Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens mijn garagist (maar diene mens is soms nogal verstrooid) zou de nieuwe mondeo er voor het einde van dit jaar moeten zijn, in elk geval in het najaar. Hij zit er zelf ook op te wachten nadat een klant zijn mondeo in de prak had gereden.
Mezelf eens quoten want vandaag had ik 'm bij zijn lurven, ervoor reed een rood nieuw sportief model van de Fiesta, staat helaas maar een beetje op de foto want het moest snel gaan
Vandaag de sedan gezien op dezelfde plaats, ziet er toch wel knap uit irl. Zal zeker proberen om er ook een foto van te maken.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ja, daar zijn ze al bijna terug toe aan een nieuw model
Eigenlijk wel erg dat ze hier bij ons zo lang hebben zitten wachten.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
We hebben er even op moeten wachten, maar de nieuwe Ford Mondeo staat in oktober in de showroom.
Ford zet in oktober de nieuwe Mondeo in de showroom, bijna 2 jaar na de onthulling van het model. Het wachten wordt beloond met drie carrosserievarianten: vierdeurs, vijfdeurs en de Wagon. De Mondeo wordt eerst verkrijgbaar in de Trend en Titanium-uitvoeringen, de Ambiente en Business-versies volgen begin 2015.
Ford heeft een heel scala aan moderne motoren klaarstaan voor de nieuwe Mondeo. Het benzineaanbod omvat een 1.0 Ecoboost driecilindermotor, een 1.5 Ecoboost en een 2.0 Ecoboost-motor. De kleinste motor is begin 2015 beschikbaar. Wel direct bij de verkoopstart in oktober te verkrijgen is de Hybrid, met 2.0 benzinemotor en elektromotor. Deze heeft een CO2-uitstoot van 99 g/km en valt daarom in de 20 procent bijtellingsklasse. Dat geldt in ieder geval ook voor de instapdiesel, de 1.6 TDCi – met een CO2-uitstoot van slechts 94 g/km. Verder is er nog een 2,0 liter dieselmotor beschikbaar.
Ford belooft dat de nieuwe Mondeo de beste rijdynamiek in zijn segment biedt, auto is daarvoor speciaal voor de Europese markt gefinetuned. Voor het eerst is Fords middenklasser leverbaar met actieve dempers, die in de standen Comfort, Normal en Sport gezet kunnen worden. De structuur van de Mondeo is 10 procent stijver dan die van zijn voorganger, wat de rij-eigenschappen ten goede komt.
De Ford Mondeo wordt volgestopt met de nieuwste technieken. Zo zijn adaptieve led-verlichting, een inparkeer- én een uitparkeersysteem, Active City Stop veiligheidssysteem, gordelairbags, elektrisch bedienbare achterklep, massagestoelen en het Ford Sync 2 infotainmentsysteem beschikbaar.
De prijzen van de nieuwe Mondeo worden later bekend gemaakt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Mijn Garagist zal content zijn. Die zat er al eff op te wachten nadat een klant zijn huidige mondeo in de prak had gereden. Heb de fusions in de VS gezien en het zijn toch echt wel knappe dingen geworden. Je moet ervoor zijn natuurlijk, die aston grill
Comment