Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibisIk heb er 2x mee gereden. Je kan een testrit aanvragen door bij de dealer binnen te stappen en via de verkoper een afspraak in het Contact Center te Kortenberg proberen te regelen. Dit kan enkel op zaterdagen en er rijdt een monitor mee die uitleg geeft over de auto en u langs de beste wegen in de omgeving leidt.
Het zal er aan liggen of je de verkoper kan overtuigen en natuurlijk of het geen nitwit is die je zomaar afscheept. Wel best enkele weken op voorhand vastleggen.
Alleen nog wat geluk hebben met de verkoper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24Vanavond opnieuw de zwarte RS4 gespot in Kortrijk maar ik had de kans niet om een foto te nemen. Het is er één met een franse nummerplaat. Is nu al de tweede keer dat ik hem spot maar het lukt gewoon niet om er foto's van te nemen
conservatorium een 'schone' A4 van vanachter met frans nrplaat.
Mijn gedacht was dus toch juist, een RS4. Heb hem alleen niet kunnen horen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibisIk heb er 2x mee gereden. Je kan een testrit aanvragen door bij de dealer binnen te stappen en via de verkoper een afspraak in het Contact Center te Kortenberg proberen te regelen. Dit kan enkel op zaterdagen en er rijdt een monitor mee die uitleg geeft over de auto en u langs de beste wegen in de omgeving leidt.
Het zal er aan liggen of je de verkoper kan overtuigen en natuurlijk of het geen nitwit is die je zomaar afscheept. Wel best enkele weken op voorhand vastleggen.
2)binnen gestapt met de intentie om een afspraak vast te leggen, doch direct met beide meegereden en zelf test gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReedshTiens , was gisteren ook in kortrijk en zag aan de parking aan het
conservatorium een 'schone' A4 van vanachter met frans nrplaat.
Mijn gedacht was dus toch juist, een RS4. Heb hem alleen niet kunnen horenMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren1)ik heb nochtans op een dinsdag testgereden, zowel de S4 als de RS4
2)binnen gestapt met de intentie om een afspraak vast te leggen, doch direct met beide meegereden en zelf test gereden
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren1)ik heb nochtans op een dinsdag testgereden, zowel de S4 als de RS4
2)binnen gestapt met de intentie om een afspraak vast te leggen, doch direct met beide meegereden en zelf test gereden
Comment
-
De RS4 is ook uit in de VS blijkbaar:
Die Amerikaanse nummerplaat is duidelijk veel minder elegant dan de Europese slanke variant..
Hebben die vooraan geen nummerplaat??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitTraag, lomp, onderstuurd, u kent dat wel...
Maar ik reed persoonlijk liever met de S4 vanwege de automaat. Heb tot nu toe al 2 keer met een s4 gereden en al 2 keer met een RS4, en mijn voorkeuze blijft de S...
Zeer zeker vanwege de automaat en mss omdat hij zo onopvallend is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeerennope, toen de wagen werd gereden door een piloot was het écht waanzinnig zot.
Maar ik reed persoonlijk liever met de S4 vanwege de automaat. Heb tot nu toe al 2 keer met een s4 gereden en al 2 keer met een RS4, en mijn voorkeuze blijft de S...
Zeer zeker vanwege de automaat en mss omdat hij zo onopvallend is
Guido Cloostermans had het veel meer voor de RS4 dan voor de S4, de S was naar het schijnt lomper etc.
Comment
-
Dat is ook zo. Alhoewel je in die klasse van auto's natuurlijk niet echt meer van "lompheid" kan spreken.
De RS4 is neutraler qua gewichtsverdeling, en heeft een quattro-systeem dat het gevoel van een RWD zou moeten evenaren, en een afstelling die een pak neutraler is. De S4, geen sportwagen maar een GT, is minder neutraal, eerder veilig afgestemd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDat is ook zo. Alhoewel je in die klasse van auto's natuurlijk niet echt meer van "lompheid" kan spreken.
De RS4 is neutraler qua gewichtsverdeling, en heeft een quattro-systeem dat het gevoel van een RWD zou moeten evenaren, en een afstelling die een pak neutraler is. De S4, geen sportwagen maar een GT, is minder neutraal, eerder veilig afgestemd.
Comment
Comment