Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
omdat ik bang ben om iets verkeerd te doen, zal ik het hier maar posten . Heb vandaag al de nieuwe AW onvangen (nr160) en kzie dat op de achterkant reclame staat van de nieuwe lexus is, maar die staat omgekeerd, en als je dan 1 blaadje omdraait staat er nog iets van de lexus is, ook omgekeerd. Raar toch, of is dit de bedoeling? denk niet ...
Zie je toch vaak ? Ook bij Duitse magazines heb je wel 'es dat een adverteerder de achterflap, de binnenkant van de achterflap en de laatste twee pagina's (of meer) afhuurt, en dan een advertentie laat plaatsen die op z'n kop staat, zodat je dan, als je het tijdschrift rond z'n diagonale as draait, precies een tijdschrift vast hebt dat van die adverteerder voort komt.
Waar ik me wel aan erger zijn mensen die een Luxemerk kopen, puur om hun status te tonen, niet omdat ze autoliefhebber zijn, of omdat de wagen bepaalde kwaliteiten. Beste voorbeelden: mijn toekomstige schoonouders. Tis een BMW he, zeggen ze dan
Ik ga me waarschijnlijk ook een BMW kopen.
Ik ben met verschillende wagens gaan rijden en de BMW reed gewoon het beste. Ik koop dus een BMW omdat ik het gewoon de beste wagen vind in zijn categorie en omdat ik hem bovendien ook nog mooi vind.
Waar ik me aan erger zijn mensen die me binnen enkele maanden zullen komen vertellen dat ik een stoefer of een Johnny ben omdat ik met een BMW rijd.
Moet ik me daarom geen BMW kopen? Ik denk het niet, laat ze maar vertellen
Tuner Madeno Racing heeft al een uitgebreid tuningprogramma voor de nieuwe Alfa 159 beschikbaar. De mogelijkheden zijn divers.
Motortuningpakketten zijn voor zowel de diesel- als benzinemotoren beschikbaar. De vermogen van JTDM-diesels neemt met 30 pk toe door aanpassing van de motorelektronica. Een nog grotere winst is te behalen met het motortuningpakket dat bestaat uit een sportluchtfilter, een sportuitlaatsysteem, een grotere intercooler en een turbo met gewijzigde geometrie. Op de 2.4 JTDM stijgten vermogen en koppel naar respectievelijk 265 pk en 455 Nm.
Verder heeft Madeno een suspension kit beschikbaar waarbij de rijhoogte en dempingskarakteristiek instelbaar is. Ook zijn er upgrades voor het remsysteem beschikbaar. Ten slotte kan de Alfa 159 optisch verfraaid worden met o.a. 18- of 19-inch lichtmetalen velgen
Tuner Madeno Racing heeft al een uitgebreid tuningprogramma voor de nieuwe Alfa 159 beschikbaar. De mogelijkheden zijn divers.
Motortuningpakketten zijn voor zowel de diesel- als benzinemotoren beschikbaar. De vermogen van JTDM-diesels neemt met 30 pk toe door aanpassing van de motorelektronica. Een nog grotere winst is te behalen met het motortuningpakket dat bestaat uit een sportluchtfilter, een sportuitlaatsysteem, een grotere intercooler en een turbo met gewijzigde geometrie. Op de 2.4 JTDM stijgten vermogen en koppel naar respectievelijk 265 pk en 455 Nm.
Verder heeft Madeno een suspension kit beschikbaar waarbij de rijhoogte en dempingskarakteristiek instelbaar is. Ook zijn er upgrades voor het remsysteem beschikbaar. Ten slotte kan de Alfa 159 optisch verfraaid worden met o.a. 18- of 19-inch lichtmetalen velgen
Kan toch nie meer goed zijn, als je denkt dat bmw hiervoor fabriek af een biturbo nodig heeft van 3 liter
Wel impressive!
De motor zelf kan het volgens mij wel aan. Het is een zwaardere turbo, beter intercooler, luchtfilter dus dat zal geen probleem vormen. Enkel om de koppeling maak ik me zorgen maar dat zal ook wel aangepast zijn. Neen, volgens mij is die wagen met de vereiste aanpassingen wel nog heel goed te betrouwen
omdat ik bang ben om iets verkeerd te doen, zal ik het hier maar posten . Heb vandaag al de nieuwe AW onvangen (nr160) en kzie dat op de achterkant reclame staat van de nieuwe lexus is, maar die staat omgekeerd, en als je dan 1 blaadje omdraait staat er nog iets van de lexus is, ook omgekeerd. Raar toch, of is dit de bedoeling? denk niet ...
Mijn excuses voor deze post, die ik hier geplaatst heb. Moest in het topic AW 159 staan. Je ziet het al, ik was verward door die 159 .
De motor zelf kan het volgens mij wel aan. Het is een zwaardere turbo, beter intercooler, luchtfilter dus dat zal geen probleem vormen. Enkel om de koppeling maak ik me zorgen maar dat zal ook wel aangepast zijn. Neen, volgens mij is die wagen met de vereiste aanpassingen wel nog heel goed te betrouwen
Nog eventjes geduld ... in de loop van 2006 zal de Fiat Group de nieuwe 3.0 JTDM V6 met 250 PK introduceren ...
Comment