Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Doén !

Dan is m'n keuze voor een 2006 RS4 in het "welke 5 van het forum" topic gerechtvaardigd.

Ik ga 'm wel overspuiten, dan, mag dat?

Comment

• Zin wel, maar geen centen voor zo'n RS4 NAAST een 996 4S, maar we blijven eraan werken....

Comment

• In Essen stond hij ook in het wit, prachtig! Zou ook mijn kleurkleuze zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Doén !

Dan is m'n keuze voor een 2006 RS4 in het "welke 5 van het forum" topic gerechtvaardigd.

Ik ga 'm wel overspuiten, dan, mag dat?
          Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Audi RS4 2006

Die staat er niet maar ik ben er maar wat zeker van dat onze liefste rubbergabber Nas metéén eentje gaat halen zodat ik 'm hier kan kiezen. Een Avantje, uiteraard, hé Jonas. En als de kleur me niet aanstaat overspuit ik 'm wel. Maar ceramische remmetjes wil ik wél !
          ???

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          Zin wel, maar geen centen voor zo'n RS4 NAAST een 996 4S, maar we blijven eraan werken....
          Succes ermee

Als ik eerlijk mag zijn:
          Hoe meer foto's ik zie, hoe minder hij me aanstaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
            Nee, vroeger was het zo dat ze bijvoorbeeld als er een nieuwe S-reeks werd gemaakt dat zij het contract hadden om enkel voor de S-reeks te produceren. Hayez produceert met een hoog kwaliteitslabel waardoor zij bij mijn weten exclusieve contracten kregen om voor elke type te produceren. Een bedrijf waar ik wil werken! Als je de wagens van de directie bekijkt: alles BMW en daar staan geen standaardvelgen onder hoor
            idd al die 3serie coupé's daar rijden met M3 velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
              krijg weer zin in een RS4

Die is af, die 20" van op de vorige pagina is te groot vind ik, de remmen trekken daar op niets omdat ze zo klein lijken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                ???
                M'n post in "Die of dat" stond er eerst, en ik dacht toen aan Nas (die nu 'n S4 Avant rijdt) als potentieel RS4-buyer. Toen kwam ik hierheen en zag dat Tuurken Bo ook wel eentje wou.

Maakt mij niet uit, eigenlijk.

Eentje hebben zal ik toch nooit...

Comment

• RS4's van op essen vandaag:

Dat suzuka grey heeft een effect IRL dat je je gewoon niet kan inbeelden... ongeloooofelijk knap, zeker icm met die shadow look en die donkere wielen
                  En net zoals vorig jaar zitten die zetels toch wel verdomd goed, je klikt er echt super in vast. Plaat achteraan viel me nog goed mee, ik kon met m'n 1.86m in ieder geval goed plaatsnemen achter Matteo.

Last edited by ; 14/05/2008, 00:44.

Comment

• hij is prachtig in het wit! wat ik echter zou doen is door audi exclusive het 'Balloon white metallic' van Lamborghini laten spuiten, ik denk dat dat hét überkleur zou zijn voor de RS4...
                    (+ tiptronic vind het nog altijd een grote fout van audi om ook geen tiptronic/s-tronic/r-tronic/dsg/... maw een Automaat aan te bieden)

Comment

• Ik zou zo'n rs4 toch sowiezo met een manuele bak bestellen. Roeren in de pot met een dikke V8... lekker

Ik denk wel dat ik nooit het lef zou hebben om zo'n kleur te bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

Veeeeeeel beter met die witte knipperlichten!!

Comment

• een (weliswaar dure) oplossing voor de 'kleine' remmen bij de 20' velgen zouden de carbon remmen van audi exclusive zijn (die zijn groter dacht ik?)

Comment

• Jaaaaaaaaaaah! Mugelloblauwe Cabrio met wit leder... M'n absolute droomauto...

Comment

• die eerste rs4 (b5 ofzo? ) vond ik (en vind ik nog steeds) zalig! maar die nieuwe niet... ik spreek dan wel enkel over het uiterlijk hé... ik betwijfel niet dat het een aangenaam scheurijzer is.

Hetzelfde gevoel heb ik over het uiterlijk van de huidige M5 , de huidige M5 ziet er, samen met de huidige rs4 erg "tjoening" uit vind ik.... iets wat de vorige generatie power-saloon-karren mss minder hadden.. en dat vondk juist het grote pluspunt aan die bakken.

Comment

• Ik weet niet of deze hier al stond?

In ieder geval: zuivere heerserij

Dakrails weg en de auto is af.

Comment

• nice, titanium velgen + getinte ruiten en hij is af

Comment

• Hemels!

Comment

• idd lovely

man die zwarte kleuren zijn toch super ...

die dakrails steken nog niet zo af vind ik, wat getinte ruiten zou al meer welkom zijn dan het afnemen van de dakrails nuja elk zijn smaak :p
                                      2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• rrrr
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• een tweetal weken terug zat er eentje in m'n gat te duwen op de autostrade .. ik maak plaats en hij komt heel traagjes voorbijgereden ... hij moet blijkbaar gezien hebben dat ik aan't kijken was, want hij schakelde (denk ik) 2 versnellingen terug en 't gas ging erop ... ja goeiendag zeg

dat geluid ...

1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X