Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot Partner/Tepee (Facelift)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Peugeot Partner/Tepee (Facelift)

    Peugeot steekt Partner (Tepee) in ’t nieuw

    Peugeot heeft de Partner en Partner Teepee in ’t nieuw gestoken. Niet alleen het uiterlijk verandert, ook onderhuids verandert er het nodige.

    De informatie over de auto is nog summier, maar we weten wel dat Peugeot bijvoorbeeld Euro 5-motoren en e-HDi turbodiesels met start-stopsysteem introduceert. Peugeot claimt een lagere uitstoot dan ooit tevoren in het segment: de zuinigste Partner heeft een uitstoot van 123 g/km, bij de Partner Teepee is dit 125 g/km. De 1.6 HDi is er met 75 of 90 pk, de 1,6-liter benzinemotor is er alleen met 90 pk. Dit zijn overigens Franse specificaties, het is nog niet officieel bekend hoe de situatie voor Nederland is.
    Peugeot heeft de koplampen en de grille van de Partner aangepast. Binnenin is nauwelijks iets gewijzigd. De commerciële versie is leverbaar met een maximale laadcapaciteit van 3,7 of 4,1 m3. Het publieksdebuut van de nieuwe Partner en Partner Teepee vindt plaats op de Autosalon van Genève, die over een maand plaatsvindt. In de lente verschijnen de nieuwe auto’s bij de Peugeot-dealer.





    Bron: autoweek.nl
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

  • #2
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment


    • #3
      Peugeot Partner Tepee krijgt facelift


      Met de nieuwe stylingkenmerken van het merk en de laatste nieuwe motoren en uitrustingen staat de Peugeot Partner Tepee nu garant voor een nog groter commercieel succes. De Partner Tepee is leverbaar vanaf € 19.995.

      De nieuwe Peugeot Partner Tepee wordt gekenmerkt door:

      • een sterke persoonlijkheid met een moderne uitstraling,
      • nieuwe e-HDi-versies (Stop & Start),
      • de laagste CO2-uitstoot binnen het segment van de midi-MPV: 125 g/km,
      • een technische uitrusting die uniek is voor het segment,
      • een ruim en flexibel interieur voor veelzijdige gebruiksmogelijkheden.

      Peugeot: grondlegger van de midi-MPV
      Met de Partner heeft Peugeot in 1996 de basis gelegd voor een nieuwe categorie personenauto's: die van de midi-MPV. Het succes van de Partner Tepee als veelzijdige, ruime en praktische auto bleek niet te stoppen en alleen al in 2011 werden er in Europa meer dan 45.000 exemplaren van verkocht. Om dit succes voort te bouwen, komt Peugeot in het voorjaar van 2012 met de nieuwe Partner Tepee.

      Een sterke persoonlijkheid in een modern jasje
      De nieuwe Partner Tepee zet zijn persoonlijkheid en hoogwaardige uitstraling nog meer kracht bij door de vernieuwde stijl die geheel past binnen de nieuwe stijl van Peugeot: nieuw front, nieuwe spiegels, nieuw logo. Hij is de eerste midi-MPV die leverbaar is met moderne LED dagrijverlichting. Ook de mistlampen met statische bochtverlichting, de nieuwe achterlichten en diverse chroom accenten maken de auto aantrekkelijk.
      Met nieuwe kleurstellingen en uitvoeringen is deze metamorfose ook in het interieur doorgevoerd. De nieuwe stijl gaat gepaard met technische noviteiten, maar ook met alle sterke punten die hebben bijgedragen aan het succes van de Partner Tepee: ruimte, veelzijdige indeling en dynamisch rijgedrag.

      Een ruim interieur met unieke indelingsmogelijkheden
      Het interieur is opvallend ruim en biedt ongekende indelingsmogelijkheden. Er is een versie met 7 separate stoelen waarvan die van zitrij 2 en 3 in- of neergeklapt of geheel uit de auto gehaald kunnen worden. De inzittenden hebben veel ruimte (ruimte tot aan het dak 1,02 m, beenruimte achter 245 mm) en talloze opbergmogelijkheden (76 liter aan open of gesloten ruimtes) tot hun beschikking.
      De royale bagageruimte van 505 dm3 onder de hoedenplank (VDA) kan tot 3.000 liter herbergen als de ruimte achterin volledig wordt benut.

