Als niemand nog een Ford koopt dan staan die mensen vandaag al op straat, nu hebben ze misschien nog een jaartje werk!
                    Last edited by geerto; 09/04/2013, 15:12.

Comment

• 2014 Ford Fusion with 1.5-liter EcoBoost engine has 178 bhp

Following an announcement made in April, Ford has disclosed output specifications of the 1.5-liter EcoBoost engine powering the 2014 Fusion.

The four-cylinder, 1.5-liter EcoBoost engine has an aluminum block and head with twin independent variable camshaft timing. It produces 178 bhp (133 kW) at 6,000 rpm and 177 lb-ft (240 Nm) of torque available between 1,500 and 4,500 rpm. Fuel economy figures are not available at the moment.

This new engine will be manufactured at Ford's plant in Craiova, Romania and it matches the 178 bhp output of the 1.6-liter EcoBoost mill. However, the larger engine has a slightly higher peak torque of 184 lb-ft (249 Nm) but from 2,500 rpm. It should be noted the new 1.5-liter EcoBoost will replace the 1.6-liter EcoBoost in the 2014 Fusion equipped with a six-speed automatic gearbox. The 1.6-liter EcoBoost will still be available if you opt for the six-speed manual transmission.

Aside from these two engines, the 2014 Ford Fusion can also be had with a 4-cylinder, 2.5-liter engine generating 175 bhp (130 kW) at 6,000 rpm and 170 lb-ft (230 Nm) at 4,500 rpm. There's also a more powerful 4-cylinder, 2.0-liter EcoBoost which churns 240 bhp (179 kW) at 5,500 rpm and 270 lb-ft (365 Nm) at 3,000 rpm. Ford is offering a six-speed automatic for the 2.5-liter and a SelectShift automatic for the 2.0-liter EcoBoost.

Bron: WORLDCARFANS
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ‘De 1.0 EcoBoost kan nog sterker’

125 pk uit de 1.0 liter EcoBoost-motor van Ford is nog lang niet het plafond. Tenminste, dat liet een medewerker weten in gesprek met Autovisie.

De huidige en tweevoudig winnaar van de ‘Engine of the Year’-award van Ford is momenteel beschikbaar met verschillende vermogens. De 1.0 EcoBoost-motor sterkste beschikt momenteel over 125 pk, maar een medewerker van Ford liet weten dat de driecilinder meer potentie bezit. Zo is er een nieuwe variant in de maak met maar liefst 175 pk.

Mondeo?
                        Naar alle waarschijnlijkheid zal de op stapel staande sterke driecilinder zijn opwachting maken in de nieuwe Mondeo. Die zou dan optimaal profiteren van de vertraging die hij opliep door de verschuiving van de productie. In welke andere modellen de sterkere variant van de 1.0 EcoBoost is nog onduidelijk, maar we verwachten snel meer informatie.

Misschien dat Ford zo toch nog een nieuwtje heeft bij de introductie van de nieuwe Mondeo. Want het uiterlijk is nu al wel bekend bij iedereen. Maar 175 pk uit een éénliter motor, wie had dat kunnen bedenken een paar jaar geleden.............
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ford Vignale is Mondeo met meer stijl

Ford haalt niet alles uit de markt. Dat is het resultaat van een hoop snuffelwerk van marketingguru's. En dat betekent niet dat er dringend weer een model boven de Mondeo moet geparkeerd worden. Een spirituele Scorpio-opvolger is nog niet voor meteen. Versies van bestaande modellen kunnen best nog wat extra aandacht gebruiken. 10 à 15% van de klanten ziet het immers wel zitten om te upgraden binnen het bestaande product. De huidige Titanium X-uitvoering bij Ford blijft dus niet het plafond. Daarboven komt nog de Vignale.
                          De Mondeo Vignale die in Frankfurt tentoon wordt gesteld is voorzien van specifieke sierlijsten, rijkelijk rondgestrooide lederbekleding waar de stikmachine op is dolgedraaid, heeft meer chroomkleurige stijlelementen, 20-duims lichtmetaal, accessoires als een bagagelade in de koffer en snufjes als een geïntegreerde hotspot.
                          En toch moet het Vignale-label wanneer dat over ruim een jaar beschikbaar wordt, vooral méér zijn dan zomaar een vakje dat je op het bestelformulier moet aankruisen. Ford wil dat de klanten ervan extra in de watten gelegd worden. Ze moeten meer service krijgen bij de dealer en zullen kunnen genieten van extra privileges.
                          Naast de nieuwe Mondeo, krijgt ook de volgende S-Max een Vignale-lijn. Een voorbode van dat model staat ook op het Autosalon van Frankfurt te blinken. Dat ontdek je hier. Van de Vignale Concept hebben we alle beeld dan weer verzameld in een fotospecial.

Bron: Auto55
                          Alleen die naamkeuze he ... Ik rijd met een Ford Mondeo Vaginale ... al een een geluk dat ze hier de naam Fusion niet gebruiken ... of het was een vaginal fusion . Enfin ... van de meeste ford's kan wel niet gezegd worden dat ze kut rijden ... Dit wordt dan misschien een trendsetter ?
                          Last edited by MaXX99; 04/09/2013, 09:34.
                          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                            Alleen die naamkeuze he ... Ik rijd met een Ford Mondeo Vaginale ... al een een geluk dat ze hier de naam Fusion niet gebruiken ... of het was een vaginal fusion . Enfin ... van de meeste ford's kan wel niet gezegd worden dat ze kut rijden ... Dit wordt dan misschien een trendsetter ?
                            Vermits dit een concept is heeft hij zijn eigen topic bij 'scoops' (zie link),

http://www.autoforum.be/showthread.p...gnale-(Concept)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Vermits dit een concept is heeft hij zijn eigen topic bij 'scoops' (zie link),

http://www.autoforum.be/showthread.p...gnale-(Concept)
                              Excuses Jocar .. ik had er inderdaad overgekeken ... gisteren stond dat topic er nog niet en was blijkbaar iets te enthousiast
                              Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Excuses Jocar .. ik had er inderdaad overgekeken ... gisteren stond dat topic er nog niet en was blijkbaar iets te enthousiast
                                Geen probleem hoor

Comment

• In China loopt men een jaar voor op Europa en is de nieuwe Mondeo al in productie.

Comment

• Bron + meer foto's: [photo.bitauto.com]

Comment

• Fan van de stoere grill, niet zozeer van de smalle voorlichten en de onrustige middenconsole...
                                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                        Fan van de stoere grill, niet zozeer van de smalle voorlichten en de onrustige middenconsole...
                                        Die grote zilver gespoten plastic vlakken zijn er tenminste al uit die zo typerend waren voor een hele generatie Ford's en het ziet er toch weer wat ordelijker uit dan in een Focus die geen toonbeeld is. Het is al beter .. wel nog iets teveel bling bling inderdaad, maar misschien is dit typerend voor de Chinese markt?

Comment

wel nog iets teveel bling bling inderdaad, maar misschien is dit typerend voor de Chinese markt?
                                          Veel bling verkoopt inderdaad goed in China.

Hopelijk krijgen we voor de Europese variant de mogelijkheid iets aan te passen naar onze smaak .

Comment

Working...
                                          X