Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• RS4 op de Nürburgring:

Hij ziet er echt manisch uit in het geel! De velgen zijn echt perfect, de styling lekker agressief! Zo hoort het!

Comment

• Die velgen zijn werkelijk

de mooiste Audi velgen ooit?

Comment

• hoe zouden die velgen staan op de RS6???, en hoeveel kosten die lollekes:d want da vind ik echt de moeite

Comment

• Euhm .... .... ... Z A L I G ! ! ! ! !

Die velgen, dat agressieve spoilerwerk!!!

:drewl:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
            idd, een EVO MR 400 had al last van een huge turbolag
            Das met de meeste Japanse wagens. Subaru toch ook.

Comment

• Nurburgring? Zeker? Niet op Hockenheim? Daar was het dit week-end dtm, en een Audi RS4 is daar Pace Car. Lijkt me op het eerste zicht ook geen Nurburgring omgeving te zijn, maar ik kan er faliekant langs zitten natuurlijk.

Ik vind 'm niet mooi in het geel. Hij verdraagt donkere kleuren beter. Deze RS4 verdraagt fellere kleuren beter als de vorige (die subliem was in het grijs / zwart), maar lichtere kleuren lijken me niet zo gepast voor deze RS4. Liever iets speelser zoals dat blauw, of het rood waarin hij in Geneve stond. Zwart staat iedere auto namelijk goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                Das met de meeste Japanse wagens. Subaru toch ook.
                Sommige Subaru's hebben hier ook last.

maar vb een toyota supra rz met 2 turbo's heeft een volledig lineaire krachtopbouw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                  Nurburgring? Zeker? Niet op Hockenheim? Daar was het dit week-end dtm, en een Audi RS4 is daar Pace Car. Lijkt me op het eerste zicht ook geen Nurburgring omgeving te zijn, maar ik kan er faliekant langs zitten natuurlijk.

Ik vind 'm niet mooi in het geel. Hij verdraagt donkere kleuren beter. Deze RS4 verdraagt fellere kleuren beter als de vorige (die subliem was in het grijs / zwart), maar lichtere kleuren lijken me niet zo gepast voor deze RS4. Liever iets speelser zoals dat blauw, of het rood waarin hij in Geneve stond. Zwart staat iedere auto namelijk goed.
                  Das 100% op de Hockenheim ring.

Comment

• die velgen zijn SUPER!!! die zou ik nu is graag op mijn a3 hebben!

Comment

• potverdikkeme zeg!
                      die single frame grille komt nu tot zijn recht!

en de rs4 blijkt stiekem toch best wel breed te zijn

Comment

• Zo vind ik hem zalig, mooi kleurke, lekker breed, en de velgen begin ik ook meer en meer te apprecieren.... i'm falling in love again!!!

Comment

• Bij deze verklaar ik de RS4 (wederom) tot meest geile Duitse "betaalbare" superwagen.

Supergeile motor (felle verbetering tegenover vroeger, immers niks beter dan een steengoeie Duitse atfmosferische krachtbron met véél cilinders), veelbelovende aandrijving (quattro maar wél met ingebouwde achterwielaandrijvings-gevoel), supervette looks zonder evenwel te vervallen in de johhny-o-logie, kan zelfs in zekere zin discreet genoemd worden, en een magistrale aandacht van Audi voor de details.

Sjonge ... if i only had some € 100.000 to spend ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                            Hehe, om toch mr de eerste te zijn die het topic opent!

Ik kijk er wel nr uit hoe hij er uit gaat zien!!!!!
                            Ik eigelijk ook. AUDI, here we come!

Comment

• Audi RS4 avant anyone?

Comment

• Shopje ? Ja zeker èh.

Ik zou 'm énkel als Avant willen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                  Shopje ? Ja zeker èh.

Ik zou 'm énkel als Avant willen.

1: ik vermoed van wel
                                  2: ik ook

Comment

• Avant of berline maakt mij niet veel uit. Een Audi is idd iets mooier als break, de meeste andere merken zie ik toch liever als berline. Moet echt zo'n zalige auto zijn hé, die RS4! Gimme gimme!
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                      Avant of berline maakt mij niet veel uit. Een Audi is idd iets mooier als break, de meeste andere merken zie ik toch liever als berline. Moet echt zo'n zalige auto zijn hé, die RS4! Gimme gimme!
                                      Voor mij ook een avant, net als de oude. Moest ik kunnen kiezen tussen de nieuwe en de oude rs4 avant. Man dat zou een dillemma worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                        Voor mij ook een avant, net als de oude. Moest ik kunnen kiezen tussen de nieuwe en de oude rs4 avant. Man dat zou een dillemma worden
                                        Logische keuze zou nieuwe zijn,

- Atmosferisch

- sneller

- nieuw

Ik denk gewoon in alle facetten beter dan zen voorganger, want zo hoort het toch denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Platt Sechs Fahrer
                                          Logische keuze zou nieuwe zijn,

- Atmosferisch

- sneller

- nieuw

Ik denk gewoon in alle facetten beter dan zen voorganger, want zo hoort het toch denk ik.

bwa, ik zou het ook een moeilijke keuze vinden hoor...

ik vind de 'oude' RS4 er knapper uitzien dan de nieuwe RS4, en die oude rs4 is al meer dan snel genoeg hoor, geloof me

Comment

Working...
                                          X