      In het aangename interieur van de Partner Tepee hebben de inzittenden, afhankelijk van de gekozen uitvoering, veel comfort tot hun beschikking: automatische airconditioning met gescheiden regeling, parkeerhulp achter, automatische ruitenwissers, automatisch inschakelende verlichting, Peugeot Connect Nav met Bluetooth, enz.

      Technische voorsprong
      Het nieuwe aanbod biedt keuze uit zeven Euro 5-motoren van de nieuwste generatie (waaronder 5 dieselmotoren). Dankzij de e-HDi met Stop&Startsysteem behoudt de Partner Tepee een voorsprong op het gebied van milieueisen met de laagste CO2 -uitstoot binnen het segment*:

      • 1.6 l VTi 72 kW (98 pk) handgeschakelde vijfversnellingsbak – 164 g/km CO2
      • 1.6 l VTi 88 kW (120 pk) handgeschakelde vijfversnellingsbak – 169 g/km CO2
      • 1.6 l HDi 55 kW (75 pk) handgeschakelde vijfversnellingsbak – 135 g/km CO2
      • 1.6 l HDi 68 kW (92 pk) handgeschakelde vijfversnellingsbak – 135 g/km CO2
      • 1.6 l e-HDi 68 kW (92 pk) handgeschakelde vijfversnellingsbak – 129 g/km CO2
      • 1.6 l e-HDi 68 kW (92 pk) elektronisch bediende, handgeschakelde zesversnellingsbak – 125 g/km CO2 – een unicum, verbruik 4,8 l/100 km
      • 1.6 l HDi 84 kW (115 pk) handgeschakelde vijfversnellingsbak – 139 g/km CO2

      *: gecombineerde cyclus

      De e-HDi technologie werkt snel, geruisloos en trillingvrij en staat garant voor een bijzonder aangename rijervaring.

      Uiterst veilig rijplezier
      Rijden in de nieuwe Partner Tepee blijft op en top genieten achter het stuur door zijn unieke dynamische rijeigenschappen en talloze veiligheidsvoorzieningen.

      Het onderstel (McPherson veerpoten vóór en flexibele traverse achter) komt door de stijve en krachtige structuur van de Partner Tepee volledig tot zijn recht. Voor een optimale passieve veiligheid is deze structuur voorzien van een driedelige kreukelzone aan de voorkant, waarbij ook nog kan worden gekozen voor 6 airbags of ESP. De ruim bemeten en standaard door ABS geregelde remmen bestaan uit geventileerde schijven van 283 x 26 mm vóór en massieve schijven achter van 268 x 12 mm.

      Meer kracht met Grip Control
      Hiermee heeft de auto een duidelijk betere grip, om ook op natte en gladde wegen goed te kunnen rijden. Deze verbeterde versie van het bekende ASR biedt keuze uit vier manieren van aandrijving (zand, sneeuw, modder, normaal), te kiezen met een draaiknop op het dashboard.

      In combinatie met de Mud & Snow banden die bij deze optie horen, zijn de gebruiksmogelijkheden van de Partner Tepee nog uitgebreider. Hij gaat door waar een auto met gewone 2-wielaandrijving al lang had moeten opgeven.

      Outdoor-uitvoering voor wie avontuurlijk is ingesteld
      De Partner Tepee Outdoor met zijn persoonlijke styling en het aangepaste onderstel ook buiten de gebaande wegen zijn mannetje staan.
      Speciale accenten op de carrosserie - zoals de spatplaat in grijs aluminium aan de voorkant, de stootstrips op de flanken of de door en door zwart gekleurde delen van de voorbumper - geven het avontuurlijke karakter van de Outdoor weer. Toch heeft de auto ook een elegante en moderne uitstraling dankzij de chromen sierlijsten op de grille en rond de mistlampen en niet te vergeten de unieke LED dagrijverlichting waarmee de Partner Tepee Outdoor standaard is uitgerust.

