Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
    en als hij langs achter nog maar een beetje lijkt op de S4 B7 dan is het zeker toppie
    zo een sexy poep
    Jij geile auto-man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
      Jij geile auto-man

mijn madam kan gerust zijn

er passeerde onlangs een lange blondine langs onze rechterkant en een nieuwe 911 langs links

ik was dus links aan het kwijlen, mijn madam zag dat het goed was

Comment

• Ik twijfel toch, want met uw lodderig oog, kan je evengoed naar rechts aan het kijken zijn.

Comment

en als hij langs achter nog maar een beetje lijkt op de S4 B7 dan is het zeker toppie
          zo een sexy poep

Die break MOET gewoon in het zwart of dat metallic grijs dat hier op het forum al eens stond. En toch ... ik zal hem eens moeten gezien hebben eer hij me meer kan overtuigen dan de RS4 b5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
            Ik twijfel toch, want met uw lodderig oog, kan je evengoed naar rechts aan het kijken zijn.
            tzal wel de porsche geweest zijn want ik val ni op blond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
              Die break MOET gewoon in het zwart of dat metallic grijs dat hier op het forum al eens stond. En toch ... ik zal hem eens moeten gezien hebben eer hij me meer kan overtuigen dan de RS4 b5

een zwarte met getinte ruiten, en stel je daar nog es de verbrede wielkasten van de RS4 bij voor + de 19" sportsloefkes

*ZWIJM* *BONK*

Comment

*drup* *kwijl*
                *BOENK* Wat een prachtkar! Agressieve snuit tot en met! Die vijfspaaks velgen vallen wel mee, maar toch liever de 7x2. Die blote aandrijflijn is ook wel knap, de motor ziet er sjiek uit!

Comment

amai, de standaarduitrusting is wel heeeeeel uitgebreid

Xenon, Parkeersensoren voor én achter, BOSE sound, verwarmde voorzetels

de opties die ik dus al zou nemen zitten er zowiezo op, das wel fijn (mag ook wel voor die prijs en mag ook wel voor die meerprijs tov S4)

Navi is optie en zal dat ook blijven voor mij
                  En geen elektrische ruitenheffers achterin... Weird...

EDIT: Dus wel, maar gratis te krijgen...
                  Last edited by ; 27/04/2005, 20:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                    En geen elektrische ruitenheffers achterin... Weird...

EDIT: Dus wel, maar gratis te krijgen...
                    Gewichtsbesparing. Nu, waarom bieden ze eigenlijk standaard parkeersensoren aan? OK, weegt wel minder allicht, maar op een wagen als de RS4 denk ik niet dat je dat echt nodig hebt. Verder wegt airco ook wel veel.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                      Nu, waarom bieden ze eigenlijk standaard parkeersensoren aan? OK, weegt wel minder allicht, maar op een wagen als de RS4 denk ik niet dat je dat echt nodig hebt. .

nee? parkeert zo een kar zichzelf? ook handig

Comment

Gewichtsbesparing. Nu, waarom bieden ze eigenlijk standaard parkeersensoren aan? OK, weegt wel minder allicht, maar op een wagen als de RS4 denk ik niet dat je dat echt nodig hebt. Verder wegt airco ook wel veel.
                        Wie koopt vandaag de dag nog een wagen zonder airco???
                        En die parkeersensoren om je prachtige kar niet te beschadigen

Comment

nee? parkeert zo een kar zichzelf? ook handig
                          Ik bedoelde gewoon dat de wagen vrij goed in te schatten valt. Dat is alles. Het stoort mij echter niet hoor. Als het standaard is, zou ik het er ook niet laten afhalen. Zelf zou ik niet snel bijbetalen voor zoiets, aangezien ik het een beetje overbodig vind.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                            Wie koopt vandaag de dag nog een wagen zonder airco???
                            En die parkeersensoren om je prachtige kar niet te beschadigen
                            I know. Ik was mss iets té kritisch. Een echte sportwagen stelt het beter zonder airco, maar bij de RS4 kijken ze sowieso nog niet echt op een paar tientallen kg hé.
                            Ik zou zelf ook geen wagen zonder airco willen hoor. Die sensoren vind ik nogal afhangen van iemands parkeerkunsten.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik bedoelde gewoon dat de wagen vrij goed in te schatten valt. Dat is alles. Het stoort mij echter niet hoor. Als het standaard is, zou ik het er ook niet laten afhalen. Zelf zou ik niet snel bijbetalen voor zoiets, aangezien ik het een beetje overbodig vind.

ik kan van nature uit goed parkeren maar nu ik het heb op de cabrio wil ik het echt nooit meer missen, eerste optie die ik nu aankruis op een bestelbon.....

ik wring mij nu in plaatsjes waar ik vroeger nog es voor zou rondrijden om een ander te zoeken

Comment

• Amai, 'maar' 3 miljoen oude belgische franken ! Iemand gaat eens met de papa moeten babbelen
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                  Amai, 'maar' 3 miljoen oude belgische franken ! Iemand gaat eens met de papa moeten babbelen

inderdaad, en wat doet ge dees dagen nog met 3 miljoen

Comment

• In de states komt ie op 70.000$, zijnde 53800 euro

That's it, i'm outta here, where do I get the green card

Comment

inderdaad, en wat doet ge dees dagen nog met 3 miljoen
                                      niets! alles zeg ik u!!

Comment

• Da Chart

Stelling: De belgische staat verbiedt ons van meer dan 50 te rijden in de bebouwde kom of 120 op de snelweg.

Met deze kar is dit volgens mij perfect mogelijk door de naald ten allentijde onder de 3000 rpm te houden in de juiste versnelling. Als je de regels van de staat volgt kan je haast maar 3000 rpm ofte 120kw ontwikkelen en zodoende hoef je maar een BIV van 1.239.00€ te betalen waarom rekenen ze ons dan meer aan?

I rest my case

Comment

Da Chart

Stelling: De belgische staat verbiedt ons van meer dan 50 te rijden in de bebouwde kom of 120 op de snelweg.

Met deze kar is dit volgens mij perfect mogelijk door de naald ten allentijde onder de 3000 rpm te houden in de juiste versnelling. Als je de regels van de staat volgt kan je haast maar 3000 rpm ofte 120kw ontwikkelen en zodoende hoef je maar een BIV van 1.239.00€ te betalen waarom rekenen ze ons dan meer aan?

I rest my case

gij hebt echt tijd te veel he

Comment

Working...
                                          X