Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas
    Je kijkt precies neer op kappers. Ik ken toevallig enkele kappers die zich schatrijk hebben gemaakt. Daarnaast heb ik ook kennis van personen die als zakenman heel veel aanzien hadden en met een 'vette' S amg, oude S8 rondreden of een Porsche Cayenne Turbo. Twee van deze personen zijn al wegens fraude afgevoerd, alhoewel hun bedrijf goed boerde (hoe lomp kun je zijn om een gezond bedrijf om zeep te helpen door te frauderen) en de derde is faït gegaan. Hiermee wil ik duidelijk maken dat een wagen niet per sé het juiste imago benadrukt. Dus ten eerste respect voor kappers en een beetje minder naïviteit zou welkom zijn.

Ten tweede; ik mag toch wel gerust zeggen dat de A4 cabrio tot de mooiste op de cabriomarkt behoort. Voor mij persoonlijk staat hij op nummer één. Deze V8 zal er alleen maar voor zorgen dat er nog meer mensen zullen aangesproken worden om zulke wagen te kopen.
    1. wie zegt dat ik neerkijk op kappers?
    2. Was steek naar Bram S en Tomski
    3. Chill man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
      1. wie zegt dat ik neerkijk op kappers?
      2. Was steek naar Bram S en Tomski
      3. Chill man
      Je verraad jezelf door zulke reacties geven door te zeggen dat de A4 'maar' een kapperswagen is. Als je niet een klein tikkeltje zou neerkijken op kappers, zou je dit niet zeggen. Ik ken hier in de buurt geen enkele kapper die met een Audi rondrijdt. Ik ken er wel twee die met een clk rondrijden, maar daarom zeggen dat't een kappersauto is, is niet realistisch. Private bankers rijden immers ook met CLK's rond. Wie hier wel met een A4 cabrio rondrijdt in de buurt is een directiesecretaresse en een Prof. van bij ons op school.

Comment

• Als ik zeg dat een 190 een turkenbak is, betekent toch niet dat ik neerkijk op turken...
        Das nu eenmaal een bijnaam voor een wagen.
        Toen iemand van de hockey afkwam met zijn E 500 heb ik hem ook gefeliciteerd met zijn taxi, maar dat betekend toch niets...
        En als je het zou willen weten: hij kon het wél apprecieren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas
          Je verraad jezelf door zulke reacties geven door te zeggen dat de A4 'maar' een kapperswagen is. Als je niet een klein tikkeltje zou neerkijken op kappers, zou je dit niet zeggen. Ik ken hier in de buurt geen enkele kapper die met een Audi rondrijdt. Ik ken er wel twee die met een clk rondrijden, maar daarom zeggen dat't een kappersauto is, is niet realistisch. Private bankers rijden immers ook met CLK's rond. Wie hier wel met een A4 cabrio rondrijdt in de buurt is een directiesecretaresse en een Prof. van bij ons op school.

En zeggen dat 't zondag is vandaag ...

Comment

• Kappers verdienen nochtans veel geld als ze willen.
            De kapper waar mijn vader gaat heeft een nieuwe Mercedes E200 CDI, een mooi huis + appartement in Blankenberge.

Dit geheel offtopic natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey
              Kappers verdienen nochtans veel geld als ze willen.
              De kapper waar mijn vader gaat heeft een nieuwe Mercedes E200 CDI, een mooi huis + appartement in Blankenberge.

Dit geheel offtopic natuurlijk.

Die heeft misschien gewoon ne rijke vriend

Comment

• Hehe, is getrouwd mét kinderen dan nog wel!

Maar neen... ik dacht dat een kapper geen belastingen moet betalen, maar dat die een vast bedrag per jaar betalen en dat alles wat over dat bedrag komt gewoon winst is.

Comment

• een mens leert hier iedere dag bij he...
                  ik dacht dat een boxster nochtans de ultieme coiffeursdroom was..(naast een clk, TT, Z4, 307cc, meganeCC, 206 cabrio, new beetle, smart roadster, tigra twintop,....)

Comment

• En ik dacht dat het hier het RS4-topic was !