      De Tepee Outdoor heeft een speciale maat banden (205/65 R15) en een 10 mm hogere bodemvrijheid. Tot slot voorkomt een beschermplaat onder de motor dat de bodemplaat beschadigd raakt tijdens het terreinrijden. Overigens staat de Outdoor in Nederland niet meer in het leveringsgamma.

      Leveringsgamma
      De prijslijst begint met de Access 1.6VTi 98pk vanaf € 19.995. Standaard met centrale vergrendeling, elektrische bedienbare ramen vóór, twee airbags, in hoogte verstelbaar stuur, een in twee delen neerklapbare achterbank, bergvakken in de vloer achter, zijschuifdeur rechts, een grote achterklep en getint glas. De Access is ook leverbaar met een 75pk 1.6HDi.

      Het tweede niveau is de Active, met airconditioning, radioCDspeler met MP3-mogelijkheid, elektrisch verstelbare buitenspiegels in carrosseriekleur, boordcomputer, aluminium afwerking op de zwarte voorbumper, zij-airbags vóór en ook aan de linkerzijde een schuifdeur. De Active is leverbaar met de zuinige e-HDi 1.6 met 92pk, in combinatie met een handgeschakelde en een 2Tronic 5bak, of een 120pk sterke 1.6VTi. Ook is er een Active met zeven zitplaatsen leverbaar.

      Promotioneel model Family
      Deze zeer complete versie is gebaseerd op de Active met de 120pk 1.6VTI en biedt een voordeel van ruim € 1200.
      De extra uitrusting ten opzichte van de Active bestaat uit cruise control, drie neerklapbare en uitneembare achterstoelen, apart van de klep te openen achterruit, radio met Bluetooth, zonnegordijntjes op de 2e zitrij, spionspiegel, extra opbergvak tussen de voorstoelen, etc.

      Uiterlijk is de Family herkenbaar aan het extra getinte glas achter, in carrosseriekleur gespoten bumper en stootlijsten, mistlampen met statische bochtverlichting en de nieuwe dagrijverlichting in de vorm van 6 horizontaal geplaatste LED's onder de koplampen.

      Marktintroductie
      De nieuwe Partner Tepee, die wordt geproduceerd in de fabriek in Vigo (Spanje), wordt voor het eerst gepresenteerd tijdens de Salon van Genève en komt in het voorjaar van 2012 op de markt.

      e-HDi: het allerbeste op technologisch gebied voor de Partner Tepee

      Laagste CO2-uitstoot binnen het segment van de midi-MPV's
      De e-HDi-technologie, die brandstofbesparingen mogelijk maakt tot 15% in stadsverkeer, is beschikbaar voor de Partner Tepee met 1.6 l e-HDi-motor van 92 pk. Deze nieuwe motor is, afhankelijk van de markt, leverbaar met een handgeschakelde of een elektronisch bediende versnellingsbak. Hij heeft een ongekend laag verbruik en dus lage CO2-uitstoot, uniek in dit segment:

      • Partner Tepee 1.6 l e-HDi 92 pk elektronisch bediende, handgeschakelde zesversnellingsbak: 125 g/km CO2 bij gecombineerd verbruik

      Stop & Start: snel, geruisloos en duidelijk
      Het Stop & Start-systeem onderscheidt zich eveneens door een uniek rijgenot:

      • Stilte in het interieur als de motor wordt uitgeschakeld,
      • Comfort dankzij een stille en trillingvrije werking,
      • Veiligheid door het bliksemsnel opnieuw starten (400 ms).

      Met een e-HDi-motor wordt vanzelf milieuvriendelijk gereden omdat de motor al zal uitschakelen vanaf 20 km/u bij uitvoeringen met handgeschakelde versnellingsbak of 8 km/u voor de elektronisch bediende versnellingsbak).
      De Eco-meter geeft aan hoelang de motor uitgeschakeld was op een bepaald traject en zo wordt het voor bestuurders al snel een uitdaging om de fases waarin de motor is uitgeschakeld, zolang mogelijk te laten duren om optimaal te genieten van de stilte in het interieur. Ze gaan hierdoor vanzelf zuiniger rijden.

