Ik begin die kar steeds knapper te vinden. In de zomer zo'n donkerblauwe (ken de precieze naam niet) Berline gezien in Zolder. Echt een vet machine, vooral die kont De Cabrio vind ik wel een stuk minder geslaagd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenIk begin die kar steeds knapper te vinden. In de zomer zo'n donkerblauwe (ken de precieze naam niet) Berline gezien in Zolder. Echt een vet machine, vooral die kont De Cabrio vind ik wel een stuk minder geslaagd.
Zal wsl nooit binnen mijn budget passen, maar toch .... Zaaliiig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenIk begin die kar steeds knapper te vinden. In de zomer zo'n donkerblauwe (ken de precieze naam niet) Berline gezien in Zolder. Echt een vet machine, vooral die kont De Cabrio vind ik wel een stuk minder geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenhoe triestig die kleine remschijfjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzal wss mugello blauw geweest zijn, net zoals op die cabrio van op essen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenzo, ofwel met witte lak, en al de rest zwart, ook de spiegels
My kind of look!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenzo, ofwel met witte lak, en al de rest zwart, ook de spiegels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
My kind of look!
i 2nd that
Meer moet dat zeker niet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenDit zijn de echte remschijven van een RS4 vanachter
Dat zijn de voorste remmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat zijn de voorste remmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Comment
Comment