Oorspronkelijk geplaatst door Beké
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls je wit vermeldt, moet deze er ook bij. Papaya-oranje.1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenYep!
Of mugelloblauw.
'k Moet 'es een goeie foto zoeken van 'n mugelloblauwe RS4 Avant. Met het standaard chroom pack (nou ja), en de 19".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenMugelloblauw is ZALIG!!!Straalt echt klasse uit!
Ik vermoed dat 't een klein beetje donkerder is dan Babs?
Of is het ongeveer hetzelfde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenik wil een paarse moet ik dan bij audi exclusive zijn??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNog niet live gezien.
Ik vermoed dat 't een klein beetje donkerder is dan Babs?
Of is het ongeveer hetzelfde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTrouwens vanaf MY07 hebben alle A4 (dacht ik) éindelijk witte knipperlichtglaasjes met een oranje lampje, in plaats van die lelijke oranje knipperlichtglazen.
Verbetering !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls je wit vermeldt, moet deze er ook bij. Papaya-oranje.
Comment
-
Ik vind 't ook een beremottige kleur. De S3 op 't salon van de Lichtstad stond in die kleur. Worst imaginable colour to release a car in, precies alsof Audi wou zeggen van "Kijk gasten, hoe lélijk dat wij dat wel ni kunnen. Koop dees ni, koop dees ni !!" Maar bon.
Opvallend, en ja zelfs cool is die RS4 wel, doordat 'ie compleet zwart is (ontchroomd) en doordat de oranje tint terugkomt in 't interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind 't ook een beremottige kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSnel in 5 minuutjes 'es het tweedehandsbestand van alle aangeboden RS4 (laatste model, alle koetswerkvarianten samen) in een grafiekje gezet.
Comment
Comment