Comment

• Straks om 13u ga ik een ritje maken in de passagierszetel van de RS4

Spijtig dat ik geen fototoestel bij heb

edit: correctie, het is de bestuurderszetel geworden
                      Last edited by ; 12/02/2006, 06:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis
                        Straks om 13u ga ik een ritje maken in de passagierszetel van de RS4

Spijtig dat ik geen fototoestel bij heb
                        Ola pola! Enjoy!

Ook geen GSM met foto-functie?

Comment

• http://video.google.com/videoplay?do...0721478&q=audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                            Die sound is HEEEEMEEEEELS

Comment

• Zet dat filmpje eens op iets voor 3 minuten en je zou zweren dat er een zwerm motoren voorbijraast...

Comment

• Na het ritje van 20 minuten met de RS4 kon mn dag niet meer stuk natuurlijk!

Man, dat ding gaat loeihard!
                                Ik heb er niet alles uitgehaald omdat ik geen idee heb waar de limiet ligt van zo'n bom op wielen dus ik blijf er liever ruim onder
                                De vering is wel beenhard maar de die kar plakt aan de weg. Wat mij wel opviel was dat de kuipzetels supersmal zijn. Gelukkig ben ik 'genen breje' want ik zou niet weten hoe ik er dan had moeten inkruipen. Het zou wel kunnen dat het zetels waren waarvan je de wangen kunt verstellen, maar zo uitgebreid heb ik em niet getest.
                                Het was een Daytona-grijze zoals in het filmje hier net boven. Het geluid wat je daar hoort van buitenaf is veel beter wals wat je achter het stuur hoort. Ik had misschien met de ramen open kunnen rijden maar als je sneller als het geluid gaat hoor je dat toch niet.

Het was de eerste 400+ pk wagen waar ik mee reed en het was onvergetelijk... Ik ga sebiet goed dromen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
                                  Ola pola! Enjoy!

Ook geen GSM met foto-functie?
                                  Nee, ik vond dat niet nodig toen ik enkele maanden geleden een nieuwe gsm kocht. Nu heb ik er al lang spijt van natuurlijk.

Comment

• ik vind het jammer van rs dat ze een cabrio gaan maken. Waar is de tijd dat een audi rs een snelle avant betekende. de rs6 limousine vond ik al fout. De rs4 cabrio zal een fantastische wagen worden, geen twijfel maar waar is de traditie naartoe?
                                    Last edited by ; 12/02/2006, 12:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                                      ik vind het jammer van rs dat ze een cabrio gaan maken. Waar is de tijd dat een audi rs een snelle avant betekende. de rs6 limousine vond ik al fout. De rs4 cabrio zal een fantastische wagen worden, geen twijfel maar waar is de traditie naartoe?
                                      Kvind het ook best jammer...

Nu gaje mij niet horen dat die sedan een mislukking is, want hij is übergeil. Dus daar hoor je mij niet overklagen. Maar waarom in godsnaam een Cabrio
                                      Tis een coiffeursauto ( niet slecht bedoeld maar coiffeurs hebben volgens mij geen behoefte aan 420pk ) en een verkoopssucces zie ik dat zeker niet worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis
                                        Na het ritje van 20 minuten met de RS4 kon mn dag niet meer stuk natuurlijk!

Man, dat ding gaat loeihard!
                                        Ik heb er niet alles uitgehaald omdat ik geen idee heb waar de limiet ligt van zo'n bom op wielen dus ik blijf er liever ruim onder
                                        De vering is wel beenhard maar de die kar plakt aan de weg. Wat mij wel opviel was dat de kuipzetels supersmal zijn. Gelukkig ben ik 'genen breje' want ik zou niet weten hoe ik er dan had moeten inkruipen. Het zou wel kunnen dat het zetels waren waarvan je de wangen kunt verstellen, maar zo uitgebreid heb ik em niet getest.
                                        Het was een Daytona-grijze zoals in het filmje hier net boven. Het geluid wat je daar hoort van buitenaf is veel beter wals wat je achter het stuur hoort. Ik had misschien met de ramen open kunnen rijden maar als je sneller als het geluid gaat hoor je dat toch niet.

Het was de eerste 400+ pk wagen waar ik mee reed en het was onvergetelijk... Ik ga sebiet goed dromen
                                        Jij verdomde gelukzak

Comment

Working...
                                        X