Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fox1 Bekijk Berichten
    Qua idiotie moet deze laatste reactie genomineerd worden voor reactie van het jaar. Ik zeg zelfs meer, in vergelijking met een Aston Martin is dit zonder twijfel het koopje van het jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
      Die break op de foto heeft toch een panoramisch dak?
      Die break zie ik helemaal zitten.

Maar zo'n pano-dak: alleen als het ook open kan. Geef me anders maar een gewoon schuifdak .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
        en wim, al besteld?
        ik wacht op de 6.
        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

--> Héél knap. Lang geleden dat een Ford er zo goed uitzag. Hun designtaal gaat er met rasse schreden op vooruit.

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
          Dat is de nooduitgang...
          --> Droog, like :]

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
          Maar zo'n pano-dak: alleen als het ook open kan. Geef me anders maar een gewoon schuifdak .
          --> Agreed; een immer gesloten panodak geeft mij een claustrofobischer gevoel dan een volledig gesloten dak. Puur masochisme.

Comment

• We moeten nog meer dan een jaar wachten op deze Mondeo vooraleer hij in Genk van de band zal rollen.
            Onbegrijpelijk !
            Tegen dan is het model al weer verouderd
            Moet dit topic nu dicht en terug naar scoops ?

Comment

• dat snapte idd niet, in de us bolt hij al rustig voort en hier nog een jaar wachten. Domme zet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                ik wacht op de 6.
                best, of ge kon nog tot oktober volgend jaar wachten voor hij van de band rolt...

qua marketingzet kan dat wel tellen
                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                  best, of ge kon nog tot oktober volgend jaar wachten voor hij van de band rolt...

qua marketingzet kan dat wel tellen
                  + 1
                  Gelukkig is er nu ook de facelift Fiesta met Aston neus. Ja het design van Ford gaat er echt met rasse schreden op vooruit.

Comment

• meen je dat nu? die ging toch in januari verkrijgbaar zijn?
                    'k zal maar zonnepanelen kopen dan.
                    wimoptiek.be op

Comment

• net een paar artikels gezocht en ze spreken idd over oktober 2013, dacht eerst aan een schrijffout, maar 't was overal zo. belachelijk toch. tegen dan is het idd weer een ouder model tegenover de rest. en dan gaan ze klagen dat hij niet meer verkoopt waarschijnlijk?
                      wimoptiek.be op

Comment

• hij wordt pas gemaakt in oktober 2013, dus vanaf dan begint de produktiewachtlijst... ge kunt nog 2 jaar wachten op uwe mondieu

Comment

• tegen dan zijn men zonnepanelen afbetaald. ideaal dus.
                          wimoptiek.be op

Comment

tegen dan zijn men zonnepanelen afbetaald. ideaal dus.
                            tegen dan is er misschien een full-electric

Comment

+ 1
                              Gelukkig is er nu ook de facelift Fiesta met Aston neus. Ja het design van Ford gaat er echt met rasse schreden op vooruit.
                              Vroeger zagen ze er veel beter uit, 't is waar. Dat straalde pas originaliteit uit.

Comment

• Nooit geweten dat een bijna letterlijke copy/paste van een DB 9 / Vantage neus op nu al twee van hun modellen originaliteit kan uitstralen. Maar je hebt wel gelijk in vergelijking met vroeger zien ze er wel beter uit.

Comment

• Heeft iemand me dan ooit zien schrijven dat die AM-neus origineel is?
                                  Beter een mooie look-alike dan een originele mottige neus. Al was het maar om de verkoop (op termijn...) aan te zwengelen en de mensen in Genk aan het werk te houden.

Comment

Qua idiotie moet deze laatste reactie genomineerd worden voor reactie van het jaar. Ik zeg zelfs meer, in vergelijking met een Aston Martin is dit zonder twijfel het koopje van het jaar.

Oorspronkelijk geplaatst door fox1
                                    de aanmatigende en blasé commentaar ... op van alles en nog wat is van een dusdanig infantiel niveau zonder enige vorm van nuancering...

Lees je eigen woorden een paar keer voor je iets infantiels post. Dat zal uzelf en uw bijdragen ten goede komen.
                                    Ik kan niet begrijpen waarom mensen naar beledigingen moet grijpen op een forum, doe je dat ook als de man voor je neus staat ? Indien je antwoord ja is dan zou je is moeten denken aan therapie.

Comment

• Ik beledig met deze commentaren niemand. Waar zie jij hierin beledigingen. Trouwens eerlijk zou zijn als je ook de posts zou vermelden waar mijn replies een reactie op zijn, alsmede de volledige replies. Trouwens uw antwoord is behoorlijk beledigend dus die therapie is misschien niet alleen aan mij goed besteed. En nu on topic want ironie mag blijkbaar niet op een forum, de nieuwe Mondeo ziet er in vergelijking met vroeger heel wat beter uit en ik mag het van ganser harte hopen dat Ford-Genk mag blijven bestaan. Ik snap wel niet als je de verkoopcijfers van Ford Europa ziet waarom ze nog een jaar wachten met de productie. Ik hoop me nu wel duidelijk te hebben uitgedrukt en niemand voor de borst te hebben gestoten.
                                      Last edited by fox1; 19/09/2012, 15:34.

Comment

• eigenlijk wel. want je schrijft dat men huidige mondeo op geen zak trekt.
                                        wimoptiek.be op

Comment

eigenlijk wel. want je schrijft dat men huidige mondeo op geen zak trekt.
                                          Dat is toch ook zo, ik zie dat zelfs zonder bril op

Sorry, ik zal het nooit meer doen.

Comment

Working...
                                          X