Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
    We moeten nog meer dan een jaar wachten op deze Mondeo vooraleer hij in Genk van de band zal rollen.
    Onbegrijpelijk !
    Tegen dan is het model al weer verouderd
    Moet dit topic nu dicht en terug naar scoops ?
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    dat snapte idd niet, in de us bolt hij al rustig voort en hier nog een jaar wachten. Domme zet
    Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
    best, of ge kon nog tot oktober volgend jaar wachten voor hij van de band rolt...

qua marketingzet kan dat wel tellen
    Ziet er inderdaad niet goed uit voor Genk, (bewuste zet van de USA om zo lang te wachten)? Een gewond dier dat spartelt wordt afgemaakt..., zeer jammer.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
      eigenlijk wel. want je schrijft dat men huidige mondeo op geen zak trekt.
      Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
      Dat is toch ook zo, ik zie dat zelfs zonder bril op

Beestig.

Maar ... Wim, 't is wel waar. Den dag dat ge die zwarte velgen met rood biesje onder uwe Mondieu hebt gestoken µ

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
        We moeten nog meer dan een jaar wachten op deze Mondeo vooraleer hij in Genk van de band zal rollen.
        Onbegrijpelijk !
        Tegen dan is het model al weer verouderd
        Inderdaad, wat een strategie

Wie koopt er nu nog een oud model Mondeo, logisch dat er veel moet gestempeld worden. Het is alsof ze een reden zoeken om de fabriek binnenkort te kunnen sluiten.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ik ben fan, ziet er zeer knap uit deze nieuwe mondeo
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Tart werkelijk alles !! Al voorgesteld in de US begin 2012, nu in sept 2012 als europese versie en .... productie begint in Genk in okt 2013, wat een stommiteit !!! Hoe denken ze nog een jaar 'oude' versies te kunnen verkopen !!! En al die slimmen krijgen daarnog een vette bonus voor !!! Kijk naar VW , tot begin sept werd in alle toonaarden over de nieuwe golf gezwegen hoewel in aug al de productie werd gestart !! Voorstelling in parijs einde sept en meeste EU markten bij de dealer in nov !! Das pas timing !! Wat een grote eikels bij Ford !! En hoewel ik reuzegraag 4 jaar en 150 K km met een smax heb gereden !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Beestig.

Maar ... Wim, 't is wel waar. Den dag dat ge die zwarte velgen met rood biesje onder uwe Mondieu hebt gestoken µ

ik weet het!!
              't was de bedoeling van die als wintervelgen te gebruiken. (minder kuiswerk) maar men originele zijn zo beschadigd, dat ik die als wintervelg beginnen gebruiken ben. maar geen nood, we (mja je weet wat ik bedoel ) zijn druk bezig het rood er af te schrapen.
              wimoptiek.be op

Comment

• ik hoop dat ik ongelijk heb. maar volgens mij is dat een zet van amerika om genk te sussen met belofte's (steeds een latere productiedatum opgeven, zodat ze kalm blijven),
                om dan een afslanking door te voeren.
                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                  Tart werkelijk alles !! Al voorgesteld in de US begin 2012, nu in sept 2012 als europese versie en .... productie begint in Genk in okt 2013, wat een stommiteit !!! Hoe denken ze nog een jaar 'oude' versies te kunnen verkopen !!! En al die slimmen krijgen daarnog een vette bonus voor !!! Kijk naar VW , tot begin sept werd in alle toonaarden over de nieuwe golf gezwegen hoewel in aug al de productie werd gestart !! Voorstelling in parijs einde sept en meeste EU markten bij de dealer in nov !! Das pas timing !! Wat een grote eikels bij Ford !! En hoewel ik reuzegraag 4 jaar en 150 K km met een smax heb gereden !!!
                  Ik vrees dat het nog erger is. Ze gaan gewoon Mondeo-badges op de Fusions uit de Amerikaanse of Mexicaanse fabriek plakken (afhankelijk van de koers van dollar, peso en euro) en die op de boot zetten naar Europa. De datum "oktober 2013" is niet het begin van de productie van de nieuwe Mondeo in Genk, maar de datum dat een sloopbedrijf daar de fabriekshallen komt platgooien. Ford heeft staalhard gelogen en - wellicht ingefluisterd door onze briljante regeringen - een datum genoemd die netjes tussen de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2012 en de parlementsverkiezingen van juni 2014 in ligt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                    Ik vrees dat het nog erger is. Ze gaan gewoon Mondeo-badges op de Fusions uit de Amerikaanse of Mexicaanse fabriek plakken (afhankelijk van de koers van dollar, peso en euro) en die op de boot zetten naar Europa. De datum "oktober 2013" is niet het begin van de productie van de nieuwe Mondeo in Genk, maar de datum dat een sloopbedrijf daar de fabriekshallen komt platgooien. Ford heeft staalhard gelogen en - wellicht ingefluisterd door onze briljante regeringen - een datum genoemd die netjes tussen de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2012 en de parlementsverkiezingen van juni 2014 in ligt.
                    Zo zou het wel eens kunnen aflopen, wat een schande...
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ik las gisteren in de gazet : gemiddelde leeftijd ford genk is 48...er gaat een hoop mensen op brugpensioen rekenen, denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten

