Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

goed gelukt! Het dashboard is door z'n eenvoud ook veel mooier dan dat van de focus.

Deze zal ongetwijfeld goed aanslaan.

Comment

Knap gedaan van Ford

Comment

zo dik!

Comment

ford :

Is idd een zeer mooie wagen , de snuit lijkt idd wel op die "andere auto" , maar is dat niet bij veel merken zo ?

Iemand tekent iets moois en anderen maken het wat ronder/hoekiger/kleiner/groter ietsje anders en nemen het op in hun gamma.......

Comment

Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen over een Ford, maar dit is echt een mooie auto
            Als deze ook voor Genk is, dan gaan ze daar hun beentjes mogen insmeren denk ik
            En - de hemel zij geprezen - eindelijk een 'rustig' dashboard, zonder teveel nep blingbling
            Als de prijzen een beetje schappelijk blijven, dan gaan we deze veel tegenkomen denk ik.

Comment

Genk krijgt deze ook.

Comment

Waaaaat mooi zeg!
                De Mondeo, was ooit mijn laatst aangekochte privé-wagen. Ben benieuwd naar de break-versie ervan...
                Top voor Genk! Hopelijk beginnen ze niet te staken voor het één of het ander...
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

interieur is idd een hele stap vooruit!

Comment

Kort en bondig, de wagen is af!

Comment

Superknap!

En zoals velen hier al aanhaalden, het interieur is een serieuze stap vooruit. Weg met die overdreven drukke vormen, eindelijk eens een rustiger dashboard.
                      freude am fahren

Comment

Knappe Ford
                        truth is in the eye of the beholder

Comment

Zijn afmetingen liggen in dezelfde lijn als van een Audi A6. Hij is enkel 5 cm korter maar wel 2 cm hoger.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichten
                            Waarom beginnen al die automerken voor een achteruitkijkspiegel een ruit te plaatsen.
                            vind ik ook "storend". zit je precies altijd in een monovolume...
                            2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              De inspiratiebron, de Evos Concept

Inderdaad.
                              Ben ik blij dat ze zich aan hun woord gehouden hebben en de Evos-lijnen zowat helemaal intact gebleven zijn.

Ik was over een XF aan het denken als volgende, maar ik ga er toch nog serieus over moeten denken.
                              Deze is al zeker zo mooi.
                              Hopelijk stoppen ze er in Europa ook een paar krachtige motoren in.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Meer foto's: [www.auto.cz] & [www.carview.co.jp]

Comment

waarom ze niks met die achterkant gedaan hebben snap ik niet, zo'n mooi front en zo'n lelijk kont
                                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Kontje vind ik juist yummie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                                          waarom ze niks met die achterkant gedaan hebben snap ik niet, zo'n mooi front en zo'n lelijk kont
                                          Was ook mijn eerste gedacht, jammer want de rest is idd wel o.k. Interieur is zeker niet mis maar er is even mooi en imo zelfs mooier.
                                          Of het een succes zal worden is moeilijk te zeggen, hij zit in een volgens mij in een inkrimpend segment dat steeds minder gaat verkopen, dus koffiedik kijken.
                                          Al is het natuurlijk te hopen voor de mensen van Ford Genk .

Comment

Working...
                                          X