Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    De bedoeling van reclame is dat de klant het gezien heeft en dat het product in de geest blijft hangen... Hoe meer aandacht een bepaalde reclame-stunt kan aantrekken, des te beter voor het produkt.

Met deze commercial kan ik zeker zeggen: Audi, opdracht geslaagd...
    voor de happy few die de poen ervoor liggen hebben ...

Comment

• Zoals je weet worden topmodellen gemaakt uit commerciële overweging. Door een topmodel als de RS4 komt Audi in de belangstelling en mensen die watertandend naar deze RS4 kijken, zullen zeker een potentële klant zijn voor een andere minder dure en performante Audi. Deze RS4 haalt het imago van Audi weer een stuk naar omhoog... That's it...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Zoals je weet worden topmodellen gemaakt uit commerciële overweging. Door een topmodel als de RS4 komt Audi in de belangstelling en mensen die watertandend naar deze RS4 kijken, zullen zeker een potentële klant zijn voor een andere minder dure en performante Audi. Deze RS4 haalt het imago van Audi weer een stuk naar omhoog... That's it...
        Idd, maar ik zou eerder zeggen dat de nieuwe RS4 het imago van Audi eerst en vooral bevestigt. Het ligt namelijk in een traditie die terug gaat daar de S2 en S3 (als ik mij niet vergis). Bijkomend zal het imago dus ondersteund worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas
          Idd, maar ik zou eerder zeggen dat de nieuwe RS4 het imago van Audi eerst en vooral bevestigt. Het ligt namelijk in een traditie die terug gaat daar de S2 en S3 (als ik mij niet vergis). Bijkomend zal het imago dus ondersteund worden.
          Dat is ook weer juist.
          Toch is het zo dat Audi hier met de RS4 BMW ruimschoots overklast
          De nieuwe M3 zal wel weer meer vermogen hebben, maar ja, die is er nu nog niet...
          OO 00 OO

Comment

Dat is ook weer juist.
            Toch is het zo dat Audi hier met de RS4 BMW ruimschoots overklast
            De nieuwe M3 zal wel weer meer vermogen hebben, maar ja, die is er nu nog niet...
            Die wisselwerking tussen de M-versies van Bmw en de RS-versies van Audi zie ik als positief. Amg kan je hier ook nog aan toevoegen. Audi heeft volgens deheer Clarkson nu echt een RS4 (door)ontwikkeld die subliem is. Dit heeft Audi volgens mij gedaan om de M3 te willen overklassen. Ik denk dat de nieuwe M3 de RS4 zal evenaren of ook weer zal overklassen.
            Feit is wel dat Audi zich oorspronkelijk met haar RS4 en S4 versies toelegt op de sedan en avant, daar waar Bmw meer de nadruk legt op de coupé. Als ik mocht kiezen, zou ik de M-versies ook bij de 3-reeks sedan en touring introduceren. Op die manier bereik je een groter publiek.
            Voor Audi vind ik dat het hoog tijd wordt dat ze (opnieuw) eens uitpakken met een duchtige coupé en niet alleen blijven stilstaan bij de cabrio versie. De nuvolari was een goede start en het duurt te lang vooraleer er werkelijk een productiemodel op de markt verschijnt. Audi heeft alle troeven in handen om een goede coupé op de markt te brengen: er bestaat een concept, ze kunnen verderbouwen op een uitstekende cabrio en ze hebben de motoren en het elan om deze coupé ook de sportieve uitstraling te geven wat bij een coupé hoort.
            En daarbij komt nog eens dat Audi in een opwaartse verkoopspiraal zit. Dus het is nu het moment om een extra modelletje toe te voegen.

Comment

• En dan blijft nog de vraag : wat is overklassen ? De verschillen zijn zodanig klein geworden...

Comment

• 4,2 V8 en 425pk tov 3,2 6L en 343 pk... dat is overklassen
                OO 00 OO

Comment

• weet je dat de RS4 me niets meer doet, echt raar

ik ben er talloze keren langsgelopen op het salon en nothing, niente, nada

en als ik de ouwe zie ben ik verloren

Comment

• Audi RS4 vs Schaatskampioene!

Comment

4,2 V8 en 425pk tov 3,2 6L en 343 pk... dat is overklassen
                      je vergelijkt natuurlijk een 'oud' model met een nieuw. Wacht maar tot die nieuwe M3...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                        Kvind net hetzelfde. Wat heeft al die zever met die auto te maken?
                        :s Gwn dat de Rs4 andere auto's in de pan hakt natuurlijk. Alez , de Rs4 is de spin enzo eh eh eh ... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                          je vergelijkt natuurlijk een 'oud' model met een nieuw. Wacht maar tot die nieuwe M3...
                          Bmw zou stom zijn moesten ze geen beter wagen kunnen bouwen. Ze hebben de RS 4 voor't grijpen. Eerlijker zou zijn als beide merken gelijktijdig een nieuwe uitbrachten, maar dat durft Bmw niet aan... :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                            Zo zal het altijd wel zijn. Als BMW nu de nieuwe M3 op de markt brengt, en met meer vermogen dan de Audi RS4, dan zullen ze bij Audi zeggen: "dat is een nieuw model... wacht maar eens tot wij de nieuwe A4 uitbrengen"
                            OO 00 OO

Comment

Zo zal het altijd wel zijn. Als BMW nu de nieuwe M3 op de markt brengt, en met meer vermogen dan de Audi RS4, dan zullen ze bij Audi zeggen: "dat is een nieuw model... wacht maar eens tot wij de nieuwe A4 uitbrengen"
                              Inderdaad. And it will never stop!

Comment

• RS4 gallery

http://www.swisscarsightings.com/ind...audirs4b7.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                  weet je dat de RS4 me niets meer doet, echt raar

ik ben er talloze keren langsgelopen op het salon en nothing, niente, nada

en als ik de ouwe zie ben ik verloren
                                  Tja, die afstotelijk lelijke felle blauwe kleur deed mij ook niets. Maar een donkerblauwe, zwarte of donkergrijze *habba habba*

Comment

• Is het normaal dat we zo lang gaan moeten wachten op de M3? Of houden ze hem nog iets langer uit de rekken om hem nog beter te maken nu ze de toch wel fantastiche RS4 hebben gezien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                                      Is het normaal dat we zo lang gaan moeten wachten op de M3? Of houden ze hem nog iets langer uit de rekken om hem nog beter te maken nu ze de toch wel fantastiche RS4 hebben gezien?
                                      Eerst de 3-coupe nog, en dan pas de M3 denk ik.
                                      Bij de E46 was het toch ook
                                      1998: sedan
                                      1999: coupe
                                      2000: M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze

Schitterend.
                                        Misschien beetje spijtig van de wat doffe kleur.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X