Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Speedywa wilt ge, he's a lucky man .
Hij mag wagens op de llmiet drijven en als er dan iets misgaat dan kan hij het steken op de wagen. Ik wil ook testrijder worden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbittoch wel opmerkelijk dat dat kl-woord niet gecensureerd wordt ..
Maar inderdaad, gelijk hebt ge, Het belet u echter wel niet van op boerewegjes waar ze toch niet kunnen staan eens goed door te trekken met het raampje open nie waar ?
en dan heb je nog altijd zoiets dat de "nacht" heet ...
tijdens de "nacht" flitsen ze ook zunne
Comment
-
Comment
-
Enkele wallpapers inreuzeformaat en zonder fourtitude-reclame:
Enjoy!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gwyllionEkstrom is geen testrijder. Hij is DTM kampioen en rijdt dit seizoen enkel WRC rallies in een Skoda Fabia. Hij is zeer getalenteerde piloot en maakt zelden brokken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nlsHoe oud is die Mattias Ekstrom?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gwyllionVolgens het persbericht is de quattro aandrijving voor het eerst asymmetrisch. Wat doet vermoeden dat het niet langer om 50/50 overbrenging gaat en de nieuwe RS4 waarschijnlijk meer aandrijving naar achterwielen zal sturen (bv. 40/60).
Ik gok dat de nieuwe generatie Torsen differentieel centraal gebruikt worden: http://www.torsen.com/files/Torsen%2...al%20Sheet.pdf
Comment
-
Ok; de RS4 ziet er wel goed uit (qua techniek) maar qua design vindt ik deze net zoals de gewone A4 vreselijk lelijk (vooral de neus dan). De Avant heeft nog een mooie achterzijde maar de neus trekt echt op niets...
En ik kan dat filmpje niet bekijken omdat het precies niet meer on-line staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestZal de RS4 terug enkel in manueel beschikbaar zijn of ook in DSG?
Die is ontwikkeld voor dwarsgeplaatste motoren en niet voor overlangs geplaatste motoren zoals dat het geval is in de A4. Daarom dat je ook geen A4 2.0 tdi met DSG kunt krijgen.
Het zou natuurlijk wel perfect passen bij het karakter van de RS4 om er een verdere evolutie van de DSG in te steken. Dat zou voor mij de kers op de taart zijn ;-).
Comment
-
Iets meer uitleg, volgens Autobild.de
Sechs Gänge sind bei den Schaltgetrieben in Zukunft Pflicht. Die Tiptronic verliert zugunsten des DSG-Räderwerks relativ rasch an Boden. Das Doppelkupplungsgetriebe gibt es mittelfristig in drei Versionen: bis 250 Nm (quer), bis 500 Nm und bis 700 Nm (beide längs, zumindest eine davon mit sieben Fahrstufen). A4 und A6 können weiterhin mit der stufenlosen Multitronic bestellt werden.
Comment
Comment