Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Deze 5-deursversie is echt wel knap vind ik.
En praktisch ook. Maakt de toegevoegde waarde van een break beperkt lijkt me.
Mijn laatste privé wagen was er ééntje van modeljaar 1996 - 2001. Hij was toen al een dijk van een wagen met een gigantische kofferruimte. Onze hond vond het daarin altijd fijn vertoeven als hij mee mocht voor een uitstapje. 😬
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Mijn laatste privé wagen was er ééntje van modeljaar 1996 - 2001. Hij was toen al een dijk van een wagen met een gigantische kofferruimte. Onze hond vond het daarin altijd fijn vertoeven als hij mee mocht voor een uitstapje. 😬
Wij hadden zo ook enen Spel was echt ruim inderdaad en traag
Wij hadden zo ook enen Spel was echt ruim inderdaad en traag
Inderdaad van de snelste was ie niet.
Wij hadden er toen ééntje in prachtig aubergine. 😍😘
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Mijn laatste privé wagen was er ééntje van modeljaar 1996 - 2001. Hij was toen al een dijk van een wagen met een gigantische kofferruimte. Onze hond vond het daarin altijd fijn vertoeven als hij mee mocht voor een uitstapje.
De mijne is van 2004, en die bolt nog steeds. Af en toe rij ik er nog eens mee, en anders de zoon die leert rijden.
Hij heeft ondertussen meer dan 270.000 km afgemaald en het enige dat hij nu heeft is de zetelverwarming van de bestuurder niet meer werkt, en dat hij wat rook produceert bij koudstart, maar vanaf de eerste 100 m. rijden is dat al voorbij.
De mijne is van 2004, en die bolt nog steeds. Af en toe rij ik er nog eens mee, en anders de zoon die leert rijden.
Hij heeft ondertussen meer dan 270.000 km afgemaald en het enige dat hij nu heeft is de zetelverwarming van de bestuurder niet meer werkt, en dat hij wat rook produceert bij koudstart, maar vanaf de eerste 100 m. rijden is dat al voorbij.
deze post verdient een Foto vind ik... die blijf altijd in mijn gedachten hangen dan. Ben ook al naar enkele gaan kijken maar de meeste zijn afgeleefd.
Jonas, ik zou even naar Barcelona vliegen voor een paar euro en die Titanium X 2.2 TDCi gaan halen die daar te koop staat: kopie van de mijne (enkel geen bread, schuifdak of trekhaak, rest is hetzelfde), weinig km. en goed onderhouden, zo te zien.
Goed hé! Was ook een goede wagen! Ik kan me niet herinneren dat ik daar veel miserie mee gehad heb. Wel hier & daar een rammeltje.
Mondeo = wereldauto. Die had zijn naam echt niet gestolen.
De nieuwe ziet er ook prachtig uit!
Op Schiphol heeft er lang een demo-exemplaar gestaan.
Zou dat privé nog terug willen kopen, zeker gene schrik van hebben.
Later in de zaak ook nog twee S-maxen gehad waarvan ééntje 388dzd km heeft gelopen en ééntje hebben ze per totale gereden. Buiten wat vervelende elektronische mankementen, nooit mechanische problemen met gehad.
Kan je niet van alle merken zeggen. 😉
Jonas, ik zou even naar Barcelona vliegen voor een paar euro en die Titanium X 2.2 TDCi gaan halen die daar te koop staat: kopie van de mijne (enkel geen bread, schuifdak of trekhaak, rest is hetzelfde), weinig km. en goed onderhouden, zo te zien.
Comment