Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
1. wie zegt dat ik neerkijk op kappers?
2. Was steek naar Bram S en Tomski
3. Chill man
Je verraad jezelf door zulke reacties geven door te zeggen dat de A4 'maar' een kapperswagen is. Als je niet een klein tikkeltje zou neerkijken op kappers, zou je dit niet zeggen. Ik ken hier in de buurt geen enkele kapper die met een Audi rondrijdt. Ik ken er wel twee die met een clk rondrijden, maar daarom zeggen dat't een kappersauto is, is niet realistisch. Private bankers rijden immers ook met CLK's rond. Wie hier wel met een A4 cabrio rondrijdt in de buurt is een directiesecretaresse en een Prof. van bij ons op school.
Je verraad jezelf door zulke reacties geven door te zeggen dat de A4 'maar' een kapperswagen is. Als je niet een klein tikkeltje zou neerkijken op kappers, zou je dit niet zeggen. Ik ken hier in de buurt geen enkele kapper die met een Audi rondrijdt. Ik ken er wel twee die met een clk rondrijden, maar daarom zeggen dat't een kappersauto is, is niet realistisch. Private bankers rijden immers ook met CLK's rond. Wie hier wel met een A4 cabrio rondrijdt in de buurt is een directiesecretaresse en een Prof. van bij ons op school.
Kappers verdienen nochtans veel geld als ze willen.
De kapper waar mijn vader gaat heeft een nieuwe Mercedes E200 CDI, een mooi huis + appartement in Blankenberge.
Kappers verdienen nochtans veel geld als ze willen.
De kapper waar mijn vader gaat heeft een nieuwe Mercedes E200 CDI, een mooi huis + appartement in Blankenberge.
Maar neen... ik dacht dat een kapper geen belastingen moet betalen, maar dat die een vast bedrag per jaar betalen en dat alles wat over dat bedrag komt gewoon winst is.
een mens leert hier iedere dag bij he...
ik dacht dat een boxster nochtans de ultieme coiffeursdroom was..(naast een clk, TT, Z4, 307cc, meganeCC, 206 cabrio, new beetle, smart roadster, tigra twintop,....)
Na het ritje van 20 minuten met de RS4 kon mn dag niet meer stuk natuurlijk!
Man, dat ding gaat loeihard!
Ik heb er niet alles uitgehaald omdat ik geen idee heb waar de limiet ligt van zo'n bom op wielen dus ik blijf er liever ruim onder
De vering is wel beenhard maar de die kar plakt aan de weg. Wat mij wel opviel was dat de kuipzetels supersmal zijn. Gelukkig ben ik 'genen breje' want ik zou niet weten hoe ik er dan had moeten inkruipen. Het zou wel kunnen dat het zetels waren waarvan je de wangen kunt verstellen, maar zo uitgebreid heb ik em niet getest.
Het was een Daytona-grijze zoals in het filmje hier net boven. Het geluid wat je daar hoort van buitenaf is veel beter wals wat je achter het stuur hoort. Ik had misschien met de ramen open kunnen rijden maar als je sneller als het geluid gaat hoor je dat toch niet.
Het was de eerste 400+ pk wagen waar ik mee reed en het was onvergetelijk... Ik ga sebiet goed dromen
ik vind het jammer van rs dat ze een cabrio gaan maken. Waar is de tijd dat een audi rs een snelle avant betekende. de rs6 limousine vond ik al fout. De rs4 cabrio zal een fantastische wagen worden, geen twijfel maar waar is de traditie naartoe?
ik vind het jammer van rs dat ze een cabrio gaan maken. Waar is de tijd dat een audi rs een snelle avant betekende. de rs6 limousine vond ik al fout. De rs4 cabrio zal een fantastische wagen worden, geen twijfel maar waar is de traditie naartoe?
Kvind het ook best jammer...
Nu gaje mij niet horen dat die sedan een mislukking is, want hij is übergeil. Dus daar hoor je mij niet overklagen. Maar waarom in godsnaam een Cabrio
Tis een coiffeursauto ( niet slecht bedoeld maar coiffeurs hebben volgens mij geen behoefte aan 420pk ) en een verkoopssucces zie ik dat zeker niet worden...
Na het ritje van 20 minuten met de RS4 kon mn dag niet meer stuk natuurlijk!
Man, dat ding gaat loeihard!
Ik heb er niet alles uitgehaald omdat ik geen idee heb waar de limiet ligt van zo'n bom op wielen dus ik blijf er liever ruim onder
De vering is wel beenhard maar de die kar plakt aan de weg. Wat mij wel opviel was dat de kuipzetels supersmal zijn. Gelukkig ben ik 'genen breje' want ik zou niet weten hoe ik er dan had moeten inkruipen. Het zou wel kunnen dat het zetels waren waarvan je de wangen kunt verstellen, maar zo uitgebreid heb ik em niet getest.
Het was een Daytona-grijze zoals in het filmje hier net boven. Het geluid wat je daar hoort van buitenaf is veel beter wals wat je achter het stuur hoort. Ik had misschien met de ramen open kunnen rijden maar als je sneller als het geluid gaat hoor je dat toch niet.
Het was de eerste 400+ pk wagen waar ik mee reed en het was onvergetelijk... Ik ga sebiet goed dromen
Comment