      Om deze lage CO2-uitstoot te kunnen behalen is speciale aandacht besteed aan de aerodynamica van de Partner Tepee e-HDi. De grille is voorzien van een luchtregelklep, er zitten windgeleiders aan de onderkant en de banden hebben een extra lage rolweerstand (bij de uitvoering met elektronisch bediende versnellingsbak).
      Bij de Partner e-HDi met elektronisch bediende versnellingsbak is de versnellingshendel vervangen door een draaiknop op het dashboard en flippers achter het stuur.

      Bron: [www.testauto.nl] (persbericht)



      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

      Comment


      • #4






        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

        Comment


        • #5






          Bron: [www.autoweek.nl]
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • #6
            Nieuwe neus voor Partner en Expert

            In de haven van Zeebrugge presenteerde Peugeot gisteren de vernieuwde Partner en Expert. Ook bedrijfsauto's ontkomen tegenwoordig niet meer aan een facelift, ze lopen vanaf nu dus weer netjes in de pas met de personenmodellen.

            Waar bedrijfsauto’s vroeger vooral functioneel moesten zijn, is er tegenwoordig ook ruimte voor comfortverhogende zaken en er wordt zelfs nagedacht over de vormgeving. Niet zo gek dus dat Peugeot er voor wil zorgen dat hun bedrijfswagens dezelfde uitstraling hebben als de personenauto’s. Wie de nieuwe neus van zowel de Partner als de grotere Expert bekijkt, ziet dus duidelijk trekken van de 208 en 508. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de overhangende lip onderaan de motorkap, waar de merknaam onder is geschreven. Maar alleen al aan de koplampen zou je kunnen zien met welk merk je van doen hebt.
            Daarmee heb je eigenlijk het grootste nieuws ook wel te pakken, want over het succes van de beide bedrijfsauto’s heeft Peugeot weinig klachten. Sterker nog, naar eigen zeggen zijn de auto’s in hun marktsegment de grootste stijger, dus is het voornamelijk een kwestie van meer opties toevoegen. Voor de Partner betekent dat een schonere motor in de vorm van een 1.6 e-HDi met 90 pk, voorzien van een start/stop-systeem. Eventueel is die ook verkrijgbaar met een gerobotiseerde handbak, waarmee de CO2-uitstoot daalt naar 123 gram per kilometer. Dat betekent dus een lager brandstofverbruik, iets wat voor bedrijven met een groot aantal bestelauto’s in de vloot al snel een aanzienlijke besparing kan betekenen.

            Automaat
            Grootste nieuws bij de Expert is de toevoeging van een automatische versnellingsbak. In tegenstelling tot de Partner is dit wel een echte automaat, de zesbak wordt alleen leverbaar op de 2.0 HDi met 160 pk. Verder biedt Peugeot voortaan op beide auto’s optioneel zaken als bochtverlichting en een gefixeerde snelheidsbegrenzer. Die laatste wordt door de dealer geprogrammeerd op 90, 100, 110 of 130 kilometer per uur en voorkomt dat de auto harder kan dan die snelheid, zonder dat de chauffeur er invloed op heeft.
            Peugeot breidt bovendien de ondersteuning voor bedrijfswagens op de Nederlandse markt uit. Op dit moment zijn er 24 Peugeot Professional Centers in Nederland en aan het einde van dit jaar moeten dat er 27 worden. Deze dealers zijn gespecialiseerd in bedrijfsauto’s en verzorgen naast verkoop ook mogelijkheden tot op- en ombouw, bijvoorbeeld tot pick-up of koelwagen. Ook vierwielaandrijving kan op verzoek geregeld worden, evenals een dubbele cabine. Daarnaast hebben de Peugeot Professional Centers verruimde openingstijden, een 24-uurs service en passend vervangend vervoer, zodat ondernemers zo goed mogelijk op weg gehouden kunnen worden.
            Peugeot start al op korte termijn met de levering van de nieuwe Partner en Expert. De kleine bestelauto is er vanaf € 10.895 exclusief belastingen, terwijl de Expert begint bij € 15.445. Beide modellen kunnen vanaf nu besteld worden, voor de zomer worden ze geleverd. Zoals voorheen blijft de Partner leverbaar in twee lengtematen met een laadruimte tussen 3,3 en 3,7 kubieke meter, terwijl de Expert daarnaast ook in twee verschillende hoogtes verkrijgbaar is met een laadruimte van 5 tot 7 kubieke meter.