Zever... Denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                          Zever... Denk ik.
                          Laat ons hopen!

Comment

• Mondeo 2013.jpgGisteren reed ik richting Hasselt en zag ik deze al.
                            Zag er al vrij kant en klaar uit als je't mij vraagt.
                            Jammer genoeg geen foto van de voorkant, want die is écht wel te smaken met dat AM lookalike rooster.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                              [ATTACH=CONFIG]92354[/ATTACH]Gisteren reed ik richting Hasselt en zag ik deze al.
                              Zag er al vrij kant en klaar uit als je't mij vraagt.
                              Jammer genoeg geen foto van de voorkant, want die is écht wel te smaken met dat AM lookalike rooster.

In Hasselt en omstreken rijden die al enkele weken rond, net als de nieuwe Fiesta en Kuga.

Als je op een terrasje gaat zitten langs de Hasseltse kleine ring heb je er gegarandeerd binnen de 10 minuten eentje gespot

Comment

• Ah, dan heb ik die nieuwe Fiesta ook al gezien...ben niet zo'n Ford kenner, dus ik dacht dat dat al een bestaand model was ;-)
                                Leuk ding ook trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                  Ah, dan heb ik die nieuwe Fiesta ook al gezien...ben niet zo'n Ford kenner, dus ik dacht dat dat al een bestaand model was ;-)
                                  Leuk ding ook trouwens.
                                  Vind 'm ook mooi, geslaagde facelift trouwens met de nieuwe neus.

http://www.autoforum.be/showthread.p...esta-(Facelift)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                    Laat ons hopen!
                                    Op dit ogenblik ziet het er zo alvast uit. Men is trouwens al begonnen met de fabriek productierijp maken voor de nieuwe Mondeo. (aanpassingen aan band etc)

In december zal de fabriek wel een hele maand stil liggen, maar ook deze periode zal gebruikt worden voor verbouwingswerken mbt Job One.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                      Op dit ogenblik ziet het er zo alvast uit. Men is trouwens al begonnen met de fabriek productierijp maken voor de nieuwe Mondeo. (aanpassingen aan band etc)

In december zal de fabriek wel een hele maand stil liggen, maar ook deze periode zal gebruikt worden voor verbouwingswerken mbt Job One.
                                      Het zou niet de eerste keer zijn dat men in de automobielindustrie (remember Opel Antwerpen, Renault Vilvoorde) het personeel eerst wat stroop rond de mond smeert om daarna keihard toe te slaan. Geef toe dat het met de nieuwe Mondeo een zeer vreemde gang van zaken is, never seen before imo.

Comment

• Ford heeft de productie vor Genk bevestigd. Je wijzigt geen productieband van vandaag op morgen. Leuk toch hoe vandaag de dag een fundamenteel wantrouwen in alles en iedereen ons denken en leven beheerst.....
                                        .....bijna tot in het absurde toe....

Comment

• bovendien: wat slecht is voor ford genk is slecht voor ford, zou maar dom zijn.

Comment

Working...
                                          X