Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog een paar om het af te leren...

Comment

• er stond van 't weekend een zwarte avant in knokke .. geparkeerd achter een gewone TDI avant ... verschil is toch groot hoor
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
        Vanina Ickx? Da's geen schoon zenne

die pakt ge voor de schoonvader eh

Comment

• ik vind het een pracht van een wagen en zal er wss. nooit een bezitten maar ik vind die optie velgen zo lelijk. de standaard zijn zoveel mooier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
            ik vind het een pracht van een wagen en zal er wss. nooit een bezitten maar ik vind die optie velgen zo lelijk. de standaard zijn zoveel mooier.
            welke zijn de standaard dan? en welke de optievelgen? ik heb nog maar 1 type gezien op de RS4 denk ik (zie gans deze pagina ongeveer )

Comment

• bron:http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=40134

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

mooie foto's, maar de fotograaf had wel moeten zorgen dat hijzelf niet te zien was in de reflecties op de wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                  welke zijn de standaard dan? en welke de optievelgen? ik heb nog maar 1 type gezien op de RS4 denk ik (zie gans deze pagina ongeveer )
                  Waarschijnlijk bedoelt hij deze velgen:

Maar dat zijn dus de standaard 18" velgen

Die met de 7-dubbele spaken 19" zijn optie

Eigenlijk is deze RS4 af, saai donkergrijs en de standaardvelgen. Ideale wolf in schaapskleren...
                  Last edited by ; 24/12/2006, 14:04.

Comment

• in 2008 komt de facelift a4 uit, komt daar dan ook een rs4 van uit?
                    Of ben je dan verplicht van met het 'oud model' rond te toeren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren Bekijk Berichten
                      in 2008 komt de facelift a4 uit, komt daar dan ook een rs4 van uit?
                      Of ben je dan verplicht van met het 'oud model' rond te toeren?
                      Volgens mij ben je verplicht in een oud model rond te toeren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                        Nog een paar om het af te leren...

deze doet mij hieraan denken!

Comment

• Dezelfde, 5 jaar later

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                            Volgens mij ben je verplicht in een oud model rond te toeren...
                            dus, in acht nemende dat de huidige wachttijd 6 tot 8 maanden bedraagt (Latem Motors te Sint-Martens-Latem) rij je een jaar later met een verouderd model rond...

Is dat niet wat 'in eigen vingers snijden' van Audi? Uiteindelijk is dit toch wel een high-end model, betaal je snel 70.000 euro en na een jaar is het verouderd

Comment

dus, in acht nemende dat de huidige wachttijd 6 tot 8 maanden bedraagt (Latem Motors te Sint-Martens-Latem) rij je een jaar later met een verouderd model rond...

Is dat niet wat 'in eigen vingers snijden' van Audi? Uiteindelijk is dit toch wel een high-end model, betaal je snel 70.000 euro en na een jaar is het verouderd
                              Tja .. het is een feit dat de RS-modellen altijd op het einde van het leven van de gewone modellen komen ... Kijk naar de vorige RS4 of de RS6 ...
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Volgens mij is het ook omdat het een pak geld om de rs4 dan te restylen naar de facelift...

Als rs4 rijder zou ik er alvast geen problemen me hebben.
                                De M3 e46 was ook niet te verkrijgen in de facelift versie. Dusja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                  Volgens mij is het ook omdat het een pak geld om de rs4 dan te restylen naar de facelift...

Als rs4 rijder zou ik er alvast geen problemen me hebben.
                                  De M3 e46 was ook niet te verkrijgen in de facelift versie. Dusja
                                  mja, maar de facelift bij de e46 was niet zo ingrijpend als bij de b6 (of b7?)

soit, het is niet voor mij. Maar ik verschoot toch eventjes toen ik dat hoorde in de garage.
                                  + een knappe en goed uitgeruste rs4 avant (recaro, sportzetels, navigatie etc) komt toch gauw op +70.000 euro.

Comment

• Hoe ? Zijn de A4's zoals ze nu in de showrooms staan al geen facelift versie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                                      Hoe ? Zijn de A4's zoals ze nu in de showrooms staan al geen facelift versie ?
                                      Uiteraard, nieuw model in 2008

Comment

• Inderdaad. Maar Mvandermeersen bedoelt dat binnen anderhalf jaar er een nieuw model is van de A4, en dan rijden de RS4-rijders zogezegd met een auto rond die verouderd is, maar dat is altijd zo bij RS-modellen omdat die pas op het einde in het gamma komen.
                                        Kijk maar bij porsche, daar is het net hetzelfde: de 996 turboS was ook nog niet zo lang uit toen de volgende 996 er al was. Moest de turboS rijder daarom het gevoel hebben dat hij met iets verouderd rondreed? Volgens mij niet, want jan met de pet ziet met moeite of dat een nieuw model was of niet. Die turboS viel trouwens veel meer op, en bij de RS4 en de nieuwe A4 zal dat volgens mij ook ongeveer zo zijn. (maar uiteraard iets minder nadrukkelijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                          Uiteraard, nieuw model in 2008

Voila, en dus moeten we geen nieuw RS4 model verwachten voor de eerste 4-5jaar ?

Comment

Working...
                                          X