Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaNou, ik weet niet welke uitlaat die blauwe RS4 had die we op 14 augustus aan 't werk hebben gezien op de Ring, maar die klonk verdomme érg geil...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDaar moogt ge zeer zeker van zijn, die RS4 klinkt fenomenaal !
Btw : ringvideo, waar ? Link !!
http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...=14117&page=21
Post 413
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaertsidd, de rs'en moeten gewoon in avant vind ik.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
- edit -
Speakers opzetten, Gigi.
Comment
-
Heel mooie reportage, prachtig gefilmd, superwagen.
En het geluid: -->
Comment
-
Indrukwekkend! Uiteraard hadden we niets minder verwacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemInderdaad geschift. Zeker een zware concurrent van de M3, zoviso.
Ook de locatie is subliem, ben er aantal jaar geleden zelf ook geweest, en die banen zijn écht niet zo'n brede hoor
de gorges du verdon als ik me ni vergis. 'k heb daar 2 jaar terug ook gezeten met de moto. slecht wegdek en smalle baantjes, maar mooi oooooo zooo ongelooflijk mooie streek de campinghouder vertelde ons dat de wegen daar in zo'n slechte staat zijn omdat het anders veel te gevaarlijk zou worden. indien het wegdek goed zou zijn zo er veel harder op gereden worden met alle gevolgen vandien. tsja, der is iets van natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepapde gorges du verdon als ik me ni vergis. 'k heb daar 2 jaar terug ook gezeten met de moto. slecht wegdek en smalle baantjes, maar mooi oooooo zooo ongelooflijk mooie streek de campinghouder vertelde ons dat de wegen daar in zo'n slechte staat zijn omdat het anders veel te gevaarlijk zou worden. indien het wegdek goed zou zijn zo er veel harder op gereden worden met alle gevolgen vandien. tsja, der is iets van natuurlijk.
Comment
Comment