Oorspronkelijk geplaatst door fox1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mondeo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDie break op de foto heeft toch een panoramisch dak?
Maar zo'n pano-dak: alleen als het ook open kan. Geef me anders maar een gewoon schuifdak .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenen wim, al besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenDat is de nooduitgang...
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenMaar zo'n pano-dak: alleen als het ook open kan. Geef me anders maar een gewoon schuifdak .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenik wacht op de 6.
qua marketingzet kan dat wel tellen2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenbest, of ge kon nog tot oktober volgend jaar wachten voor hij van de band rolt...
qua marketingzet kan dat wel tellen
Gelukkig is er nu ook de facelift Fiesta met Aston neus. Ja het design van Ford gaat er echt met rasse schreden op vooruit.
Comment
-
Comment
-
hij wordt pas gemaakt in oktober 2013, dus vanaf dan begint de produktiewachtlijst... ge kunt nog 2 jaar wachten op uwe mondieu2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtentegen dan zijn men zonnepanelen afbetaald. ideaal dus.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fox1 Bekijk Berichten+ 1
Gelukkig is er nu ook de facelift Fiesta met Aston neus. Ja het design van Ford gaat er echt met rasse schreden op vooruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fox1 Bekijk BerichtenQua idiotie moet deze laatste reactie genomineerd worden voor reactie van het jaar. Ik zeg zelfs meer, in vergelijking met een Aston Martin is dit zonder twijfel het koopje van het jaar.
Oorspronkelijk geplaatst door fox1de aanmatigende en blasé commentaar ... op van alles en nog wat is van een dusdanig infantiel niveau zonder enige vorm van nuancering...
Lees je eigen woorden een paar keer voor je iets infantiels post. Dat zal uzelf en uw bijdragen ten goede komen.
Ik kan niet begrijpen waarom mensen naar beledigingen moet grijpen op een forum, doe je dat ook als de man voor je neus staat ? Indien je antwoord ja is dan zou je is moeten denken aan therapie.
Comment
-
Ik beledig met deze commentaren niemand. Waar zie jij hierin beledigingen. Trouwens eerlijk zou zijn als je ook de posts zou vermelden waar mijn replies een reactie op zijn, alsmede de volledige replies. Trouwens uw antwoord is behoorlijk beledigend dus die therapie is misschien niet alleen aan mij goed besteed. En nu on topic want ironie mag blijkbaar niet op een forum, de nieuwe Mondeo ziet er in vergelijking met vroeger heel wat beter uit en ik mag het van ganser harte hopen dat Ford-Genk mag blijven bestaan. Ik snap wel niet als je de verkoopcijfers van Ford Europa ziet waarom ze nog een jaar wachten met de productie. Ik hoop me nu wel duidelijk te hebben uitgedrukt en niemand voor de borst te hebben gestoten.Last edited by fox1; 19/09/2012, 15:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichteneigenlijk wel. want je schrijft dat men huidige mondeo op geen zak trekt.
Sorry, ik zal het nooit meer doen.
Comment
Comment