Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
    In veurne reed er vandaag ook enen rond naar tschijnt, mijn vriendin heeft hem gespot
    Deze die ik gezien had, had z-platen. Hij/zij was in dat blauw kleurke dat je dikwijls ziet

Comment

http://video.google.com/videoplay?do...&q=rs4&pl=true

Check dit filmpje eens, op 1m35 staat er een soort rondeteller op z'n dashboard. Zit dit standaard in de RS4 ofzo?
      Dat zit er inderdaad standaard op!

Comment

• Wat ook leuk is, is een Golf I met een S3 motor.

Een paar vrienden van mij uit duitsland hebben die ingebouwd bij hun golfjes I.
        Ik heb er zelf ook in gereden, dat is ook overweldigend. zijn gechipt naar 265 pk

Comment

• Verkeerde topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI
            Dat zit er inderdaad standaard op!
            Cool gadget voor als je vaak op circuit gaat rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
              in dat blauw (nogaro heet 't zeker ?) vind ik hem echt lelijk, die RS4 ... zeker als ie dan nog eens de 18" heeft, zoals 't exemplaar waarmee AG/AW gereden hebben

Inderdaad, die kleur en vooral die velgen doen hem geen goed! Rare keuze van de Belgische invoerder....

Comment

• Ik lees net op de AMS-site dat de RS4 er maar 4.4s over doet van 0 tot 100. En da's toch wel überhard, denk ik zo. Officieel is het 4.7, en dit is een test:

http://www.auto-motor-und-sport.de/t...st_techdat.htm

Als het waar is, dan gaat hij wel erg hard...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                  Ik lees net op de AMS-site dat de RS4 er maar 4.4s over doet van 0 tot 100. En da's toch wel überhard, denk ik zo. Officieel is het 4.7, en dit is een test:

http://www.auto-motor-und-sport.de/t...st_techdat.htm

Als het waar is, dan gaat hij wel erg hard...
                  Zal wel een foutje zijn, denk ik
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Nog een knap filmpje van de RS4 in de sneeuw met Armin Schwarz

http://video.google.com/videoplay?do...&q=rs4&pl=true
                    Geil!!!!

Zo een witte met carbon motorkap en koffer. Dan zou ik ook wel het dak in carbon willen, dan loopt het door...

Comment

Kdenk het ook.

Comment

• Ik ga hier wss slaag krijgen, maar eigenlijk vind ik de looks niet vet.
                        Het interieur en de prestaties daarin tegen!

Comment

• In de week heb ik een zwarte gesport en ik was op slag verliefd.

Heeft iemand er al mee gereden? Kan je een testrit maken?

Comment

• Als je met een Porsche afkomt zullen ze wel geen problemen hebben met een testritje..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            cc

Comment

• Ik kan het in ieder geval eens proberen.

Toen ik verleden jaar ging informeren voor een testritje met een SL55 AMG heeft die verkoper me toch botweg afgescheept. Hopelijk baalde die kerel enorm toen hij zag dat ik met een 996 reed

Comment

Nope is correct. In de AMS videotest van de RS4 vs C55 gaven ze ook 4.4 sec naar 100. Ziek ding dien RS4

Comment

• Leuk, dan zou hij er een M5 moeten kunnen afrijden, maar uiteindelijk zal hij toch wel moeten toegeven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel
                                    In de week heb ik een zwarte gesport en ik was op slag verliefd.

Wij proberen al een maand, totnogtoe zonder succes
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Wij proberen al een maand, totnogtoe zonder succes
                                      Ons gaat het wss lukken, als we de juiste man te pakken krijgen. M'n pa heeft al paar keer gebeld naar audi en telkens was die man er niet dat hij goed kent. Maar normaal gezien als ie hem eens kan spreken komt het in orde.

Comment

• Vanavond opnieuw de zwarte RS4 gespot in Kortrijk maar ik had de kans niet om een foto te nemen. Het is er één met een franse nummerplaat. Is nu al de tweede keer dat ik hem spot maar het lukt gewoon niet om er foto's van te nemen
                                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel
                                          Ik heb er 2x mee gereden. Je kan een testrit aanvragen door bij de dealer binnen te stappen en via de verkoper een afspraak in het Contact Center te Kortenberg proberen te regelen. Dit kan enkel op zaterdagen en er rijdt een monitor mee die uitleg geeft over de auto en u langs de beste wegen in de omgeving leidt.

Het zal er aan liggen of je de verkoper kan overtuigen en natuurlijk of het geen nitwit is die je zomaar afscheept. Wel best enkele weken op voorhand vastleggen.

Comment

Working...
                                          X