Is er al iets bekend van prijzen, eigenlijk ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSallemaal is naar den oogarts ja kijk gewoon naar de vorm van die "luchthapper" waar het mistlicht in zit.....
... en naar de specifieke steunbalkjes voor de achteruitkijkspiegels, de drie luchthappertjes onder het singleframe, ...
't is overduidelijk een S4 !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynenWelkom!
Tja, dat is de Duitse pk-wedloop... Ik zou ook niet weten waar hij gaat eindigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakVolgens mij zitten we nu toch wel bijna aan het toppunt hoor. Meer is niet nodig. Bovendien stijgen niet alleen de vermogens van de wagens, maar ook de prijzen. Een oude M5 (E39) kostte ongeveer 75.000 euro. Een nieuwe (E60) kost bijna 90.000. Bij Audi zullen de prijzen ook wel stijgen, maar daar ken ik ze niet vanbuiten. Ik vrees eigenlijk al voor de nieuwe M3 ook. Zal evenveel kosten (en hetzelfde vermogen hebben) als de oude M5, vermoed ik.
Denk je? Mitsubishi haalt 265pk uit een 2.0 turbo. Meer pk's kan dus zeker nog wel. Maar atmosferisch behoort die 4.2 V8 toch wel tot de top...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SDenk je? Mitsubishi haalt 265pk uit een 2.0 turbo. Meer pk's kan dus zeker nog wel. Maar atmosferisch behoort die 4.2 V8 toch wel tot de top...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWSin zwitserland spraken ze van +- 70000 euro, ma da lijkt me te weinig???1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexBwaja ... Ze kunnen geen 85.000 vragen want dan heb je al een M5 met 507 pk uit een hogere klasse. 70 à 75000 lijkt mij realistischer. 't is trouwens dan nog eens 20.000€ duurder dan een S4, en dat vind ik toch wel duur genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SDenk je? Mitsubishi haalt 265pk uit een 2.0 turbo. Meer pk's kan dus zeker nog wel. Maar atmosferisch behoort die 4.2 V8 toch wel tot de top...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexBwaja ... Ze kunnen geen 85.000 vragen want dan heb je al een M5 met 507 pk uit een hogere klasse. 70 à 75000 lijkt mij realistischer. 't is trouwens dan nog eens 20.000€ duurder dan een S4, en dat vind ik toch wel duur genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynenUit een turbomotor valt nog veel meer te halen. Maar of er dan nog mee te rijden valt op de openbare weg, daar heb ik zo mijn wtijfels bij... Trouwens, Audi haalde ook 380 pk uit een 2.7, en Mitsubishi nu zelfs 400 pk uit een 2.0...
idd, een EVO MR 400 had al last van een huge turbolag
Comment
Comment