            Bron: autoweek.nl
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • #7








              Rij-impressie: [www.autoexpress.co.uk]
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • #8
                Elektrisch bezorgen in Peugeot Partner Electrique


                Peugeot voegt een tweede elektrische auto aan het gamma toe. De iOn kenden we al, nu komen de Fransen met een volledig elektrische Partner op de proppen.

                Het zal niemand ontgaan zijn: er is geen ontkomen meer aan de ontwikkeling van auto's met 'groene' aandrijflijnen. Zijn het geen EV's of hybrides, dan zijn het wel lichtgewicht twee- of driecilindertjes.

                De Partner Electrique krijgt een elektromotor met 67 pk en 200 Nm onder de kap. Daarmee moet de besteller zo'n 170 km ver komen. De Peug' wordt voorzien van een systeem dat remenergie in het accupakket kan opslaan. Lekker efficiënt.

                Bij een bestelbus als de Partner is weinig zo belangrijk als laadvermogen. De accupakketten worden aan de zijkant onder de auto geplaatst, zodat er weinig tot geen ruimte verloren gaat. De Partner is in verschillende lengten te krijgen, daarom varieert de laadruimte van 3.3 tot 3.7 kubieke meter. Met optionele Multiflex voorbank kan dit met nogeens met 0.4 m3 worden vergroot. Het totale laadvermogen bedraagt 675 kg, het is niet meer dan logisch dat de Partner volbeladen net even minder ver op zijn accu's komt.

                Als de 170 km erop zitten kan de Partner in zes tot negen uur worden opgeladen. Met een snellader is de elektrische besteller binnen een half uur tot 80% te laden. Eind deze maand staat de Peugeot Partner Electrique op de IAA voor bedrijfswagens in Hannover. In het voorjaar van 2013 moet de Partner Electrique bij de dealers staan.







                Bron: [www.autoweek.nl]
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                Comment


                • #9
                  Partner Electrique live @ IAA Hannover:





                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                  Comment


                  • #10






                    Bron: [de.auto.de]
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                    Comment


                    • #11
                      Een gewijzigd uiterlijk en een zwikkie zuinige motoren, dit moet een hit worden.

                      Na de recente onthulling van de Citroën Berlingo met Rocky Balboa-treatment is het nu de beurt aan concerngenoot Peugeot om het doek van de de verse Partner en Partner Tepee (de burgerversie) te trekken. Het uiterlijk is lichtjes gewijzigd met een nieuwe grille en modernere lichtunits. Daarnaast krijgt de Partner makkelijk te vervangen stootblokken à la C4 Cactus, dus een kleine botsing resulteert niet per definitie in een middagje bij de schadehersteller.

                      Het interieur krijgt een 7 inch touchscreen en ook aan de vereiste connectiviteit is gedacht. Zo kan de doelgroep (waarschijnlijk 55+ vanwege de lekker hoge instap) z’n smartphone connecten met bluetooth en Mirror Screen en is er een USB-poort aanwezig. Zaken als achteruitrijcamera’s staan op de optielijst. De Partner Tepee wordt uitgerust met vijf zitplaatsen in totaal, waarvan de achterste drie exemplaren uitneembaar zijn. Verder voldoet het voltallige motorenaanbod aan de Euro 6-norm.
                      In Genève volgt de definitieve onthulling, we gaan uiteraard voor jullie op onderzoek uit.





                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                      Comment


                      • #12


                        Mooie facelift. Ziet er stukken volwassener uit dan de huidige.
                        We zijn al 10 jaar aan het rondtuffen met onze huidige partner. Dus de opvolger zou wel weer eens een Partner kunnen worden, alleen wild eik niet met de huidge facelift-versie rijden, die neus trekt op niets. Dus ofwel wordt het deze, ofwel gaan we het rekken tot er een hele nieuwe is.

