Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb gezien dat je de RS4 nu kan configureren op de Duiste Audi-site.
    Het is wel aan te raden om deze site te openen met Internet Explorer. Hiermee werkt de site het beste...

Het valt me op dat de RS4 in Duitsland heel wat goedkoper is dan hier in België...
    Het scheelt zeker meer dan 5% meer BTW...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Ik heb gezien dat je de RS4 nu kan configureren op de Duiste Audi-site.
      Het is wel aan te raden om deze site te openen met Internet Explorer. Hiermee werkt de site het beste...

Het valt me op dat de RS4 in Duitsland heel wat goedkoper is dan hier in België...
      Het scheelt zeker meer dan 5% meer BTW...
      Kan kloppen verloopig nog in Duitsland 16% in plaats van 21%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
        Kan kloppen verloopig nog in Duitsland 16% in plaats van 21%

BMWMB zei dat het verschil gróter is dan louter die 5 % verschil in BTW.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• De RS4 kan je ook configureren op de Belgische site, wel nog geen foto beschikbaar van de auto, maar dit zal binnenkort wel zo zijn.

Comment

• Comment

• Ow yeah baby

Ik heb nog altijd geen irl zien voorbij stuiven, spijtige zaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                Ow yeah baby

Ik heb nog altijd geen irl zien voorbij stuiven, spijtige zaak
                De levering is ook uitgesteld .. owv probs met de zuigers ..
                Levering in duitsland is nu voorzien voor maart, belgië zou dan wat later zijn ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas
                  Levering in duitsland is nu voorzien voor maart, belgië zou dan wat later zijn ..
                  Hoe kan het dan dat ze op de ring al rondrijden?

Het leek dus wel geen testrijder of testwagen te zijn hoor, gewoon particulier met eigen auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas

De levering van de eerste RS4 in België was voorzien in November bij garage Coox-Meyers in Hasselt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                      Hoe kan het dan dat ze op de ring al rondrijden?

Het leek dus wel geen testrijder of testwagen te zijn hoor, gewoon particulier met eigen auto
                      Zou dat geen RS4 zijn die Audi al gemaakt had op voorhand voor demonstraties en circuitdagen en dat die man zo een exemplaar gewoon heeft gekocht?

Mijn baas is al gaan informeren voor een avant en die leveringen zullen pas in de zomer 2006 zijn. Dus heeft hij nog wat tijd om ondertussen wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Works
                        Zou dat geen RS4 zijn die Audi al gemaakt had op voorhand voor demonstraties en circuitdagen en dat die man zo een exemplaar gewoon heeft gekocht?

Mijn baas is al gaan informeren voor een avant en die leveringen zullen pas in de zomer 2006 zijn. Dus heeft hij nog wat tijd om ondertussen wat te sparen
                        I wouldn't know, maar dacht niet dat het de enige RS4 die al gespot was op de ring.

Comment

• Er zijn uiteraard al wat RS4's gemaakt, maar dat zijn volgens de info die ik heb allemaal pre-productie modellen.
                          Het is op deze manier ook geweest dat ze blijkbaar problemen met de zuigers hebben vastgesteld .. de belasting is immers bij zo een hoog toerige motor niet te onderschatten ..
                          Deze info komt vanuit D'ieteren .. het zou dus maar een zwak verzinsel zijn mocht het dienen als excuus voor laattijdige leveringen ..

Comment

• rauw

Comment

• zalig geluid

Comment

• Begin september ben ik eentje tegengekomen (particulier in Duitsland) en ik heb er eentje gezien op een vrachtwagen, maar anders nog noppes ...
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                  Begin september ben ik eentje tegengekomen (particulier in Duitsland) en ik heb er eentje gezien op een vrachtwagen, maar anders nog noppes ...
                                  Bedoel je die rode aan de Nordschleife? Ik ben die gepasseerd toen ik daar vertrok...

Comment

• heeft ECHT wel een andere uitlaat nodig
                                    ----------------------------------------------------------------------------------
                                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                    Pictures here: BMW 7 Series
                                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                    It might need half a starsystem to turn around,
                                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon
                                      heeft ECHT wel een andere uitlaat nodig
                                      Nou, ik weet niet welke uitlaat die blauwe RS4 had die we op 14 augustus aan 't werk hebben gezien op de Ring, maar die klonk verdomme érg geil...

Comment

Working...
                                      X