Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts





  • Bijgevoegde Bestanden

    Comment


    • Nog eentje...

      Bijgevoegde Bestanden

      Comment


      • Die kar is zo geil... Niet te doen. Me likes

        Comment


        • Verdomme wat een vette bak!!
          BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
            Verdomme wat een vette bak!!
            Op de lelijke achterlichten en SFG na...

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
              Op de lelijke achterlichten en SFG na...
              Ik vind juist dat die lichten mooi passen. Het maakt het 'kontje' nog wat dikker.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Löwe


                Schitterend.
                Misschien beetje spijtig van de wat doffe kleur.
                doffe koffer... als we geen kritiek kunnen geven, leven we niet zeker ?



                Dit is gewoon knap!!!!

                Comment


                • Echt een prachtige kofferspoiler! Mooier kan toch niet?...

                  2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

                  Comment


                  • Daardoor komt hij wat Saab-achtig over
                    Maar kvind hem toch geslaagd

                    Comment


                    • Ie is echt zaaaalliiiggg!!!!

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
                        Daardoor komt hij wat Saab-achtig over
                        Maar kvind hem toch geslaagd
                        Ik wil al mijn verbeelding de vije loop laten, maar ik herken hier totaal niets van Saab, met de beste wil van de wereld. Dit is Audi in zijn puurste vorm, niet meer en niet minder; zuivere lijnen, uistraling van pure kracht en toch niet buiten proportie.

                        Comment


                        • Misschien stond deze hier al



                          *waf waf*

                          Comment




                          • Waarschijnlijk de enige auto die ik ooit in het wit zou kopen.

                            Comment


                            • Hoewel ik het exterieur en interieur subliem vind, ben ik toch serieus verschoten van de hardheid en het claustrofobisch gevoel dat je krijgt in die kuipzetels. Ik kon er mijn draai echt niet in vinden en ter hoogte van m'n schouders was het echt benepen.

                              Ik denk dat ik veel eerder voor een S4 avant zou gaan dan de RS4 (avant). Prestaties zijn immers ook fenomenaal en erg sportief, maar in dagelijks gebruik gaat die wel een pak beter dan de RS4. Ik zie me in een RS4 met die kuipen nog niet op skivakantie gaan...

                              Liefhebber van deze wagen blijf ik evenwel zoiezo.
                              '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
                              '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                4,2 V8 en 425pk tov 3,2 6L en 343 pk... dat is overklassen
                                Ik bedoel in z'n gehéél, oen. Blijkbaar is die M3 nog altijd zó denderend goed (BMW = BenchMarkWagen), dat 'ie in 1 op de 2 vergelijkende tests de nieuwe RS4 ook op punten verslaat, alles into account genomen.

                                Okay, de M3 heeft duidelijk minder vermogen. Blijkbaar moet 'ie dus z'n vermogen beter (kunnen) benutten, en nog enkele andere zaken hebben waarop 'ie beter is, dan ?




                                En nogmaals : tussen deze twee is er geen sprake van overklassen. Ze zijn quasi gelijk, er zijn enkel nog detailverschillen.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door loebas
                                  Bmw zou stom zijn moesten ze geen beter wagen kunnen bouwen. Ze hebben de RS 4 voor't grijpen. Eerlijker zou zijn als beide merken gelijktijdig een nieuwe uitbrachten, maar dat durft Bmw niet aan... :-)
                                  *lol*

                                  Njah, enkel en alleen maar "omdat Loebas dat nodig vindt ter wille van de eerlijkheid zodat VAG wat meer kansen maakt", zal BMW z'n ganse productieplanning niet aanpassen. Een auto gaat 7 à 8 jaar mee, en de M-versie komt (net zoals de S-versie) meestal zo'n 1 à 2 jaar na de lancering van het model waarop 'ie gebaseerd is.

                                  Audi speelt 't uiterst makkelijk, volgens jouw standpunt dan. Hun RS-versies komen doorgaans pas in de tweede helft van de levenscyclus van een wagen.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                                    Is het normaal dat we zo lang gaan moeten wachten op de M3? Of houden ze hem nog iets langer uit de rekken om hem nog beter te maken nu ze de toch wel fantastiche RS4 hebben gezien?
                                    Zie één post hoger.

                                    Uiteraard zullen er misschien nog kleine laatste aanpassingen komen, maar wees er maar zeker van dat BMW, mochten zijn de huidige RS4 niét hebben kunnen "zien", met de nieuwe M3 die eraan komt een wagen op poten zullen zetten die die RS4 perfect aankan, op alle vlak.

                                    Als je ziet dat de huidige M3 eigenlijk nog opgewassen is tegen die RS4 (okay, niet in de regen op op sneeuw ), dan zegt dat genoeg over de benchmark die zo'n BMW M toch quasi altijd is. Ook nu nog, op z'n oude dag, houdt de M3 eigenlijk het hoofd makkelijk boven water ondanks de golfslag van de recente concurrentie. Meestal, als BMW een nieuw M-modelletje uitbrengt, gaat de concurrentie meteen kopje onder.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                      Ik bedoel in z'n gehéél, oen. Blijkbaar is die M3 nog altijd zó denderend goed (BMW = BenchMarkWagen), dat 'ie in 1 op de 2 vergelijkende tests de nieuwe RS4 ook op punten verslaat, alles into account genomen.

                                      Okay, de M3 heeft duidelijk minder vermogen. Blijkbaar moet 'ie dus z'n vermogen beter (kunnen) benutten, en nog enkele andere zaken hebben waarop 'ie beter is, dan ?




                                      En nogmaals : tussen deze twee is er geen sprake van overklassen. Ze zijn quasi gelijk, er zijn enkel nog detailverschillen.
                                      Je hebt gelijk in het feit dat een BMW M3 nog steeds een dijk van een auto is. M3-liefhebbers zullen zeker niet gemakkelijk door zo'n RS4 van hun stuk te brengen zijn.

                                      Hetgene wat ik bedoelde zijn de cijfers. Je mag heel zeker zijn dat BMW met z'n nieuwe M3 deze cijfers weer opnieuw zal 'overklassen'...

                                      heb je het nu begrepen, snul ?
                                      OO 00 OO

                                      Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey


                                        Waarschijnlijk de enige auto die ik ooit in het wit zou kopen.
                                        Dit is wekelijk...
                                        OO 00 OO

                                        Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Je hebt gelijk in het feit dat een BMW M3 nog steeds een dijk van een auto is. M3-liefhebbers zullen zeker niet gemakkelijk door zo'n RS4 van hun stuk te brengen zijn.

                                          Hetgene wat ik bedoelde zijn de cijfers. Je mag heel zeker zijn dat BMW met z'n nieuwe M3 deze cijfers weer opnieuw zal 'overklassen'...

                                          heb je het nu begrepen, snul ?
                                          Ja drolletje !

                                          Comment

                                          Working...
                                          X