Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen over een Ford, maar dit is echt een mooie auto
Als deze ook voor Genk is, dan gaan ze daar hun beentjes mogen insmeren denk ik
En - de hemel zij geprezen - eindelijk een 'rustig' dashboard, zonder teveel nep blingbling
Als de prijzen een beetje schappelijk blijven, dan gaan we deze veel tegenkomen denk ik.
Waaaaat mooi zeg!
De Mondeo, was ooit mijn laatst aangekochte privé-wagen. Ben benieuwd naar de break-versie ervan...
Top voor Genk! Hopelijk beginnen ze niet te staken voor het één of het ander...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
En zoals velen hier al aanhaalden, het interieur is een serieuze stap vooruit. Weg met die overdreven drukke vormen, eindelijk eens een rustiger dashboard.
Zijn afmetingen liggen in dezelfde lijn als van een Audi A6. Hij is enkel 5 cm korter maar wel 2 cm hoger.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Inderdaad.
Ben ik blij dat ze zich aan hun woord gehouden hebben en de Evos-lijnen zowat helemaal intact gebleven zijn.
Ik was over een XF aan het denken als volgende, maar ik ga er toch nog serieus over moeten denken.
Deze is al zeker zo mooi.
Hopelijk stoppen ze er in Europa ook een paar krachtige motoren in.
waarom ze niks met die achterkant gedaan hebben snap ik niet, zo'n mooi front en zo'n lelijk kont
Was ook mijn eerste gedacht, jammer want de rest is idd wel o.k. Interieur is zeker niet mis maar er is even mooi en imo zelfs mooier.
Of het een succes zal worden is moeilijk te zeggen, hij zit in een volgens mij in een inkrimpend segment dat steeds minder gaat verkopen, dus koffiedik kijken.
Al is het natuurlijk te hopen voor de mensen van Ford Genk .
Comment