Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wee niet of het hier al staat: Geen misse velg mijn insziens

Comment

• Da's de standaard-velg, als ik me niet vergis. Niet mis, maar 18" en een beetje "duf" qua styling. De optionele 19"-velg die op nagenoeg elke foto van de RS4 te zien was tot nu toe, vind 'k duizend maal knapper.

Comment

• Wat ik ook een fantastisch detail vind is het RS logo op de remschoentjes.

Comment

• Ik kan er niet aan doen maar ik zou een Audi enkel en alleen in Avant/Sportback versie kopen, de gewone sedan/A3 vind ik maar niks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Da's de standaard-velg, als ik me niet vergis. Niet mis, maar 18" en een beetje "duf" qua styling. De optionele 19"-velg die op nagenoeg elke foto van de RS4 te zien was tot nu toe, vind 'k duizend maal knapper.
            Ah ik dacht dat omgekeerd was. Aangezien we altijd die andere velg zien dacht ik dat deze standaard was. Nuja, ik vind het beiden ongelooflijk knappe velgen. Ik denk niet dat ik die optionele nog zou nemen.

Comment

• ACNA Audi Driving Experience in Barcelona Spain

http://forums.audiworld.com/s4b7/msgs/12055.phtml

foto album: http://www.gormanz.com/gallery/view_...umName=album09

Comment

• Heerlijk! Moet zeker niet onderdoen voor een M3 voor mij!

Comment

• Heel mooi! Nu nog wachten op de Avant.

Comment

• http://www.fourtitude.com/gallery/ga...ramic%20Brakes

zwart met beige interieur ... *in love*

Mijn nieuwe droomwagen!

En hier nog enkele nieuwe galleries vol foto's:
                    http://www.fourtitude.com/gallery/ga...0B7)/RS4%20(B7)

Comment

• [QUOTE=Works]http://www.fourtitude.com/gallery/ga...ramic%20Brakes

Mijn nieuwe droomwagen!

En hier...[QUOTE]

Ik vind dat zwart nogal saai Die kar kan je bestellen in zo een lekkere grijze(ook saai maar toch) of rode kleur.

Die zetels blijf ik "shockingly beautiful" vinden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
                        Ik vind dat zwart nogal saai Die kar kan je bestellen in zo een lekkere grijze(ook saai maar toch) of rode kleur.

Die zetels blijf ik "shockingly beautiful" vinden!
                        Grijs vind ik véél te saai voor een dergelijke wagen en dat rood is me te Ferrari-achtig.

Deze zwarte of een Mugello-blauwe en met dat beige interieur

Comment

• Idd dat blauw is ook wel machtig mooi!

Eentje in elke kleur

Comment

Da's de standaard-velg, als ik me niet vergis. Niet mis, maar 18" en een beetje "duf" qua styling. De optionele 19"-velg die op nagenoeg elke foto van de RS4 te zien was tot nu toe, vind 'k duizend maal knapper.
                            Ik weet ook dat 'ie standaard 18" sloffen meekrijgt, en er optioneel 19-ers verkrijgbaar zijn -die trouwens qua comfort nogal te mijden zijn, zo schrijft de autogids-, maar volgens mij is 't net omgekeerd, en zijn de velgen die Freud fotografeerde de optionele ..

Ik kan mis zijn ook hoor, maar uit een foto met commentaar in de Autogids maakte ik op dat die meerspaaks de standaardvelgen waren

Edit: en ik ben inderdaad mis .. Na inzoomen op de foto van Freud zie je duidelijk dat 't 18-ers zijn, my mistake !

Terwijl ik nu toch nog in't topic zit ... Toen Mister V en ik vertrokken van de ringmeeting eind september, zijn we nog een splinternieuwe rode RS4 tegengekomen .. Spijtig dat 'ie ons kruiste, anders was ik zeker gestopt om nog wat plaatjes te schieten !
                            Last edited by Alexanderr; 16/10/2005, 00:57.
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Kijk eens bij AUDI-LOVERS,onder de naam ERVINGTI!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                Ik weet ook dat 'ie standaard 18" sloffen meekrijgt, en er optioneel 19-ers verkrijgbaar zijn -die trouwens qua comfort nogal te mijden zijn, zo schrijft de autogids-, maar volgens mij is 't net omgekeerd, en zijn de velgen die Freud fotografeerde de optionele ..

Ik kan mis zijn ook hoor, maar uit een foto met commentaar in de Autogids maakte ik op dat die meerspaaks de standaardvelgen waren

Edit: en ik ben inderdaad mis .. Na inzoomen op de foto van Freud zie je duidelijk dat 't 18-ers zijn, my mistake !

Terwijl ik nu toch nog in't topic zit ... Toen Mister V en ik vertrokken van de ringmeeting eind september, zijn we nog een splinternieuwe rode RS4 tegengekomen .. Spijtig dat 'ie ons kruiste, anders was ik zeker gestopt om nog wat plaatjes te schieten !
                                Heb die AG ook gelezen, en daar staat ook in dat "ons exemplaar was uit gerust met de te mijden 19" velgen" (dacht ik)

Comment

de nederlandse importeur heeft in al zijn wijsheid besloten dat de 19" velgen standaard zijn.

De RS4 is heus een beetje meer 'hardcore' dan de meeste mensen zullen kunnen waarderen. En zo hoort het ook.

Dat heeft de Nederlandse importeur overigens goed begrepen. Want de RS4 wordt hier te lande geleverd met een harde onderstelafstemming (Supersport), die samengaat met 19 inch wielen en 255/30 banden. Er kan dan bovendien nog worden gekozen uit Pirelli P Zero Corsa Asimetrico's (semi-slicks met slechts een paar waterafvoerende langsgroeven) en gewone P Zero Rosso's.
                                  autotelegraaf.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                                    Heb die AG ook gelezen, en daar staat ook in dat "ons exemplaar was uit gerust met de te mijden 19" velgen" (dacht ik)
                                    't Zou kunnen ... Ik had bovenstaande afgeleid uit de commentaar onder 't fotootje rechtsboven, 'k weet niet meer precies wat er stond
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Works

Mijn nieuwe droomwagen!
                                      Audi Exclusive.

'k Vind dat lichtbeige niet zo denderend samen passen met het aluminium van 't stuur. Maar het maakt die zetels wél nóg lekkerder om aan te zien.

Sjonge dit is een knappe wagen. Alleen, die zwarte kleur vlakt z'n carosserie visueel af tot een "gewone A4", het speciale zie je niet meer. Vind ik jammer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gaston
                                        de nederlandse importeur heeft in al zijn wijsheid besloten dat de 19" velgen standaard zijn.
                                        Knap, ik wenste dat D'Ieteren 'es z'n hart zou laten spreken hier in België, in plaats van enkel maar de portemonnaie...

Comment

Alleen, die zwarte kleur vlakt z'n carosserie visueel af tot een "gewone A4", het speciale zie je niet meer. Vind ik jammer.
                                          vind ik nu juist niet, zo is hij nog meer een wolf in schaapskleren.

Comment

Working...
                                          X