Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Véél te veel knoppen op dat stuur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
      Véél te veel knoppen op dat stuur!
      volgens mij heeft de Citroen C4 Picasso er meer lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk Berichten
        volgens mij heeft de Citroen C4 Picasso er meer lol
        de citroën C4 Picasso is dan ook een Multi Purpose Vehicle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          In China loopt men een jaar voor op Europa en is de nieuwe Mondeo al in productie.
          ik zag onlangs al een Amerikaans model te koop staan als directiewagen bij een dealer in Wallonië.

edit: hier heb je'm: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...968&asrc=st|sr
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Prijzig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
              ik zag onlangs al een Amerikaans model te koop staan als directiewagen bij een dealer in Wallonië.

edit: hier heb je'm: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...968&asrc=st|sr
              Uiteraard, in de USA zijn die al een jaar verkrijgbaar, toch wel een inschattingsfout van Ford om Europa links te laten liggen, zal ook wel met de sluiting van Ford Genk en de verandering van de productielijn en plaats te maken hebben natuurlijk.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• maar het laat wel zien dat ze weinig vooruitkeken. En dat het nog altijd meer oplevert om een model een jaar uit te stellen en over te hevelen naar spanje, dan een fabriek in belgie draaiende te houden.
                Hoewel ze ook hadden kunnen gaan werken met ingevoerde Mondeo's uit Amerika, toch? of zou dat dan weer teveel aan invoerrechten kosten?
                autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Misschien heeft dat saie zilvergrijs wat mee te maken, maar op die foto's van die directiewagen vind ik hem ineens al heel wat minder modern gelijnd overkomen ... een tikkeltje saai zelfs ...
                  Dat is ook een beetje probleem met een model zo lang op voorhand voor te stellen voor het op de markt komt .... zonder er ook maar een IRL te zien geraak je er al op uitgekeken en de concurrentie pikt de designtrends gretig op
                  Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• In Nederland hier en daar al in de toonzaal blijkbaar,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

In Nederland hier en daar al in de toonzaal blijkbaar,
                      Geïmporteerde Fusions..
                      Vooral de Hybrid.. wegens het bijtellingsverhaal in NL.

Mvg,
                      =================
                      2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                        Geïmporteerde Fusions..
                        Vooral de Hybrid.. wegens het bijtellingsverhaal in NL.
                        Mvg,
                        De ondertussen al verouderde Europese versies zullen anders ook uit Spanje moeten geïmporteerd worden, ze kunnen het combineren met een facelift misschien

Comment

• Gisteren in Houthalen (ligt op +/-30km van de testbaan in Lommel) een gewrappte nieuwe mondeo clipper zien rijden, geen foto's kunnen pakken...
                          Soon to be released hopelijk, moet binnenkort ne nieuwe bedrijfswagen kiezen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianBimmer Bekijk Berichten
                            Soon to be released hopelijk...
                            Da's wel te hopen ja.
                            Ondertussen sowieso al anderhalf jaar te laat.
                            Ik vond hem knap toen ik hem begin 2013 op de autoshow in Detroit zag, maar tegen dat hij hier is, kan hij alweer een facelift gebruiken vrees ik.

Comment

• langsbuiten ziet hij er wel goed uit uitgezonderd de achterlichten. Maar interieur is weer totaal onoverzichtelijk zoals we gewend zijn van Ford. Doet ook nog eens goedkoop aan...

Comment

• Daar ik 2 jaar geleden naar de V.S. verhuisd ben, had ik het genoegen hem vroeger te moggen ontdekken. Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Ford Fusion Energi Titanium .
                                Na een paar jaar in een Ford Fiesta rond gereden te hebben, vorige wagen was een Audi A4, eindelijk de stap gezet naar een plug-in hybride. De CVT is wennen maar dit is een veel betere wagen als mijn Audi A4 en naar Amerikaanse maatstaven heel zuinig

Comment

• Is de Clipper ook voor 2015?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alfadog Bekijk Berichten
                                    Daar ik 2 jaar geleden naar de V.S. verhuisd ben, had ik het genoegen hem vroeger te moggen ontdekken. Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Ford Fusion Energi Titanium .
                                    Na een paar jaar in een Ford Fiesta rond gereden te hebben, vorige wagen was een Audi A4, eindelijk de stap gezet naar een plug-in hybride. De CVT is wennen maar dit is een veel betere wagen als mijn Audi A4 en naar Amerikaanse maatstaven heel zuinig
                                    Ah, hebben ze hem in Amerika ook als plug-in hybride?
                                    Hopelijk komt die dan ook bij ons, heb met de Focus plug-in hybride gereden, en dat was de beste hybride waar ik tot nu toe mee gereden heb.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                                      Is de Clipper ook voor 2015?
                                      Ik denk het wel, ik zie ze heel regelmatig hier in Hasselt testrijden op Duitse nummerplaten en daaronder ook deze stationwagen, ben altijd te laat voor pics...

Comment

• Die achterkant van de clipper had wat meer werk in gemogen, lijkt nogal sterk op de huidige.

Comment

Ik denk het wel, ik zie ze heel regelmatig hier in Hasselt testrijden op Duitse nummerplaten en daaronder ook deze stationwagen, ben altijd te laat voor pics...
                                          Mezelf eens quoten want vandaag had ik 'm bij zijn lurven, ervoor reed een rood nieuw sportief model van de Fiesta, staat helaas maar een beetje op de foto want het moest snel gaan

Comment

Working...
                                          X