Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Gij kent mij ni.

Ik heb een week slecht ingeslapen omdat ik iemand heb hóren vertellen over de film "the grudge", dat de hoofdrolspeelster het deken opheft om eronder te kruipen en je dan dat gezicht van dat jongentje ziet.

Mietje

Ik heb da ook

Comment

Gij kent mij ni.

Ik heb een week slecht ingeslapen omdat ik iemand heb hóren vertellen over de film "the grudge", dat de hoofdrolspeelster het deken opheft om eronder te kruipen en je dan dat gezicht van dat jongentje ziet.

Die film was echt wel eng Het verhaal trok op gene zak, maar eng, DAT was hij zeker! (in tegenstelling tot dit reclamespotje, ook al heb ik zelf een heilige schrik van spinnekoppen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
        Die film was echt wel eng Het verhaal trok op gene zak, maar eng, DAT was hij zeker! (in tegenstelling tot dit reclamespotje, ook al heb ik zelf een heilige schrik van spinnekoppen)
        Dat verhaal is zo slecht nog niet imho...
        Den 2 is nog erger

Comment

Nou kijk ik helemáál niet meer.

Meen je dat nu? Ik vind er echt niets engs aan.

Comment

• Wat vonden jullie dan destijds van die reclame van Opel met die spin.

Elke keer als ik die in de boekskes tegenkwam sloeg ik heel wit uit...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Nog niet gezien eigenlijk,spijtig

Comment

• @gTa: Totaal niet scary, maar snap gewoon niet goed wat het te maken heeft met RS4...

@ Tomski: Grudge is idd goed maar slecht verhaal.
                Sterke acteerpresatie van de moeder

A) aanrader voor alle niet-mietjes: chinese versie van "The Ring"
                B) aanraders ivm spinnen Spiders, Arachnophobia of de comedie Eight Legged Freaks (wel nog scarry volgens dat het comedie is )

Ik heb maar 2 films dat ik nooit meer naar kijk: Jaws 1 en Blair Witch Project --> gezien op te jonge leeftijd
                Last edited by ; 15/01/2006, 20:42.

Comment

• Grudge is op K2 geweest over drie weken terug dacht ik,da's japans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                    @gTa: Totaal niet scary, maar snap gewoon niet goed wat het te maken heeft met RS4...

B) aanrader ivm spinnen *zoekt ff titel en vind het niet (is niet Spiders (ook wel goe, maar debiel) of de monster-hit Arachnophobia)*

Ik heb maar 2 films dat ik nooit meer naar kijk: Jaws 1 en Blair Witch Project --> gezien op te jonge leeftijd
                    is inderdaad wel een heel goeie film heb ik ook al 3 of 4 keer gezien en hij blijft goed

Comment

• GTA freak, gelieve u quote aan te passen.

BTW: mods toestemming om algemeen filmtopic te starten?

Comment

@gTa: Totaal niet scary, maar snap gewoon niet goed wat het te maken heeft met RS4...

B) aanraders ivm spinnen Spiders, Arachnophobia of de comedie Eight Legged Freaks (wel nog scarry volgens dat het comedie is )

Heb al vaak gehoord dat die chinese versie van 'the ring' beter is dan de 'normale'. Is dit ook zo of is het vergelijkbaar maar wel eens iets speciaal?

Comment

• Verhaallijnen matchen natuurlijk, maar over het algemeen beter !!!

- Suspensopbouw is beter en subtieler (niet zomaar muziekje die voor sfeer zorgt)
                          - Verassingsmomenten zijn ook beter, je bent echt nietsvermoedend (pas als je 10 cm van je stoel verwijderd bent dringt het pas door)
                          - Veel grafischer.

Kortom beter in de ogen van een thriller/horror-fan.

GreetZ

Comment

• Het topic van de subliemste wagen die nu verkrijgbaar is verknoeien met zever over debiele films

Comment

• Ach man, binnen een goed jaartje is dit topic toch vergeten, want dan is de nieuwe M3 er

Comment

• You wish

Ik ben er nog niet op uitgekeken, nee...

Comment

A) aanrader voor alle niet-mietjes: [B
                                  chinese[/B] versie van "The Ring"
                                  Volgens mij is het Japanse versie en zeg nooit chinees tegen een Japanner! Maar de film is idd echt wel goed, tenminste toch 1 ervan (de main), want zijn eigenlijk 4 films. De 3 anderen (prequel en vervolg 1 en 2) zijn maar zo zo...

Comment

• Héél originele reclame van Audi! Je moet er maar opkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                                      commercial

creepy
                                      Origineel maar vind het niet geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                        Origineel maar vind het niet geslaagd.
                                        Kvind net hetzelfde. Wat heeft al die zever met die auto te maken?

Comment

• De bedoeling van reclame is dat de klant het gezien heeft en dat het product in de geest blijft hangen... Hoe meer aandacht een bepaalde reclame-stunt kan aantrekken, des te beter voor het produkt.

Met deze commercial kan ik zeker zeggen: Audi, opdracht geslaagd...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X