Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik begin die kar steeds knapper te vinden. In de zomer zo'n donkerblauwe (ken de precieze naam niet) Berline gezien in Zolder. Echt een vet machine, vooral die kont De Cabrio vind ik wel een stuk minder geslaagd.

Comment

• Voor mij zou het zowiezo een avant moeten zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
          Ik begin die kar steeds knapper te vinden. In de zomer zo'n donkerblauwe (ken de precieze naam niet) Berline gezien in Zolder. Echt een vet machine, vooral die kont De Cabrio vind ik wel een stuk minder geslaagd.
          Ik ben er weg van !!!

Zal wsl nooit binnen mijn budget passen, maar toch .... Zaaliiig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
            Ik begin die kar steeds knapper te vinden. In de zomer zo'n donkerblauwe (ken de precieze naam niet) Berline gezien in Zolder. Echt een vet machine, vooral die kont De Cabrio vind ik wel een stuk minder geslaagd.
            zal wss mugello blauw geweest zijn, net zoals op die cabrio van op essen.

Comment

• Dat blauw staat 'm hemels!

Comment

• De eerste keer in lange tijd dat ik dit zeg van een Audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                  hoe triestig die kleine remschijfjes
                  Dit zijn de echte remschijven van een RS4 vanachter

Last edited by ; 12/06/2007, 15:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    zal wss mugello blauw geweest zijn, net zoals op die cabrio van op essen.

Man man, hoe lekker is dit niet!

Comment

• zo, ofwel met witte lak, en al de rest zwart, ook de spiegels

Comment

• "Probleem" is dat de RS4 er geweldig uitziet in zowat elk kleur of uitvoering !!

Ik denk dat ik, voor het Belgische weer/wegennet, zou kiezen tussen Daytona grijs en Mugello blauw...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          zo, ofwel met witte lak, en al de rest zwart, ook de spiegels

My kind of look!

Comment

• Hoewel ik bij de vorige Avus silver het mooiste kleur vond, is het bij de B7 zeker en vast Zwart...

Voor mij nen zwarte Avant dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              zo, ofwel met witte lak, en al de rest zwart, ook de spiegels

Vét! Alleen hoeven die getinte ramen niet voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

My kind of look!

i 2nd that

Meer moet dat zeker niet zijn.

Comment

• porkerdude....wij komen overeen. die RS4 avant hierboven is helemaal mijne stijl en we zijn allebei zot van ne 997 GT3 oooh porky...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                    Dit zijn de echte remschijven van een RS4 vanachter

Dat zijn de voorste remmen.

Comment

• idd, dit zijn die van achteraan.

Last edited by ; 14/05/2008, 00:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Dat zijn de voorste remmen.
                                        ah oké; dan zal ik het verkeerd gelezen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Wat een beest... Ik zie 'm zo al een paar vette strepen trekken daar...

Comment

Working...
                                          X