Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik kan er nog altijd niet aan doen maar ie haalt imho het niveau niet van de B5 RS4, de enige echte

was ook de enige die de "enkel in avant" traditie in ere hield samen met de RS2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiro
      dat alcantara lijkt me trouwens niet op de optielijst te staan? of heb'k erover gekeken... waarschijnlijk exclusief voor die pacecars?
      Check 'es de Duitse Car Configurator...

Comment

• idd daar zie'k het wel staan, tenminste als 'wildleder' alcantara is maar 'k denk het wel gezien ze over gebruikssporen praten in't regeltje eronder...

nuja, 'k blijf het minder mooi vinden dan geperforeerd leder

Comment

• Knappe RS4 foto's door Anthony Soete

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Beestige wagen, en die extra inch doet hem goed!

Comment

• Vandaag achter 1tje gereden, heb mijn raam open gezet en geluisterd naar dat geluid, damn hoe lekker. Ik voelde mij nog al nederig met m'n 2.0 TDI

Comment

• Iedereen heeft zo wel één ultieme wagen, het moet daarvoor nog geen super exotic car zijn.

Wel, die RS4 das mijn droom-voitureken zenne !!!

Comment

• Dat gevoel heb ik er eigenlijk ook bij. Ik zou zowaar gelukkiger zijn met dit dan met pakweg een Enzo (als enige wagen dan). Hij doet me meer, terwijl zo een Enzo van alles het beste is. Zie het zo: 't is als met de perfecte vrouw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                                        Dat gevoel heb ik er eigenlijk ook bij. Ik zou zowaar gelukkiger zijn met dit dan met pakweg een Enzo (als enige wagen dan). Hij doet me meer, terwijl zo een Enzo van alles het beste is. Zie het zo: 't is als met de perfecte vrouw.
                                        Prachtige woorden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spark
                                          Iedereen heeft zo wel één ultieme wagen, het moet daarvoor nog geen super exotic car zijn.

Wel, die RS4 das mijn droom-voitureken zenne !!!
                                          net het zelfde voor mij
                                          ook liever dan een veyron of enzo zenne

Comment

Working...
                                          X