Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

SPORTEC RS4 by Letomski

waaaah, gimme gimme gimme

Comment

Geile kar, alleen de velgen vind ik niet zo denderend. Voor de rest wel heel knap interieur, en zo misstaat de facelift eigenlijk helemaal niet !

Audi had er beter aan gedaan om de facelift te introduceren met de RS4 en 'm daarna door te voeren op de rest van de A4'tjes ...
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

zou Audi eigenlijk een rijstage aanbieden voor diegene die zo een monster koopt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
          zou Audi eigenlijk een rijstage aanbieden voor diegene die zo een monster koopt?
          2 augustus kan je gaan proefrijden met de RS4 op het circuit van Cantelunya (Barcelona dus). 2 dagen rijstage met professionele begeleiders zoals Hannu Mikkola (vliegende rally Fin).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gwyllion
            2 augustus kan je gaan proefrijden met de RS4 op het circuit van Cantelunya (Barcelona dus). 2 dagen rijstage met professionele begeleiders zoals Hannu Mikkola (vliegende rally Fin).

akkoord maar dat zie ik meer als een event

ik bedoel meer op het moment dat je een RS4 bestelt dat je een afspraak kan vastleggen voor een rijstage....

Comment

Wat een beest van een wagen

Ben benieuwd hoeveel dit speelgoed zal kosten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pascal
                Wat een beest van een wagen

Ben benieuwd hoeveel dit speelgoed zal kosten...
                Ik schat iets rond de 80.000€ maximum.
                Nederlandse prijs zou zijn: "Hoger dan 100.000€"
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Schitterend! Niets op aan te merken.
                  Hoe je dmv details een wagen er helemaal anders kunt laten uitzien!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski

Wat een sound!!!!!

miljaar echt een lekker ding

;-)

Comment

Ik ben zeer benieuwd over cijfers over gewichtsverdeling. Het gewicht is toch redelijk binnen de perken gehouden (1650 kg), maar niet echt lichtgewicht.

Volgens het persbericht is de quattro aandrijving voor het eerst asymmetrisch. Wat doet vermoeden dat het niet langer om 50/50 overbrenging gaat en de nieuwe RS4 waarschijnlijk meer aandrijving naar achterwielen zal sturen (bv. 40/60).

Ik gok dat de nieuwe generatie Torsen differentieel centraal gebruikt worden: http://www.torsen.com/files/Torsen%2...al%20Sheet.pdf

Comment

Ongelimiteerd zou de RS4 tegen 180 mph lopen in 6de bij 8250 rpm. Dat is bijna 290 km/u

Comment

Zaaalig!

Schitterende velgen, bangelijke motor, agressief uiterlijk! Geweldig!

Comment

zeer knappe wagen, prachtige motor, ... me want one

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
                              zeer knappe wagen, prachtige motor, ... me want one
                              good luck in selling your ass

Comment

wie weet als mn studies marketing goed gaan en alsk daarna de nieuwe marketinggoeroe van Belgie en omstreken wordt....
                                een mens mag al eens dromen niet?

Comment

wa zijt ge naar nou mee ?
                                  de klootzakken staan alle dagen te flitsen (boven de bruggen, naast de bruggen....)

waarom nog kopen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door juweeltje
                                    wa zijt ge naar nou mee ?
                                    de klootzakken staan alle dagen te flitsen (boven de bruggen, naast de bruggen....)

waarom nog kopen?
                                    toch wel opmerkelijk dat dat kl-woord niet gecensureerd wordt ..

Maar inderdaad, gelijk hebt ge, Het belet u echter wel niet van op boerewegjes waar ze toch niet kunnen staan eens goed door te trekken met het raampje open nie waar ?

en dan heb je nog altijd zoiets dat de "nacht" heet ...

Comment

Man, man man wat een motor, wat een sound en dan nog de looks .

Comment

Schitterend!!! K'ben deze morgen al vlug eens komen piepen en hoe meer ik er naar kijk hoe mooier ik hem vind! Het interieur is prachtig, motor is dik in orde en de asymetrische quattro belooft veel goeds voor de rijeigenschappen, alleen de velgen zullen wa gewenning vragen vrees ik :s
                                        De avant zal wel mij wel meer kunnen bekoren denk ik, hopelijk wordt deze voorgesteld met andere velgen, liefst gewone RS'jes!!!

Al bij al wel een minder wow gevoel dan enkele jaren geleden toen ik de B5 RS4 voor het eerst zag...
                                        Last edited by ; 22/02/2005, 17:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                          toch wel opmerkelijk dat dat kl-woord niet gecensureerd wordt ..

Maar inderdaad, gelijk hebt ge, Het belet u echter wel niet van op boerewegjes waar ze toch niet kunnen staan eens goed door te trekken met het raampje open nie waar ?

en dan heb je nog altijd zoiets dat de "nacht" heet ...
                                          en verlaten industrieterreinen... bovendien flitsen ze niet omdat je te snel optrekt hé
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X