Véél te veel knoppen op dat stuur!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mondeo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenVéél te veel knoppen op dat stuur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk Berichtenvolgens mij heeft de Citroen C4 Picasso er meer lol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIn China loopt men een jaar voor op Europa en is de nieuwe Mondeo al in productie.
edit: hier heb je'm: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...968&asrc=st|sr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtenik zag onlangs al een Amerikaans model te koop staan als directiewagen bij een dealer in Wallonië.
edit: hier heb je'm: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...968&asrc=st|srEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
maar het laat wel zien dat ze weinig vooruitkeken. En dat het nog altijd meer oplevert om een model een jaar uit te stellen en over te hevelen naar spanje, dan een fabriek in belgie draaiende te houden.
Hoewel ze ook hadden kunnen gaan werken met ingevoerde Mondeo's uit Amerika, toch? of zou dat dan weer teveel aan invoerrechten kosten?
Comment
-
Misschien heeft dat saie zilvergrijs wat mee te maken, maar op die foto's van die directiewagen vind ik hem ineens al heel wat minder modern gelijnd overkomen ... een tikkeltje saai zelfs ...
Dat is ook een beetje probleem met een model zo lang op voorhand voor te stellen voor het op de markt komt .... zonder er ook maar een IRL te zien geraak je er al op uitgekeken en de concurrentie pikt de designtrends gretig opDo not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIn Nederland hier en daar al in de toonzaal blijkbaar,
Vooral de Hybrid.. wegens het bijtellingsverhaal in NL.
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenGeïmporteerde Fusions..
Vooral de Hybrid.. wegens het bijtellingsverhaal in NL.
Mvg,Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianBimmer Bekijk BerichtenSoon to be released hopelijk...
Ondertussen sowieso al anderhalf jaar te laat.
Ik vond hem knap toen ik hem begin 2013 op de autoshow in Detroit zag, maar tegen dat hij hier is, kan hij alweer een facelift gebruiken vrees ik.
Comment
-
Daar ik 2 jaar geleden naar de V.S. verhuisd ben, had ik het genoegen hem vroeger te moggen ontdekken. Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Ford Fusion Energi Titanium .
Na een paar jaar in een Ford Fiesta rond gereden te hebben, vorige wagen was een Audi A4, eindelijk de stap gezet naar een plug-in hybride. De CVT is wennen maar dit is een veel betere wagen als mijn Audi A4 en naar Amerikaanse maatstaven heel zuinig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alfadog Bekijk BerichtenDaar ik 2 jaar geleden naar de V.S. verhuisd ben, had ik het genoegen hem vroeger te moggen ontdekken. Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Ford Fusion Energi Titanium .
Na een paar jaar in een Ford Fiesta rond gereden te hebben, vorige wagen was een Audi A4, eindelijk de stap gezet naar een plug-in hybride. De CVT is wennen maar dit is een veel betere wagen als mijn Audi A4 en naar Amerikaanse maatstaven heel zuinig
Hopelijk komt die dan ook bij ons, heb met de Focus plug-in hybride gereden, en dat was de beste hybride waar ik tot nu toe mee gereden heb.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenIs de Clipper ook voor 2015?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk denk het wel, ik zie ze heel regelmatig hier in Hasselt testrijden op Duitse nummerplaten en daaronder ook deze stationwagen, ben altijd te laat voor pics...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment