Oorspronkelijk geplaatst door Kaze
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4
Collapse
X
-
Deze kwam ik gister tegen, ik zag hem stoppen bij een benzinestation waar langs reed met mn fiets, ik had geen foto genomen, ik bedacht hoe stom ik was en pakte snel mn camera en wachtte hem op, daar kwam ie dan voorbij, maar door mijn stomheid is ie een beetje mislukt. Maar ik vraag me nu af of het een s4 is of een een rs4, hij had precies een achterkant van de rs4, of is die hetzelfde als de s4?
Comment
-
Volgens mij S4 wegens geen verbrede wielkastenPeugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DimmadomeDeze kwam ik gister tegen, ik zag hem stoppen bij een benzinestation waar langs reed met mn fiets, ik had geen foto genomen, ik bedacht hoe stom ik was en pakte snel mn camera en wachtte hem op, daar kwam ie dan voorbij, maar door mijn stomheid is ie een beetje mislukt. Maar ik vraag me nu af of het een s4 is of een een rs4, hij had precies een achterkant van de rs4, of is die hetzelfde als de s4?
http://img36.exs.cx/img36/8788/s4rs48yp.jpg
Maar zou het ook niet om een gewone Audi A4 met zoon s-line pakket gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéEen S4 volgens mij. Is een RS4 eigenlijk al leverbaar?
Maar zou het ook niet om een gewone Audi A4 met zoon s-line pakket gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DimmadomeNee, dat denk ik niet, ik zag op de achterkant ook duidelijk (R)S4 staan, en dat doen ze toch niet bij een s-line pakket? Ik hoop maar dat ie van mensen was die hier in de buurt wonen, maar dat denk ik niet, er zat een oudere man in en zijn vrouw (denk ik), en die gaan niet samen naar hun werk lijkt mij. Ik ben gewoon oerstom geweest dat ik geen foto had genomen toen ze uitstapten.
Om zeker te zijn. Hoe klonk de motor: Gefluit turbo? In hoge toeren schakelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéBij een S-line pakket horen ook van die S-logo's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyMeesterwerkje van Audi.
Maar voor mij kan'ie nog altijd niet op tegen de manische vorige RS4.
Wat krijgen we nu? een verbeterde versie van de S4 als het ware. Van het BOM-effect is hier niet veel meer over. Wat nie wil zeggen dat hij in break en in het zwart niet knap zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitVoor mij ook niet. Die vorige RS4 had veel meer dat BOM-imago met zijn 2.7 liter en zomaar ff 380pk. Dat was een BOM in vgl met de oude S4.
Wat krijgen we nu? een verbeterde versie van de S4 als het ware. Van het BOM-effect is hier niet veel meer over. Wat nie wil zeggen dat hij in break en in het zwart niet knap zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéBij een S-line pakket horen ook van die S-logo's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéMaar een atmosferische 4.2V8 met 100pk/l is voor mij ook al een BOM. En 8250RPM lijkt me ook wel prachtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbomanDe spiegels hebben denk ik ook gewoon de kleur van het koetswerk.Die moeten toch zilver zijn?Of ben ik verkeerd?
Comment
Comment