Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 159

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mooi Ibiza

euh, alfa wilde ik zeggen

Bad bad bad, waar is die agressieve sexy lijn naartoe ?

Comment

@BMW POWER: waar is je bronvermelding naartoe ? Autotelegraaf I guess ?

En nu graag ook pics van het interieur!
      Last edited by Blink360; 22/02/2005, 21:25.
      Peugeot 307 Sw 1.4HDI
      & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
      http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
      Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

Agressief is hij toch??? ik vind hem best geslaagd, vooral die laatste foto, hopeljk kan hij nu wel aanknopen bij de de rest (a4, 3 reeks, c klasse), want bij de huidige kon ik me nooit van de indruk ontdoen dat hij goedkoper oogde dan zijn concurrenten, het was percies zo een licht dingske dat door de rest kon omvergeblazen worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega
          niet mis. maar het is een beetje teveel een facelift van de facelift... wel stoer!
          Dat denk ik er ook van!
          Toch een mooie wagen met prachtige Italiaanse sportieve look! I like it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matso
            Dat denk ik er ook van!
            Toch een mooie wagen met prachtige Italiaanse sportieve look! I like it
            Knappe wagen! juist de voorkant toont een tikkie raar op de foto's, ik hoop dat dat in het echt beter meevalt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
              brera-kop en mazda 6-poep... kweet het niet echt... mss wachten tot ik em IRL gezien heb.
              Toen je nog een jaar of 8 was, had de Alfa al zo'n achterlichten en kwam Mazda (Honda, Seat,...) pas later met dezelfde combinatie van achterlichten en reflectoren in de bumpers. Daarmee wil ik niet zeggen dat Alfa zich niet laat beïnvloeden door andere constructeurs, helemaal niet... maar stick to the facts.

De 159 ziet er trouwens schitterend uit, een hele vooruitgang nu die wagen lekker breed is. Ziet er veel stoerder en sportiever uit.. de ideale wagen om straks 320d's van de baan te duwen. (hij moet in de eerste plaats dan nog kunnen volgen, maar soit)

Comment

Ik vind hem ronduit prachtig, echt super mooi!
                Dit is dus de opvolger van de 156? Zalig, want dan zullen we hem veel zien!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

PS, wat een vreemde foto's eigenlijk... het druipt eraf dat er Photoshop aan te pas kwam. De achterportieren hebben gewone deurklinken gekregen, terwijl je uit de gecamoufleerde wagens nog kon uitmaken dat ze de deurklink gingen wegwerken zoals op de 156. De pinkers zien wit, terwijl de brera van die oranje pinkers op de flanken kreeg. Weird.. but hey, het blijven Alfa persfoto's he... zo goed afgewerkt als de auto's zelf.

Comment

Die ziet er goed uit, zeker met die velgen. Vooral de achterkant met die twee pijpjes en de zijkant zien er goed uit.
                    Job well done Alfa
                    The new BMW 1 Series. The only 1.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic
                      Toen je nog een jaar of 8 was, had de Alfa al zo'n achterlichten en kwam Mazda (Honda, Seat,...) pas later met dezelfde combinatie van achterlichten en reflectoren in de bumpers. Daarmee wil ik niet zeggen dat Alfa zich niet laat beïnvloeden door andere constructeurs, helemaal niet... maar stick to the facts.

De 159 ziet er trouwens schitterend uit, een hele vooruitgang nu die wagen lekker breed is. Ziet er veel stoerder en sportiever uit.. de ideale wagen om straks 320d's van de baan te duwen. (hij moet in de eerste plaats dan nog kunnen volgen, maar soit)
                      Daarin heb je overschot van gelijk, zelfs BMW heeft de reflectoren in de achterbumpers toegepast. Veel designdetails van de 156 hebben heel wat andere constructeurs (en dan vooral Japanners zoals gewoonlijk) geïnspireerd, om het voorzichtig uit te drukken.

