Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou twijfelen. Een Carrera 4S of een RS4. Ik denk dat ik de Porsche neem...

... althans toch in dromenland. IRL zou het de RS4 worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Ik zou twijfelen. Een Carrera 4S of een RS4. Ik denk dat ik de Porsche neem...

Ik niet.

Heb een groter zwak voor wolfjes in schapevacht. Alhoewel dat bij de laatste generatie supersport sedans ( RS4, M5 ) niet echt meer van toepassing is dat schaapje

Comment

• Ik vind 'm ook erg lekker (al heeft 'ie snel z'n über-sexappeal verloren, ik weet niet hoe 't komt, op 't salon van Brussel heb ik quasi niet naar die RS4 omgezien... ), maar tegen een Porsche kan naar mijn gevoel quasi niks tegenop.

Comment

• De Audi RS4 is gewoonweg het van het!

Daar kan voor mij momenteel geen Porsche tegenop!
          2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
          2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser
            De Audi RS4 is gewoonweg het van het!

Daar kan voor mij momenteel geen Porsche tegenop!
            *kuch* Carrera GT *kuch*

Maar de rest *denkt even na* neen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Works
              *kuch* Carrera GT *kuch*

Maar de rest *denkt even na* neen!

een goedwerkende normale mens zijn ezel/vrouw stoot te weinig uit om dit te veroorloven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno
                een goedwerkende normale mens zijn ezel/vrouw stoot te weinig uit om dit te veroorloven.
                Alsof ik dat niet wist.

Maar zonder doel is er maar niets aan hé, waarom dan hard werken?

Comment

Alsof ik dat niet wist.

Maar zonder doel is er maar niets aan hé, waarom dan hard werken?
                  Ja, sorry voor het cliché antwoord. Nuja hoop (dromen) doet leven .

Comment

• De kerel die deze wagen heeft getest beweerd dat de begrenzer van 250km/u enkel in 6e versnelling werkt dus is het mogelijk in 5e +270km/u te gaan.

Comment

• Ik weet 't niet maar soms vind ik die matte spiegeltjes en raamomlijstingen zo érg goedkoop ogen...

Comment

• Filmpje

Wel véél onderstuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          Ik zou twijfelen. Een Carrera 4S of een RS4. Ik denk dat ik de Porsche neem...

Ik vind de Carrera 4S gewoon een droom van een wagen... liefst dan ook nog een tiptronic.
                          Echter in mijn situatie met 2 kleine bengels zou ik voor de RS4 gaan. Ook word je met zo'n RS4 minder geviseerd... Een leverancier van ons heeft zopas de pech gehad dat ze zijn Porsche in brand hebben gestoken op de parking van een restaurant. Het was een 996 4S... Hij beweerde dat hij nooit nog een Porsche zal kopen. hij heeft 20 jaar Porsche gereden, en met elke wagen heeft hij wel iets vervelends meegemaakt. Hij heeft zich nu een andere wagen besteld...
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                            Ik vind de Carrera 4S gewoon een droom van een wagen... liefst dan ook nog een tiptronic.
                            Echter in mijn situatie met 2 kleine bengels zou ik voor de RS4 gaan. Ook word je met zo'n RS4 minder geviseerd... Een leverancier van ons heeft zopas de pech gehad dat ze zijn Porsche in brand hebben gestoken op de parking van een restaurant. Het was een 996 4S... Hij beweerde dat hij nooit nog een Porsche zal kopen. hij heeft 20 jaar Porsche gereden, en met elke wagen heeft hij wel iets vervelends meegemaakt. Hij heeft zich nu een andere wagen besteld...
                            ...een RS4 misschien?

Comment

• Neen, een Mercedes SL55 AMG...
                              OO 00 OO

Comment

• Meen je dat nou ? Een Porsche 911 met tiptronic ? En dat voor een jonge autoliefhebber zoals jij ?

Ik durf te wedden dat je nog geen kennis hebt gemaakt van het misselijkmakende "gezaag" van een 911 tiptronic.

Comment

Neen, een Mercedes SL55 AMG...
                                  Ook niet mis neen

Comment

• Daar heb je dan ook weer gelijk in...ik heb er inderdaad nog nooit mee gereden, zelfs niet meegereden.

Twee jaar geleden moest ik absoluut niets weten van een automaat, maar sinds ik er één heb, ben ik er toch wel gek van...
                                    Het moet toch heerlijk zijn om aan de rode lichten te staan, en bij het op groen springen enkel de gaspedaal te moeten indrukken en vooruit te schieten als een speer...

Is de Tiptronic dan niet aangenaam in de Porsche?
                                    OO 00 OO

Comment

Ook niet mis neen
                                      Hij heeft de wagen besteld, maar moet nog wachten tot mei voor de levering. Hij heeft een donkerblauwe besteld (volgens hem bijna zwart) met lichtgrijs leder... Ook heeft hij gekozen voor de standaard AMG wielen met die vele spaken. Velgen interesseren hem niet, enkel het vermogen...
                                      OO 00 OO

Comment

Daar heb je dan ook weer gelijk in...ik heb er inderdaad nog nooit mee gereden, zelfs niet meegereden.

Twee jaar geleden moest ik absoluut niets weten van een automaat, maar sinds ik er één heb, ben ik er toch wel gek van...
                                        Het moet toch heerlijk zijn om aan de rode lichten te staan, en bij het op groen springen enkel de gaspedaal te moeten indrukken en vooruit te schieten als een speer...

Is de Tiptronic dan niet aangenaam in de Porsche?
                                        Ik ben een resolute automatenfan, getuige TBT.

Maar in een Porsche ? No way. Een automaat met koppelomvormer laat het toerental "zweven". Je verliest dus vollédig de knakkige, ultrasnelle toerentalwisselingen die je anders kan doen met een manuele. Als je een dot gas geeft tot 3.500 tpm (stilstaand) met een manuele, doet 'ie "wwwWROAAmwwww" (snel stijgen en snel vallen), met de automaat is dat "zzzzzzzzzZZZZZZIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiw wwwwww". Zo'n naaimachientjesgedoe.

It kills the character.

Nog erger : met PSE. Die moet je kunnen laten knallen en brabbelen. Met tiptronic krijg je gewoon een luide stofzuiger.

En die bakken van Porsche zijn nou net zo magistraal goed, en de pedaaltjes staan zo optimaal mogelijk !

Comment

• OK, als ik ooit de centen heb om mij een nieuwe Porsche te kunnen kopen (tweedehands nooit meer... ), zal het een handgeschaklede zijn...
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X