Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou twijfelen. Een Carrera 4S of een RS4. Ik denk dat ik de Porsche neem...
... althans toch in dromenland. IRL zou het de RS4 worden.
Ik niet.
Heb een groter zwak voor wolfjes in schapevacht. Alhoewel dat bij de laatste generatie supersport sedans ( RS4, M5 ) niet echt meer van toepassing is dat schaapje
Ik vind 'm ook erg lekker (al heeft 'ie snel z'n über-sexappeal verloren, ik weet niet hoe 't komt, op 't salon van Brussel heb ik quasi niet naar die RS4 omgezien... ), maar tegen een Porsche kan naar mijn gevoel quasi niks tegenop.
Ik zou twijfelen. Een Carrera 4S of een RS4. Ik denk dat ik de Porsche neem...
... althans toch in dromenland. IRL zou het de RS4 worden.
Ik vind de Carrera 4S gewoon een droom van een wagen... liefst dan ook nog een tiptronic.
Echter in mijn situatie met 2 kleine bengels zou ik voor de RS4 gaan. Ook word je met zo'n RS4 minder geviseerd... Een leverancier van ons heeft zopas de pech gehad dat ze zijn Porsche in brand hebben gestoken op de parking van een restaurant. Het was een 996 4S... Hij beweerde dat hij nooit nog een Porsche zal kopen. hij heeft 20 jaar Porsche gereden, en met elke wagen heeft hij wel iets vervelends meegemaakt. Hij heeft zich nu een andere wagen besteld...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik vind de Carrera 4S gewoon een droom van een wagen... liefst dan ook nog een tiptronic.
Echter in mijn situatie met 2 kleine bengels zou ik voor de RS4 gaan. Ook word je met zo'n RS4 minder geviseerd... Een leverancier van ons heeft zopas de pech gehad dat ze zijn Porsche in brand hebben gestoken op de parking van een restaurant. Het was een 996 4S... Hij beweerde dat hij nooit nog een Porsche zal kopen. hij heeft 20 jaar Porsche gereden, en met elke wagen heeft hij wel iets vervelends meegemaakt. Hij heeft zich nu een andere wagen besteld...
Hij heeft de wagen besteld, maar moet nog wachten tot mei voor de levering. Hij heeft een donkerblauwe besteld (volgens hem bijna zwart) met lichtgrijs leder... Ook heeft hij gekozen voor de standaard AMG wielen met die vele spaken. Velgen interesseren hem niet, enkel het vermogen...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment