Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb een week slecht ingeslapen omdat ik iemand heb hóren vertellen over de film "the grudge", dat de hoofdrolspeelster het deken opheft om eronder te kruipen en je dan dat gezicht van dat jongentje ziet.
Ik heb een week slecht ingeslapen omdat ik iemand heb hóren vertellen over de film "the grudge", dat de hoofdrolspeelster het deken opheft om eronder te kruipen en je dan dat gezicht van dat jongentje ziet.
Die film was echt wel eng Het verhaal trok op gene zak, maar eng, DAT was hij zeker! (in tegenstelling tot dit reclamespotje, ook al heb ik zelf een heilige schrik van spinnekoppen)
Die film was echt wel eng Het verhaal trok op gene zak, maar eng, DAT was hij zeker! (in tegenstelling tot dit reclamespotje, ook al heb ik zelf een heilige schrik van spinnekoppen)
Dat verhaal is zo slecht nog niet imho...
Den 2 is nog erger
@gTa: Totaal niet scary, maar snap gewoon niet goed wat het te maken heeft met RS4...
@ Tomski: Grudge is idd goed maar slecht verhaal.
Sterke acteerpresatie van de moeder
A) aanrader voor alle niet-mietjes: chinese versie van "The Ring"
B) aanraders ivm spinnen Spiders, Arachnophobia of de comedie Eight Legged Freaks (wel nog scarry volgens dat het comedie is )
Ik heb maar 2 films dat ik nooit meer naar kijk: Jaws 1 en Blair Witch Project --> gezien op te jonge leeftijd
@gTa: Totaal niet scary, maar snap gewoon niet goed wat het te maken heeft met RS4...
B) aanrader ivm spinnen *zoekt ff titel en vind het niet (is niet Spiders (ook wel goe, maar debiel) of de monster-hit Arachnophobia)*
Ik heb maar 2 films dat ik nooit meer naar kijk: Jaws 1 en Blair Witch Project --> gezien op te jonge leeftijd
is inderdaad wel een heel goeie film heb ik ook al 3 of 4 keer gezien en hij blijft goed
B) aanraders ivm spinnen Spiders, Arachnophobia of de comedie Eight Legged Freaks (wel nog scarry volgens dat het comedie is )
Heb al vaak gehoord dat die chinese versie van 'the ring' beter is dan de 'normale'. Is dit ook zo of is het vergelijkbaar maar wel eens iets speciaal?
Verhaallijnen matchen natuurlijk, maar over het algemeen beter !!!
- Suspensopbouw is beter en subtieler (niet zomaar muziekje die voor sfeer zorgt)
- Verassingsmomenten zijn ook beter, je bent echt nietsvermoedend (pas als je 10 cm van je stoel verwijderd bent dringt het pas door)
- Veel grafischer.
Kortom beter in de ogen van een thriller/horror-fan.
Volgens mij is het Japanse versie en zeg nooit chinees tegen een Japanner! Maar de film is idd echt wel goed, tenminste toch 1 ervan (de main), want zijn eigenlijk 4 films. De 3 anderen (prequel en vervolg 1 en 2) zijn maar zo zo...
De bedoeling van reclame is dat de klant het gezien heeft en dat het product in de geest blijft hangen... Hoe meer aandacht een bepaalde reclame-stunt kan aantrekken, des te beter voor het produkt.
Met deze commercial kan ik zeker zeggen: Audi, opdracht geslaagd...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment