De Mondeo zal wel gewoon in Genk geproduceerd worden, alleen de markt voor de Mondeo is wel ingestort.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mondeo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk BerichtenDe Mondeo zal wel gewoon in Genk geproduceerd worden, alleen de markt voor de Mondeo is wel ingestort.
http://www.standaard.be/artikel/deta...20906_00286205
das dan ook hun eigen stomme fout. In de USA kost hij 6000 euro minder dan in belgie. Zet de prijs op 19000 euro zoals in de USA en hij verkoopt als zoete broodjes.
Comment
-
Helaas, driewerf helaas...
...nog steeds niet geleerd om de break versie te voorzien van een panoramisch dak zoals Peugeot 508W of Opel Insignia Sports Tourer.
Voor mij stilaan een must. Eens je dit boven je hoofd hebt gehad, is elke auto zonder glazen dakpartij een donkere grot...
Nochtans een schitterende voiture
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Wat moet dat voorstellen ?- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Ziet er goed uit
Eerste maal dat ik een Ford overweeg. Ga denk ik wel is proefrijden als hij er is. Vooral de 4wheel drive lijkt me leuk. Bij Audi en BMW kost deze type wagen (A5) vlot het dubbel. Bovendien zuipt mij A5 sportback het dubbel dan wat men in de boekskes zei. Dus niet happy ermee. Dus zeker een kanshebber voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk BerichtenEerste maal dat ik een Ford overweeg. Ga denk ik wel is proefrijden als hij er is. Vooral de 4wheel drive lijkt me leuk. Bij Audi en BMW kost deze type wagen (A5) vlot het dubbel. Bovendien zuipt mij A5 sportback het dubbel dan wat men in de boekskes zei. Dus niet happy ermee. Dus zeker een kanshebber voor mij.
Voor mij in de verre toekomst ook een kanshebber, met die pest VAA regeling, nog betaalbaar en lage co2 uitstoot.
Dit samen met de nieuwe Mazda 6 zijn schone voituren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenWat moet dat voorstellen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenWat moet dat voorstellen ?
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenEen UK ford?
Dus UK, Polen of Duitsland.
Maar eerst proefrijden. Mazda 6 zie er ook knap uit, maar om 1 of andere reden ben ik een Mazda 1 jaar na de facelift meestal beu gezien. Heeft het nu te maken met hun modern design ? Ik weet het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door nonkel louis Bekijk BerichtenHelaas, driewerf helaas...
...nog steeds niet geleerd om de break versie te voorzien van een panoramisch dak zoals Peugeot 508W of Opel Insignia Sports Tourer.
Voor mij stilaan een must. Eens je dit boven je hoofd hebt gehad, is elke auto zonder glazen dakpartij een donkere grot...
Nochtans een schitterende voiture'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
en wim, al besteld?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
Comment