Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De Mondeo zal wel gewoon in Genk geproduceerd worden, alleen de markt voor de Mondeo is wel ingestort.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
      De Mondeo zal wel gewoon in Genk geproduceerd worden, alleen de markt voor de Mondeo is wel ingestort.

http://www.standaard.be/artikel/deta...20906_00286205

das dan ook hun eigen stomme fout. In de USA kost hij 6000 euro minder dan in belgie. Zet de prijs op 19000 euro zoals in de USA en hij verkoopt als zoete broodjes.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Helaas, driewerf helaas...
                ...nog steeds niet geleerd om de break versie te voorzien van een panoramisch dak zoals Peugeot 508W of Opel Insignia Sports Tourer.
                Voor mij stilaan een must. Eens je dit boven je hoofd hebt gehad, is elke auto zonder glazen dakpartij een donkere grot...
                Nochtans een schitterende voiture

Comment

Zou die 1 liter motor ook 2 uitlaten krijgen? Dat zou pas belachelijk zijn... Ik veronderstel toch dat die chromé dingetjes uitlaten zijn aan de achterkant?

Comment

echt wel een knappe auto!
                    BMW E61 525d LCI '09
                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                    Fiesta Red Edition '16

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Wat moet dat voorstellen ?
                      - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Ziet er goed uit

Eerste maal dat ik een Ford overweeg. Ga denk ik wel is proefrijden als hij er is. Vooral de 4wheel drive lijkt me leuk. Bij Audi en BMW kost deze type wagen (A5) vlot het dubbel. Bovendien zuipt mij A5 sportback het dubbel dan wat men in de boekskes zei. Dus niet happy ermee. Dus zeker een kanshebber voor mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
                          Eerste maal dat ik een Ford overweeg. Ga denk ik wel is proefrijden als hij er is. Vooral de 4wheel drive lijkt me leuk. Bij Audi en BMW kost deze type wagen (A5) vlot het dubbel. Bovendien zuipt mij A5 sportback het dubbel dan wat men in de boekskes zei. Dus niet happy ermee. Dus zeker een kanshebber voor mij.
                          Een UK ford?

Voor mij in de verre toekomst ook een kanshebber, met die pest VAA regeling, nog betaalbaar en lage co2 uitstoot.
                          Dit samen met de nieuwe Mazda 6 zijn schone voituren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                            Dat is de nooduitgang...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                              Slechte foto door de felle belichting, is zwart.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                                Een UK ford?
                                Zal wat van de koers van de pond afhangen. Maar zeker niet Belgie
                                Dus UK, Polen of Duitsland.
                                Maar eerst proefrijden. Mazda 6 zie er ook knap uit, maar om 1 of andere reden ben ik een Mazda 1 jaar na de facelift meestal beu gezien. Heeft het nu te maken met hun modern design ? Ik weet het niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door nonkel louis Bekijk Berichten
                                  Helaas, driewerf helaas...
                                  ...nog steeds niet geleerd om de break versie te voorzien van een panoramisch dak zoals Peugeot 508W of Opel Insignia Sports Tourer.
                                  Voor mij stilaan een must. Eens je dit boven je hoofd hebt gehad, is elke auto zonder glazen dakpartij een donkere grot...
                                  Nochtans een schitterende voiture
                                  Die break op de foto heeft toch een panoramisch dak?
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

wat is dat met de achterruit van de break?
                                    is die zoveel kleiner geworden dan bij de huidige?
                                    wimoptiek.be op

Comment

en wim, al besteld?
                                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Lijkt me een zeer degelijke voertuig . In vergelijking met een krappe BMW 3 biedt hij duidelijk meer ruimte voor zijn geld.

Comment

• Qua idiotie moet deze laatste reactie genomineerd worden voor reactie van het jaar. Ik zeg zelfs meer, in vergelijking met een Aston Martin is dit zonder twijfel het koopje van het jaar.

Comment

Working...
                                          X