                        Maar dat zal wel weer nog een jaartje of drie duren...
                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

                        Comment


                        • #13
                          Faire review van de nieuwe Partner: http://www.autoexpress.co.uk/peugeot/partner-tepee

                          Grappig om lezen dat ik de vorige versie niet wilde en een goeie twee maand later toch met één rondtuf
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

                          Comment


                          • #14
                            bij mij gaat het er ook nog ooit van komen dat ik er eentje ga aanschaffen

                            ik vind ze nu net wel bijzonder fijn rijden. Dat je met zo'n auto meer body roll hebt is logisch, maar het is geen slagschip waarmee ge onderweg zijt. We hebben diezelfde commentaren gelezen toen we hier thuis de C4 picasso gekocht hadden en die ging uiteindelijk toch nog heel stevig de bocht door. Dat is met de partner net hetzelfde. De wielgeleiding is zeer precies.
                            www.peugeotforum.be

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                              bij mij gaat het er ook nog ooit van komen dat ik er eentje ga aanschaffen

                              ik vind ze nu net wel bijzonder fijn rijden. Dat je met zo'n auto meer body roll hebt is logisch, maar het is geen slagschip waarmee ge onderweg zijt. We hebben diezelfde commentaren gelezen toen we hier thuis de C4 picasso gekocht hadden en die ging uiteindelijk toch nog heel stevig de bocht door. Dat is met de partner net hetzelfde. De wielgeleiding is zeer precies.
                              Klopt. Ik kom van de vorige versie van de Partner en in verhouding rijdt de nieuwe echt veel (véél) strakker. Doordat hij hoog is, gaat hij natuurlijk wel leunen. Maar in de review praten ze over "heavy steering". Dat klopt helemaal niet.

                              En de rechte zit is iets wat veel mensen net appreciëren.
                              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

                              Comment


                              • #16
                                NIEUWE PEUGEOT PARTNER TEPEE ELECTRIC

                                Peugeot schuift de Partner Tepee, de personenversie van de Partner, als Electric naar voren!

                                Al sinds midden jaren negentig voert Peugeot de modelnaam Partner, een aanduiding gebruikt wordt voor een 'ludospace' die zowel als bestel- als als personenversie te krijgen is. De Fransman, met plek voor vijf passagiers, staat in Genève als Electric in de spotlights. Opvallend gegeven: de bestelversie van de Partner kennen we al sinds 2012 als Electric.

                                Het accupakket van de Partner is 22,5 kWh groot, genoeg voor een actieradius van 170 elektrische kilometers. De mogelijkheid om te 'snelladen' is een optie. Een 67 pk en 200 Nm sterke elektromotor is verantwoordelijk voor de daadwerkelijke aandrijving.

                                Peugeot moderniseert de Partner verder door een app aan te leveren waarmee de kllimaatregeling valt aan te sturen, dat kan al voor de auto is gestart. Warm instappen, wel zo prettig. Ook is met de smartphoneapplicatie informatie over de status van het accupakket op te vragen.

                                In september verschijnt de Partner Tepee Electric in de showrooms van Peugeot.






                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                Comment


                                • #17
                                  Zouden mensen het willen met zo een lage radius? Van die 170 km blijft mss 100km over.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Alhouwel ik nog een tankklep zie. Maar zie niet direct iets over een verbrandingsmotor

                                    Comment


                                    • #19
                                      tankklep visueel dichtmaken is veel te duur en het blijft dat de meeste - en nog meer de 2e - auto's minder dan 100km per dag doen (hoeveel zou een postbode in zijn gemeente doen)

                                      das allemaal haalbaar, maar de extrakost willen we niet

                                      moest dat inductieopladen zou dat ideaal zijn voor op bedrijventerreinen tegen 15 per uur en heel de tijd stop start

                                      Comment


                                      • #20
                                        Die postbode doet mss ni veel kms, maar onderschat die zijn verbeuik ni. Wel een pak gezonder, want die verstoken iets.

                                        In ieder geval moeten ze met zo een range opletten dat ze geen rechtzaak krijgen zoals Nissan er al een paar aan zijn broek heeft hangen waarbij de eigenaar zijn geld terug wilt omdat ze er niets mee zijn.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X