Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu gaje mij niet horen dat die sedan een mislukking is, want hij is übergeil. Dus daar hoor je mij niet overklagen. Maar waarom in godsnaam een Cabrio
Tis een coiffeursauto ( niet slecht bedoeld maar coiffeurs hebben volgens mij geen behoefte aan 420pk ) en een verkoopssucces zie ik dat zeker niet worden...
ik daarentegen denk dat de cabrio wel gewild zou kunnen worden. Mensen zoals mijn ouders wensen een heel krachtige wagen maar een wagen waar men het hele jaar door mee kan rijden. Dus zo'n RS4 cabrio zou een uitstekende keuze zijn, 4x4, sportief, '4' plaatsen, comfort van airco/navi/leder etc, mooie wagen...
Maar er zijn mensen die totaal geen belang hechten aan bovenstaande(en dan mss het minst nog aan de 4x4). En voor die is het dan een beetje jammer
Nu gaje mij niet horen dat die sedan een mislukking is, want hij is übergeil. Dus daar hoor je mij niet overklagen. Maar waarom in godsnaam een Cabrio
Tis een coiffeursauto ( niet slecht bedoeld maar coiffeurs hebben volgens mij geen behoefte aan 420pk ) en een verkoopssucces zie ik dat zeker niet worden...
Zo staat het in Auto Motor und Sport. Ik heb sindsdien nog wat proberen te zoeken, maar heb er helaas niets meer over gevonden. AMS was er nochtans zeker van dat in Geneve de RS4 cabrio voorgesteld zou worden.
ik daarentegen denk dat de cabrio wel gewild zou kunnen worden. Mensen zoals mijn ouders wensen een heel krachtige wagen maar een wagen waar men het hele jaar door mee kan rijden. Dus zo'n RS4 cabrio zou een uitstekende keuze zijn, 4x4, sportief, '4' plaatsen, comfort van airco/navi/leder etc, mooie wagen...
Maar er zijn mensen die totaal geen belang hechten aan bovenstaande(en dan mss het minst nog aan de 4x4). En voor die is het dan een beetje jammer
Kvind gewoon dat hele supersporty concept van een RS4 niet past bij een Cabrio. Als ze het helemaal volgens "het boekje" willen doen, dan moeten ze ook daar kuipjes in monteren e.d. ... zeg nu zelf dat staat toch niet.
Indien er kopers zullen zijn voor het ding, zullen ze zoveel mogelijk die-hard sportieve addenda weglaten.
Kvind gewoon dat hele supersporty concept van een RS4 niet past bij een Cabrio. Als ze het helemaal volgens "het boekje" willen doen, dan moeten ze ook daar kuipjes in monteren e.d. ... zeg nu zelf dat staat toch niet.
Indien er kopers zullen zijn voor het ding, zullen ze zoveel mogelijk die-hard sportieve addenda weglaten.
idd ik vind het totaal fout dat ze die gaan maken.
Het voorruitframe van een A4 cabrio is geen chroom, maar gepolierd alu. En bij de RS4 zijn de raamomlijstingen en spiegels al helemaal geen chroom, maar een soort van matglanzend zilver metallic.
Ik snap dus niet wat er allemaal over "chroom" wordt gebabbeld, temeer omdat (zoals Vespa-man al aangaf) het een PS betreft...
Het voorruitframe van een A4 cabrio is geen chroom, maar gepolierd alu. En bij de RS4 zijn de raamomlijstingen en spiegels al helemaal geen chroom, maar een soort van matglanzend zilver metallic.
Ik snap dus niet wat er allemaal over "chroom" wordt gebabbeld, temeer omdat (zoals Vespa-man al aangaf) het een PS betreft...
Waarom wordt deze wagen als jeanettenbak aanzien? Net zoals sommige mensen deze overbodig vinden.
BMW heeft toch ook zijn M3 cabrio? ern die verkoopt helemaal niet slecht. Als audi zijn zin doordrijft zal bmw wel serieus wat klanten verliezen. Want het geluid van de RS4 is zo veel geiler en als ze de verbrede spatborden en kofferlip doorgeven, zal hij er beslist knap uitzien langs achter.
Comment