De 159 is wat design betreft een evolutie van de 156, maar dat is niet alleen bij Alfa zo, zeker niet wanneer het één van de succesmodellen van een constructeur is (zie ook de BMW 3). Maar het resultaat is toch wel overtuigend vind ik.

Comment

Knappe kar man!!!!!!!!!!!!!!!! :-o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                          Mooi Ibiza

euh, alfa wilde ik zeggen

Bad bad bad, waar is die agressieve sexy lijn naartoe ?
                          Hier is ie! Lange, agressieve snuit en sexy welvingen aan de flank

Sjah, meningen verschillen eeh I'm lovin' it! Lekker agressief en gespierd. En nu ons vader nog overtuigen om die zo rap mogelijk te kopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                            @BMW POWER: waar is je bronvermelding naartoe ? Autotelegraaf I guess ?

En nu graag ook pics van het interieur!

Oops , vergeten. Is ondertussen aangepast!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
                              Hier is ie! Lange, agressieve snuit en sexy welvingen aan de flank

Sjah, meningen verschillen eeh I'm lovin' it! Lekker agressief en gespierd. En nu ons vader nog overtuigen om die zo rap mogelijk te kopen
                              dit is inderdaad het mooiste standpunt

Dat achterste maakt hem lelijk, hadden ze dat nu eens anders gedaan.

Comment

alfa 159

Amai, deze vind ik wel zeer geslaagd! Spijtig dat er nog geen definitieve foto's van het interieur zijn vrijgegeven. --> ben ik zeer benieuwd naar!!! Maar deze vind ik toch wel zeer mooi. Vooral die chrome uitlaat vind ik wel maf! En vooraan is hij gewoon PRACHTIG, veeeel mooier dan de nieuwe VW passat vind ik! Laat maar komen zou ik zegge!

Comment

in het zwart moet de 159 subliem zijn , pure sex
                                  - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                  - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

1)156 used to be small by class standard, so predictably, 159 has grown considerably larger. It is 4,660 mm long (+230mm), 1,828 mm wide (+78mm) and with a wheelbase of 2,700 mm (+100mm). However, Giugiaro emphasis a sporty profile, thus actually reduces its height by 3 mm to 1417 mm

2)Inside, although we have no pictures to prove, Alfa promises a driver-focused design, with wrap-around center console and all instruments turned towards the driver.

3)This platform employs sophisticated double-wishbones front and multi-link rear suspensions. It is either FWD or 4WD, the latter by Alfa's Q4 system. The Q4 employs a Torsen C center differential to transmit 57% torque to the rear axle normally and provides limited slip function when one axle spins. It is therefore more rear-biased than Audi's Quattro system

4)One of the most remarkable things is chassis rigidity – the chassis of 159 achieves 31400 Nm / degree, a figure so high that I'm afraid only VW Phaeton can exceed. For instance, Opel Vectra and Saab 9-3 are 18,000 and 20,000 Nm / degree respectively. The 159 uses multi-ply sheet metal, extensive laser welding, boxed element structure etc. to achieve high rigidity. This benefits crash protection, NVH suppression as well as handling
                                    Puntje 4 is so not Alfa, maar eindelijk hebben ze op dat vlak eens een inspanning gedaan!

Eigenlijk in z'n gehele lijn een indrukwekkende wagen. Ik heb zo'n vermoeden dat Alfa een serieuse BMW 3 concurrent naar voor brengt. Alleen jammer dat het imago niet in Alfa's voordeel spreekt om daar alles uit te halen wat erin zit. Maar misschien is dat ook niet erg... zolang de Alfisten maar weten wat de rest zal missen.

Comment

Ik vind het mooie wagen en het zal zeker een waardige opvolger worden voor de 156

Comment

Schitterende wagen

Véél beter dan dat brera geval, deze is echt mooi !

Comment

Klik hier voor een interieurfoto !

Comment

Working...
                                          X