Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aeroDaardoor komt hij wat Saab-achtig over
Maar kvind hem toch geslaagd
Comment
-
Hoewel ik het exterieur en interieur subliem vind, ben ik toch serieus verschoten van de hardheid en het claustrofobisch gevoel dat je krijgt in die kuipzetels. Ik kon er mijn draai echt niet in vinden en ter hoogte van m'n schouders was het echt benepen.
Ik denk dat ik veel eerder voor een S4 avant zou gaan dan de RS4 (avant). Prestaties zijn immers ook fenomenaal en erg sportief, maar in dagelijks gebruik gaat die wel een pak beter dan de RS4. Ik zie me in een RS4 met die kuipen nog niet op skivakantie gaan...
Liefhebber van deze wagen blijf ik evenwel zoiezo.'13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
'12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB4,2 V8 en 425pk tov 3,2 6L en 343 pk... dat is overklassen
Okay, de M3 heeft duidelijk minder vermogen. Blijkbaar moet 'ie dus z'n vermogen beter (kunnen) benutten, en nog enkele andere zaken hebben waarop 'ie beter is, dan ?
En nogmaals : tussen deze twee is er geen sprake van overklassen. Ze zijn quasi gelijk, er zijn enkel nog detailverschillen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebasBmw zou stom zijn moesten ze geen beter wagen kunnen bouwen. Ze hebben de RS 4 voor't grijpen. Eerlijker zou zijn als beide merken gelijktijdig een nieuwe uitbrachten, maar dat durft Bmw niet aan... :-)
Njah, enkel en alleen maar "omdat Loebas dat nodig vindt ter wille van de eerlijkheid zodat VAG wat meer kansen maakt", zal BMW z'n ganse productieplanning niet aanpassen. Een auto gaat 7 Ã 8 jaar mee, en de M-versie komt (net zoals de S-versie) meestal zo'n 1 Ã 2 jaar na de lancering van het model waarop 'ie gebaseerd is.
Audi speelt 't uiterst makkelijk, volgens jouw standpunt dan. Hun RS-versies komen doorgaans pas in de tweede helft van de levenscyclus van een wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSySIs het normaal dat we zo lang gaan moeten wachten op de M3? Of houden ze hem nog iets langer uit de rekken om hem nog beter te maken nu ze de toch wel fantastiche RS4 hebben gezien?
Uiteraard zullen er misschien nog kleine laatste aanpassingen komen, maar wees er maar zeker van dat BMW, mochten zijn de huidige RS4 niét hebben kunnen "zien", met de nieuwe M3 die eraan komt een wagen op poten zullen zetten die die RS4 perfect aankan, op alle vlak.
Als je ziet dat de huidige M3 eigenlijk nog opgewassen is tegen die RS4 (okay, niet in de regen op op sneeuw ), dan zegt dat genoeg over de benchmark die zo'n BMW M toch quasi altijd is. Ook nu nog, op z'n oude dag, houdt de M3 eigenlijk het hoofd makkelijk boven water ondanks de golfslag van de recente concurrentie. Meestal, als BMW een nieuw M-modelletje uitbrengt, gaat de concurrentie meteen kopje onder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIk bedoel in z'n gehéél, oen. Blijkbaar is die M3 nog altijd zó denderend goed (BMW = BenchMarkWagen), dat 'ie in 1 op de 2 vergelijkende tests de nieuwe RS4 ook op punten verslaat, alles into account genomen.
Okay, de M3 heeft duidelijk minder vermogen. Blijkbaar moet 'ie dus z'n vermogen beter (kunnen) benutten, en nog enkele andere zaken hebben waarop 'ie beter is, dan ?
En nogmaals : tussen deze twee is er geen sprake van overklassen. Ze zijn quasi gelijk, er zijn enkel nog detailverschillen.
Hetgene wat ik bedoelde zijn de cijfers. Je mag heel zeker zijn dat BMW met z'n nieuwe M3 deze cijfers weer opnieuw zal 'overklassen'...
heb je het nu begrepen, snul ?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBJe hebt gelijk in het feit dat een BMW M3 nog steeds een dijk van een auto is. M3-liefhebbers zullen zeker niet gemakkelijk door zo'n RS4 van hun stuk te brengen zijn.
Hetgene wat ik bedoelde zijn de cijfers. Je mag heel zeker zijn dat BMW met z'n nieuwe M3 deze cijfers weer opnieuw zal 'overklassen'...
heb je het nu begrepen, snul ?
Comment
Comment