Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag deze tegengekomen hier in Polen, toch wel een imposante kar.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Dat is toch wel de mooiste kleur voor de Mondeo.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Dat is toch wel de mooiste kleur voor de Mondeo.
        Mooie kleur dat klopt maar daar zie je dus echt iedere lakfout in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
          Mooie kleur dat klopt maar daar zie je dus echt iedere lakfout in
          Hoezo? In een andere kleur niet dan?
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Deze 5-deursversie is echt wel knap vind ik.
            En praktisch ook. Maakt de toegevoegde waarde van een break beperkt lijkt me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
              Deze 5-deursversie is echt wel knap vind ik.
              En praktisch ook. Maakt de toegevoegde waarde van een break beperkt lijkt me.
              Mijn laatste privé wagen was er ééntje van modeljaar 1996 - 2001. Hij was toen al een dijk van een wagen met een gigantische kofferruimte. Onze hond vond het daarin altijd fijn vertoeven als hij mee mocht voor een uitstapje. 😬

Sent from somewhere, using Tapatalk.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                Mijn laatste privé wagen was er ééntje van modeljaar 1996 - 2001. Hij was toen al een dijk van een wagen met een gigantische kofferruimte. Onze hond vond het daarin altijd fijn vertoeven als hij mee mocht voor een uitstapje. 😬

Wij hadden zo ook enen Spel was echt ruim inderdaad en traag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                  Wij hadden zo ook enen Spel was echt ruim inderdaad en traag
                  Inderdaad van de snelste was ie niet.
                  Wij hadden er toen ééntje in prachtig aubergine. 😍😘

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Inderdaad van de snelste was ie niet.
                    Wij hadden er toen ééntje in prachtig aubergine. 😍😘

Knap inderdaad! Veel beter dan dat idiote zilver van de onze

Comment

Mijn laatste privé wagen was er ééntje van modeljaar 1996 - 2001. Hij was toen al een dijk van een wagen met een gigantische kofferruimte. Onze hond vond het daarin altijd fijn vertoeven als hij mee mocht voor een uitstapje. 
                      De mijne is van 2004, en die bolt nog steeds. Af en toe rij ik er nog eens mee, en anders de zoon die leert rijden.
                      Hij heeft ondertussen meer dan 270.000 km afgemaald en het enige dat hij nu heeft is de zetelverwarming van de bestuurder niet meer werkt, en dat hij wat rook produceert bij koudstart, maar vanaf de eerste 100 m. rijden is dat al voorbij.

Comment

De mijne is van 2004, en die bolt nog steeds. Af en toe rij ik er nog eens mee, en anders de zoon die leert rijden.
                        Hij heeft ondertussen meer dan 270.000 km afgemaald en het enige dat hij nu heeft is de zetelverwarming van de bestuurder niet meer werkt, en dat hij wat rook produceert bij koudstart, maar vanaf de eerste 100 m. rijden is dat al voorbij.
                        deze post verdient een Foto vind ik... die blijf altijd in mijn gedachten hangen dan. Ben ook al naar enkele gaan kijken maar de meeste zijn afgeleefd.
                        RIP Den borre!

Comment

• Jonas, ik zou even naar Barcelona vliegen voor een paar euro en die Titanium X 2.2 TDCi gaan halen die daar te koop staat: kopie van de mijne (enkel geen bread, schuifdak of trekhaak, rest is hetzelfde), weinig km. en goed onderhouden, zo te zien.

Op zoek naar een tweedehands Ford Mondeo? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.
                          Last edited by K2; 17/07/2015, 19:25.

Comment

Goed hé! Was ook een goede wagen! Ik kan me niet herinneren dat ik daar veel miserie mee gehad heb. Wel hier & daar een rammeltje.
                            Mondeo = wereldauto. Die had zijn naam echt niet gestolen.
                            De nieuwe ziet er ook prachtig uit!
                            Op Schiphol heeft er lang een demo-exemplaar gestaan.
                            Zou dat privé nog terug willen kopen, zeker gene schrik van hebben.
                            Later in de zaak ook nog twee S-maxen gehad waarvan ééntje 388dzd km heeft gelopen en ééntje hebben ze per totale gereden. Buiten wat vervelende elektronische mankementen, nooit mechanische problemen met gehad.
                            Kan je niet van alle merken zeggen. 😉

Comment

Jonas, ik zou even naar Barcelona vliegen voor een paar euro en die Titanium X 2.2 TDCi gaan halen die daar te koop staat: kopie van de mijne (enkel geen bread, schuifdak of trekhaak, rest is hetzelfde), weinig km. en goed onderhouden, zo te zien.

http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...666?asrc=st|as
                              Zou wel een break willen eigenlijk een een 2l 90pk is interesand voor de verzekering. En ook omdat we hier thuis ook zo een gehad hebben.
                              RIP Den borre!

Comment

• Ford Mondeo - facelift

Hoi,

Iemand een idee wanneer de facelift-versie van de Ford Mondeo in de showrooms zal te bewonderen zijn?

Mvg

Barth

Comment

• Bel naar een Ford dealer.

Comment

• 5 minuten googlen zegt me dat deze ten vroegste begin volgend jaar op de markt zal zijn.

Comment

• Waarom die denigrerende reacties???

We zijn ondertussen november en geen enkele Ford-dealer kan een antwoord bieden...

Comment

• Volgens AMS en Autobild "niet voor 2017", zonder een specifieke datum te vermelden.

Comment

• Zal waarschijnlijk ergens 2018 worden, aangezien het huidige model nog maar 2 jaar oud is.

Comment

Working...
                                          X