Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze
    0123456789

bron: www.rs6.com
    Vetjes! Check de dikke wielkassen.

Comment

• Prachtige wagen, al zou ik hem in een iets wildere kleur verkiezen. Wat ik minder vind, is de oranje-achtige schijn in de achterlichten. Dat oogt ietwat plastiekerig. Maar voor de rest:

Comment

• Deze kwam ik gister tegen, ik zag hem stoppen bij een benzinestation waar langs reed met mn fiets, ik had geen foto genomen, ik bedacht hoe stom ik was en pakte snel mn camera en wachtte hem op, daar kwam ie dan voorbij, maar door mijn stomheid is ie een beetje mislukt. Maar ik vraag me nu af of het een s4 is of een een rs4, hij had precies een achterkant van de rs4, of is die hetzelfde als de s4?

Comment

• Een RS4 .

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
            Een RS4 .

Ik gok op S4. Kijk eens naar de ventilatiemonden bij de mistlichten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
              Ik gok op S4. Kijk eens naar de ventilatiemonden bij de mistlichten...
              Een S4 heeft toch geen verbrede wielkassen?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
              cc

Comment

• Heeft die wel alu spiegels? Ik zou zeggen RS4 wegens de velgen, maar dat zou al snel zijn, is hij al wel verkrijgbaar?

Comment

• Volgens mij S4 wegens geen verbrede wielkasten
                  Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                  & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                  http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                  Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• volgens mij toch wel een s4. een rs4 is veel breder. dat zou je oog wel zien denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome
                      Deze kwam ik gister tegen, ik zag hem stoppen bij een benzinestation waar langs reed met mn fiets, ik had geen foto genomen, ik bedacht hoe stom ik was en pakte snel mn camera en wachtte hem op, daar kwam ie dan voorbij, maar door mijn stomheid is ie een beetje mislukt. Maar ik vraag me nu af of het een s4 is of een een rs4, hij had precies een achterkant van de rs4, of is die hetzelfde als de s4?

http://img36.exs.cx/img36/8788/s4rs48yp.jpg
                      Een S4 volgens mij. Is een RS4 eigenlijk al leverbaar?

Maar zou het ook niet om een gewone Audi A4 met zoon s-line pakket gaan?

Comment

• Meesterwerkje van Audi.
                        Maar voor mij kan'ie nog altijd niet op tegen de manische vorige RS4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                          Een S4 volgens mij. Is een RS4 eigenlijk al leverbaar?

Maar zou het ook niet om een gewone Audi A4 met zoon s-line pakket gaan?
                          Nee, dat denk ik niet, ik zag op de achterkant ook duidelijk (R)S4 staan, en dat doen ze toch niet bij een s-line pakket? Ik hoop maar dat ie van mensen was die hier in de buurt wonen, maar dat denk ik niet, er zat een oudere man in en zijn vrouw (denk ik), en die gaan niet samen naar hun werk lijkt mij. Ik ben gewoon oerstom geweest dat ik geen foto had genomen toen ze uitstapten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome
                            Nee, dat denk ik niet, ik zag op de achterkant ook duidelijk (R)S4 staan, en dat doen ze toch niet bij een s-line pakket? Ik hoop maar dat ie van mensen was die hier in de buurt wonen, maar dat denk ik niet, er zat een oudere man in en zijn vrouw (denk ik), en die gaan niet samen naar hun werk lijkt mij. Ik ben gewoon oerstom geweest dat ik geen foto had genomen toen ze uitstapten.
                            Bij een S-line pakket horen ook van die S-logo's.
                            Om zeker te zijn. Hoe klonk de motor: Gefluit turbo? In hoge toeren schakelen?

Comment

Oei, daar vraag je me wat, ik heb hem niet horen schaken in ieder geval, verder was het niet echt een gebrul ofzo, misschien net iets anders dan een normale auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                Meesterwerkje van Audi.
                                Maar voor mij kan'ie nog altijd niet op tegen de manische vorige RS4.
                                Voor mij ook niet. Die vorige RS4 had veel meer dat BOM-imago met zijn 2.7 liter en zomaar ff 380pk. Dat was een BOM in vgl met de oude S4.

Wat krijgen we nu? een verbeterde versie van de S4 als het ware. Van het BOM-effect is hier niet veel meer over. Wat nie wil zeggen dat hij in break en in het zwart niet knap zal zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                  Voor mij ook niet. Die vorige RS4 had veel meer dat BOM-imago met zijn 2.7 liter en zomaar ff 380pk. Dat was een BOM in vgl met de oude S4.

Wat krijgen we nu? een verbeterde versie van de S4 als het ware. Van het BOM-effect is hier niet veel meer over. Wat nie wil zeggen dat hij in break en in het zwart niet knap zal zijn.
                                  Maar een atmosferische 4.2V8 met 100pk/l is voor mij ook al een BOM. En 8250RPM lijkt me ook wel prachtig.

Comment

De spiegels hebben denk ik ook gewoon de kleur van het koetswerk.Die moeten toch zilver zijn?Of ben ik verkeerd?

Comment

Maar een atmosferische 4.2V8 met 100pk/l is voor mij ook al een BOM. En 8250RPM lijkt me ook wel prachtig.
                                      dat zeg ik nie he, tis nog altijd een droomkar. Maar hij verplettert de s4 gewoon niet zo zwaar als de vorige dat deed met het s4'tje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                                        De spiegels hebben denk ik ook gewoon de kleur van het koetswerk.Die moeten toch zilver zijn?Of ben ik verkeerd?
                                        Op die rode RS4 van de vorige pagina is het ook ongeveer zo'n kleur. Maargoed, als ik deze reactie's zullen we nooit weten of het een RS4(waarschijnlijk niet), een S4 of een S-line is, jammer, maar ja, komt door mijzelf.

Comment

• 't is zeker geen RS4, die is veel breder en is nog niet leverbaar! En ik persoonlijk twijfel er zelfs sterk aan of't al een gewone S4 zou zijn. No doubt da't een mooie wagen is.

Die gele van de voorstelling was bloedmooi!

Comment

Working...
                                          X