Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
bwa, ik zou het ook een moeilijke keuze vinden hoor...
ik vind de 'oude' RS4 er knapper uitzien dan de nieuwe RS4, en die oude rs4 is al meer dan snel genoeg hoor, geloof me
Nu even onder ons, ik ben niet zo gek op Audi sssjt .
Maar ik persoonlijk vind het te gek dat Audi de atmosferische toer opgaat inplaats van drukvulling. Gewoon omdat de accelleratie linear verloopt, geen turbo gat meer. Ook denk ik dat het de betrouwbaarheid veel bijdraagt.
Nu even onder ons, ik ben niet zo gek op Audi sssjt .
Maar ik persoonlijk vind het te gek dat Audi de atmosferische toer opgaat inplaats van drukvulling. Gewoon omdat de accelleratie linear verloopt, geen turbo gat meer. Ook denk ik dat het de betrouwbaarheid veel bijdraagt.
idd dat is ook, BMW heeft dit ook al altijd gedaan he...
akkoord, maar ik vind de ouwe toch iconiger dan de nieuwe
Juist die nieuwe heeft zo de uistraling van hier ben ik and you can't touch me. Terwijl de oude al gniffelend fluistert try me.
Gisteren nog Wimpie's RS4 zien staan in Lembeke, flashend met de 4 pinklichtjes op de stoep in de regen. Maar als je geen verstand van auto's hebt kijk je er gewoon over. Het enige wat em verraad is de lichtjes bredere koets, de dito uitlaat en de Badge op zen poep.
Nu even onder ons, ik ben niet zo gek op Audi sssjt .
Maar ik persoonlijk vind het te gek dat Audi de atmosferische toer opgaat inplaats van drukvulling. Gewoon omdat de accelleratie linear verloopt, geen turbo gat meer. Ook denk ik dat het de betrouwbaarheid veel bijdraagt.
Daar hoef je je bij de audi alleszinds geen vragen over te stellen. Ik was tegen wim bezig over de M5 ( die hij trouwens ook wel nog ziet zitten ), en ik zei ja maar ik denk dat de levensduur van die motor niet zo goed is omdat hij zwaar over-engineered is. En Wim wees me er toen terrecht op dat zijn a4'tje ook een 2.7 heeft van 380 pk, en dat hij er nog geen miserie heeft mee gehad.
Een M5 is toch iets heel anders hoor. Duurder in aankoop, maar ook veel hogere taksen en zo. Zoiets geraken ze tweedehands amper kwijt. Na een jaartje (of mss twee) eentje tweedehands zoeken, zou al veel rationeler kunnen zijn.
Eigenlijk, wie zou er nu geen M5 of M6 willen? *Droom!*
Maar ik persoonlijk vind het te gek dat Audi de atmosferische toer opgaat inplaats van drukvulling. Gewoon omdat de accelleratie linear verloopt, geen turbo gat meer.
Daar hoef je je bij de audi alleszinds geen vragen over te stellen. Ik was tegen wim bezig over de M5 ( die hij trouwens ook wel nog ziet zitten ), en ik zei ja maar ik denk dat de levensduur van die motor niet zo goed is omdat hij zwaar over-engineered is. En Wim wees me er toen terrecht op dat zijn a4'tje ook een 2.7 heeft van 380 pk, en dat hij er nog geen miserie heeft mee gehad.
't Probleem is, als je plots gaat besparen op onderdelen, dat die turbo-motor meteen een miseriebeestje van jewelste is.
Zelfde voorbeeld : zoon van vriendin van mam. Jongeman is 35 jaar en rijdt nu al 5 jaar ofzo aan een stuk de M3 die 'ie deels financierde met 't bedrag dat 'm toekwam na de dood van z'n vader. Heeft ondertussen meer dan 240.000 km, en dat ding blijft rijden. Met SMG zowaar, en zelfs de bak houdt het.
Om maar te zeggen : 't is niet omdat iedereen zegt dat een M-motor niet lang meegaat dat dat niet zo is. Als je er respectvol mee rijdt en normaal rijdt (niet constant gaat racen en in hoge toeren zit), dan gaat die net zo lang mee als elke andere motor.
In het geel zoals op de vorige pagina ziet hij er echt wel goed uit. Het zilver, zoals op de DTM safety car, vind ik dan weer minder geslaagd. Volgens mij heeft de RS4 een opvallend kleurtje nodig.
Zelfde voorbeeld : zoon van vriendin van mam. Jongeman is 35 jaar en rijdt nu al 5 jaar ofzo aan een stuk de M3 die 'ie deels financierde met 't bedrag dat 'm toekwam na de dood van z'n vader. Heeft ondertussen meer dan 240.000 km, en dat ding blijft rijden. Met SMG zowaar, en zelfs de bak houdt het.
Om maar te zeggen : 't is niet omdat iedereen zegt dat een M-motor niet lang meegaat dat dat niet zo is. Als je er respectvol mee rijdt en normaal rijdt (niet constant gaat racen en in hoge toeren zit), dan gaat die net zo lang mee als elke andere motor.
Ik had het tegen wim niet over de M-modellen in het algemeen he, Gilles, eerder die nieuwe M5. Die zijn 10 cylinderblok zit toch redelijk " ten einde " heb ik ergens gelezen. Dat de andere M modellen betrouwbaar zijn, dat wist ik al, maar die Nieuwe M5 E60 die zijn betrouwbaarheid valt toch nog wat af te wachten niet?
p.s. Heb ik niet ergens gelezen dat er nu al problemen zouden zijn met die zeventraps?
Comment