Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is er al iets bekend van prijzen, eigenlijk ?
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• allemaal is naar den oogarts ja kijk gewoon naar de vorm van die "luchthapper" waar het mistlicht in zit.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
        allemaal is naar den oogarts ja kijk gewoon naar de vorm van die "luchthapper" waar het mistlicht in zit.....

... en naar de specifieke steunbalkjes voor de achteruitkijkspiegels, de drie luchthappertjes onder het singleframe, ...

't is overduidelijk een S4 !
        1994 Mercedes SL320
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
          allemaal is naar den oogarts ja kijk gewoon naar de vorm van die "luchthapper" waar het mistlicht in zit.....
          Eh, en wat heb ik een pagina terug al gezegd?

Comment

• Zijn er al tijden, hoe snel rondt dit beest de Ring?

Comment

• And then you have the marvellous engine:

Comment

• waar gaat het toch naar toe?
                nu inde rs4 420pk seffens meer dan de rs6

niet dat ik er iets op tegen heb

Comment

• Welkom!

Tja, dat is de Duitse pk-wedloop... Ik zou ook niet weten waar hij gaat eindigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                    waar gaat het toch naar toe?
                    nu inde rs4 420pk seffens meer dan de rs6

niet dat ik er iets op tegen heb
                    nog een mercedes fan

welkom btw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                      Welkom!

Tja, dat is de Duitse pk-wedloop... Ik zou ook niet weten waar hij gaat eindigen.
                      Volgens mij zitten we nu toch wel bijna aan het toppunt hoor. Meer is niet nodig. Bovendien stijgen niet alleen de vermogens van de wagens, maar ook de prijzen. Een oude M5 (E39) kostte ongeveer 75.000 euro. Een nieuwe (E60) kost bijna 90.000. Bij Audi zullen de prijzen ook wel stijgen, maar daar ken ik ze niet vanbuiten. Ik vrees eigenlijk al voor de nieuwe M3 ook. Zal evenveel kosten (en hetzelfde vermogen hebben) als de oude M5, vermoed ik.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                        Is er al iets bekend van prijzen, eigenlijk ?
                        in zwitserland spraken ze van +- 70000 euro, ma da lijkt me te weinig???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                          Volgens mij zitten we nu toch wel bijna aan het toppunt hoor. Meer is niet nodig. Bovendien stijgen niet alleen de vermogens van de wagens, maar ook de prijzen. Een oude M5 (E39) kostte ongeveer 75.000 euro. Een nieuwe (E60) kost bijna 90.000. Bij Audi zullen de prijzen ook wel stijgen, maar daar ken ik ze niet vanbuiten. Ik vrees eigenlijk al voor de nieuwe M3 ook. Zal evenveel kosten (en hetzelfde vermogen hebben) als de oude M5, vermoed ik.

Denk je? Mitsubishi haalt 265pk uit een 2.0 turbo. Meer pk's kan dus zeker nog wel. Maar atmosferisch behoort die 4.2 V8 toch wel tot de top...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                            Denk je? Mitsubishi haalt 265pk uit een 2.0 turbo. Meer pk's kan dus zeker nog wel. Maar atmosferisch behoort die 4.2 V8 toch wel tot de top...
                            Ik had het over absoluut vermogen. Niet over aantal pk per liter.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS
                              in zwitserland spraken ze van +- 70000 euro, ma da lijkt me te weinig???
                              Bwaja ... Ze kunnen geen 85.000 vragen want dan heb je al een M5 met 507 pk uit een hogere klasse. 70 à 75000 lijkt mij realistischer. 't is trouwens dan nog eens 20.000€ duurder dan een S4, en dat vind ik toch wel duur genoeg.
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Bwaja ... Ze kunnen geen 85.000 vragen want dan heb je al een M5 met 507 pk uit een hogere klasse. 70 à 75000 lijkt mij realistischer. 't is trouwens dan nog eens 20.000€ duurder dan een S4, en dat vind ik toch wel duur genoeg.
                                valt nog goed mee van prijs eigenlijk..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                                  Uit een turbomotor valt nog veel meer te halen. Maar of er dan nog mee te rijden valt op de openbare weg, daar heb ik zo mijn wtijfels bij... Trouwens, Audi haalde ook 380 pk uit een 2.7, en Mitsubishi nu zelfs 400 pk uit een 2.0...

Comment

Ik denk dat de vorige al zo'n 75.000 euro kostte... Trouwens, de RS6 kostte ook meer dan de huidige M5 (afgerond 92.000 voor Berline en 94.000 voor de Avant). Maar de prijzen zullen volgens mij zeker niet dalen...

Comment

Uit een turbomotor valt nog veel meer te halen. Maar of er dan nog mee te rijden valt op de openbare weg, daar heb ik zo mijn wtijfels bij... Trouwens, Audi haalde ook 380 pk uit een 2.7, en Mitsubishi nu zelfs 400 pk uit een 2.0...

idd, een EVO MR 400 had al last van een huge turbolag

Comment

• En toch sprint hij naar 100 in 3.5 seconden...

Comment

En toch sprint hij naar 100 in 3.5 seconden...
                                          ja, als je start met launchcontrol.

Comment

Working...
                                          X