Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis
    Ik heb er 2x mee gereden. Je kan een testrit aanvragen door bij de dealer binnen te stappen en via de verkoper een afspraak in het Contact Center te Kortenberg proberen te regelen. Dit kan enkel op zaterdagen en er rijdt een monitor mee die uitleg geeft over de auto en u langs de beste wegen in de omgeving leidt.

Het zal er aan liggen of je de verkoper kan overtuigen en natuurlijk of het geen nitwit is die je zomaar afscheept. Wel best enkele weken op voorhand vastleggen.
    Allez, we zullen dat dan nog eens proberen
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik heb er 2x mee gereden. Je kan een testrit aanvragen door bij de dealer binnen te stappen en via de verkoper een afspraak in het Contact Center te Kortenberg proberen te regelen. Dit kan enkel op zaterdagen en er rijdt een monitor mee die uitleg geeft over de auto en u langs de beste wegen in de omgeving leidt.

Het zal er aan liggen of je de verkoper kan overtuigen en natuurlijk of het geen nitwit is die je zomaar afscheept. Wel best enkele weken op voorhand vastleggen.
      Bedankt, zeker eens proberen dus.

Alleen nog wat geluk hebben met de verkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
        Vanavond opnieuw de zwarte RS4 gespot in Kortrijk maar ik had de kans niet om een foto te nemen. Het is er één met een franse nummerplaat. Is nu al de tweede keer dat ik hem spot maar het lukt gewoon niet om er foto's van te nemen
        Tiens , was gisteren ook in kortrijk en zag aan de parking aan het
        conservatorium een 'schone' A4 van vanachter met frans nrplaat.
        Mijn gedacht was dus toch juist, een RS4. Heb hem alleen niet kunnen horen

Comment

1)ik heb nochtans op een dinsdag testgereden, zowel de S4 als de RS4

2)binnen gestapt met de intentie om een afspraak vast te leggen, doch direct met beide meegereden en zelf test gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
            Tiens , was gisteren ook in kortrijk en zag aan de parking aan het
            conservatorium een 'schone' A4 van vanachter met frans nrplaat.
            Mijn gedacht was dus toch juist, een RS4. Heb hem alleen niet kunnen horen
            Het is een zwarte, en ik heb hem rond 21u aan de colruyt in het Centrum van Kortrijk gezien. En kwa looks, mja een RS4 zoals je op alle foto's ziet hé
            Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren

2)binnen gestapt met de intentie om een afspraak vast te leggen, doch direct met beide meegereden en zelf test gereden
              Mjah, maar met welke dikke auto ben je voor de vitrine gestopt?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                Mjah, maar met welke dikke auto ben je voor de vitrine gestopt?
                rr sport

Comment

Bij audi belgie neem ik aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                    Bij audi belgie neem ik aan?
                    inderdaad

Comment

Er zijn uitzonderingen...

Comment

En hoe rijdt dat dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel
                          En hoe rijdt dat dan?
                          Traag, lomp, onderstuurd, u kent dat wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                            Yep, your worst nightmare.

Comment

• De RS4 is ook uit in de VS blijkbaar:

Die Amerikaanse nummerplaat is duidelijk veel minder elegant dan de Europese slanke variant..

Hebben die vooraan geen nummerplaat??

Comment

• die nummerplaat vooraan zijn enkel in een paar staten in the us verplicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie
                                  die nummerplaat vooraan zijn enkel in een paar staten in the us verplicht
                                  Ah wist ik niet, tnx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                    nope, toen de wagen werd gereden door een piloot was het écht waanzinnig zot.
                                    Maar ik reed persoonlijk liever met de S4 vanwege de automaat. Heb tot nu toe al 2 keer met een s4 gereden en al 2 keer met een RS4, en mijn voorkeuze blijft de S...
                                    Zeer zeker vanwege de automaat en mss omdat hij zo onopvallend is

Comment

nope, toen de wagen werd gereden door een piloot was het écht waanzinnig zot.
                                      Maar ik reed persoonlijk liever met de S4 vanwege de automaat. Heb tot nu toe al 2 keer met een s4 gereden en al 2 keer met een RS4, en mijn voorkeuze blijft de S...
                                      Zeer zeker vanwege de automaat en mss omdat hij zo onopvallend is
                                      Raar

Guido Cloostermans had het veel meer voor de RS4 dan voor de S4, de S was naar het schijnt lomper etc.

Comment

• Dat is ook zo. Alhoewel je in die klasse van auto's natuurlijk niet echt meer van "lompheid" kan spreken.

De RS4 is neutraler qua gewichtsverdeling, en heeft een quattro-systeem dat het gevoel van een RWD zou moeten evenaren, en een afstelling die een pak neutraler is. De S4, geen sportwagen maar een GT, is minder neutraal, eerder veilig afgestemd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                          Dat is ook zo. Alhoewel je in die klasse van auto's natuurlijk niet echt meer van "lompheid" kan spreken.

De RS4 is neutraler qua gewichtsverdeling, en heeft een quattro-systeem dat het gevoel van een RWD zou moeten evenaren, en een afstelling die een pak neutraler is. De S4, geen sportwagen maar een GT, is minder neutraal, eerder veilig afgestemd.
                                          Ik vond de rit in de RS4 schitterend in ieder geval

Comment

Working...
                                          X