Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bron:http://www.rs6.com/forum/showthread....&threadid=7860

Comment

• bron: http://www.rs6.com/forum/showthread.php?threadid=7863

Comment

• Als Tomski die laatste foto ziet gaat hij door het lint

Comment

• Seg turbofreak, dat stuur lijkt mij wel een geile optie om in je GTI te steken

Comment

• Is het normaal dat die velgen zo donker zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
              Seg turbofreak, dat stuur lijkt mij wel een geile optie om in je GTI te steken
              Ja he.Pfff,er moet nog zoveel aan gebeuren! Die carbon accentjes staan mij ook wel aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                Is het normaal dat die velgen zo donker zijn?
                Ofwel is dit door de belichting, ofwel liggen er gewoon donker grijze velgen onder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                  Is het normaal dat die velgen zo donker zijn?
                  Deze RS4 heeft een speciaal performance pakket.Donkere velgen(zijn iets lichter dan de normale dacht ik),verlaagde ophanging,en dan dat stuur en de versnellingspook in dat stofje van op de foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                    Deze RS4 heeft een speciaal performance pakket.Donkere velgen(zijn iets lichter dan de normale dacht ik),verlaagde ophanging,en dan dat stuur en de versnellingspook in dat stofje van op de foto
                    Als ik het goed begrijp is dat speciale stuur niet standaard op de RS4? Ik dacht dat dit wel zo was en vond dat echt geweldig! Maar misschien iets te mooi om waar te zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                      Als ik het goed begrijp is dat speciale stuur niet standaard op de RS4? Ik dacht dat dit wel zo was en vond dat echt geweldig! Maar misschien iets te mooi om waar te zijn?
                      Alleen de stof is standaard anders.De vorm en dat aluminium is hetzelfde

Comment

Aah, dus toch nog iets dat overschiet uit mijn droom.
                        De stof vind ik echt wel chic en héél sportief, en zo hoort het in een RS4!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze
                          zalig

Comment

Die velgen wegen evenveel als de gewone velgen die eronder zitten hoor. Die donkere velgen zijn de titanium velgen, je kon die ook op de RS6 Plus bestellen bijvoorbeeld. Het zijn dus gewoon dezelfde velgen maar wat donkerder en mooier.

Comment

Neen. Dat lekkere stuurtje is een optie ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze

mwooaaaaaah

Comment

• Is op die foto vd A6 de nieuwe optie van de shadowline SFG te zien? Is moeilijk te zien, maar ziet er toch glanzend zwart uit. Knap!

Comment

• Dat stofke heet alcantara en wordt ook op racesturen aangebracht omdat het de grip van de handschoenen van de piloot op het stuur verbetert . Als ik een RS4 zou kopen zou ik dit stuurtje nemen, ook al is het een optie.
                                    BMW = Freude Am Fahren

Comment

• RS4 Avant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey
                                        Amai dat ziet er erg goed uit!!

Comment

• vage foto's genomen door toevallige voorbijganger

Comment

Working...
                                          X