Frontaal heel mooi, maar vanuit een bepaalde hoek lijkt er toch iets mis met het lijnenspel vanvoor langs de zijkant...misschien beter wachten tot ik hem in het echt zie...foto kan vaak een vertekend beeld geven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo 159
Collapse
X
-
Allereerst wil ik zeggen: Geen grijze nemen, foute kleur voor deze wagen.
Voor de rest is het een (diepgaande) doorontwikkeling van de 156 hé. Hoe zou je zelf zijn? De 156 was een succes te noemen en zeker naar Alfa-normen.
Ik vind deze wagen zéker niet mis maar ik zou persoonlijk wachten op de SW omdat ik vermoed dat deze nog dubbel zo mooi zal zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oli4dmWanneer gaan de eerste rij-impressies worden worden uitgegeven want ben zeer benieuwd hoe de pers gaat reageren op het interieur wat betreft kwaliteit,... Hoop dat het in orde is!
QUOTE=Wimster]En de eerste wegtest:
http://www.channel4.com/4car/road-te...5-/15905-.html[/QUOTE]
Comment
-
Ik persoonlijk was er aanvankelijk niet zo wild van. Ik vind 'm een beetje afgevlakt qua karakter.
Vooral het interieur (in Genève) kon me niet echt bekoren. In 'n beige interieur heb je nou ook 'n beige stuurwiel ... en dat staat enkel bij 'n Elegance Mercedes ofzo. Een merk als Alfa dient sportief en jong te zijn, en dan is al het contrast dat je kan creëren welkom.
Nu, 't waren maar twéé auto's (die met het zwarte interieur, de rode als ik me niet vergis) vond ik dan weer wel yummie.
Wat wel opvalt, is dat 'ie binnenin duidelijk volwassener is geworden : groter, ruimer aanvoelend, meer high tech dashboard, betere uitrustingsmogelijkheden, ... lekker !
De 166 wordt overbodig, vrees ik (alhoewel die nog altijd razend knap is binnenin).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senna4everwanneer je de wagen in profiel bekijkt, lijkt mij de overhang vooraan toch nogal groot
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50Als de betrouwbaarheid eens op een hoger niveau kon komen (het is al veel verbeterd, maar toch...), dan kon deze wagen een megasucces worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50No way !
Maar 't is bij mijn weten voor het eerst dat Alfa met bijvoorbeeld torsiestijfheid cijfertjes op de proppen komt. In het achterhoofd ook wetende dat deze die van de nieuwe BMW3 overtreffen, en dat natuurlijk met veel plezier uitspelen. Toch al een tipje van de sluier dat ze alle minpuntjes die de 156 had trachten weg te werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logicDe auto heeft idd grote wielen nodig om die snuit te compenseren... (de zwarte velgen op de vorige pagina zijn een maatje groter denk ik)
Mits een BMW logo, is deze wagen al een succes nog voor hij op de markt komt. Los daarvan geloof ik echt dat de kwaliteit nagenoeg op hetzelfde niveau zal staan.
Comment
-
Gisteren aan een Alfa-garage een container zien staan met daarop reclame voor de 159, in de container waren kijkgaatjes. en op de container stond: nieuwsgierig? Kijk even hier.
Dus ik veronderstel dat in de container een 159 zat1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CedrickGisteren aan een Alfa-garage een container zien staan met daarop reclame voor de 159, in de container waren kijkgaatjes. en op de container stond: nieuwsgierig? Kijk even hier.
Dus ik veronderstel dat in de container een 159 zat
OP de alfa on tour - days stonden ik en freud te praten met zijn neef ( de baas ) oftewel was het één van zijn verkopers. Die wist ons te vertellen dat er containers zouden staan op strategische plaatsen ( waaronder Kortrijk ook ) en met kijkgaatjes om de alfa 159 te kunnen zien en zo het publiek wat op te warmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CedrickGisteren aan een Alfa-garage een container zien staan met daarop reclame voor de 159, in de container waren kijkgaatjes. en op de container stond: nieuwsgierig? Kijk even hier.
Dus ik veronderstel dat in de container een 159 zat
Comment
Comment