Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In eerste instantie doet mij dit denken aan die van de Volvo V70.
Kan beter als je het mij vraagt!
Voor de rest idd. de concurrent van de BMW 3-serie.
Wie weet mits een goeie leaseprijs misschien de ideale firmawagen... dit brengt me al op ideeën!
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in... maar op zich is dit ook maar een slechte foto. Denk aan de schitterende lederen sportzetels die Alfa heeft. Neem ipv een ronduit lelijke pook van de automaat, een handgeschakelde. Neem carbon of alu inleg voor het dashboard. En dan sportievere grijs/zwart tinten ipv het beige. En ik kan me dan al voorstellen dat het een groot verschil zal zijn.
En jaja, dashboard gericht naar de bestuurder zoals het ook hoort te zijn he Bangle!
Op deze foto vind ik het interieur maar slap, zeker in vergelijking met de sublieme koets, maar 't kan natuurlijk ook aan de foto liggen
Aan het gezichtstandpunt van deze foto te zien, lijkt me dit een fotosoep van een scoop foto van het interieur te zijn, waar toch nog een redel deel van was afgedekt.
Het ziet er niet echt uit zoals een uitgelekte officiële foto
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Het is alleszins de meest sportief ogende en de stoerste blik. Als je't mij vraagt een serieuze concurrent voor de Bmw afgaande op het uiterlijk. Natuurlijk moeten de prestaties en de kwaliteiten er ook zijn, maar dat is een beetje te vroeg om nu al te oordelen.
Het is alleszins de meest sportief ogende en de stoerste blik. Als je't mij vraagt een serieuze concurrent voor de Bmw afgaande op het uiterlijk. Natuurlijk moeten de prestaties en de kwaliteiten er ook zijn, maar dat is een beetje te vroeg om nu al te oordelen.
Wat gaat de richtprijs ongeveer zijn voor deze schoonheid?
Kan me niet zoveel schelen hoeveel hij zal kosten nieuw, kan er me eerder iemand zeggen hoe goed hij zijn waarde zal behouden, want daar ligt het knelpunt bij die auto's!
Kan me niet zoveel schelen hoeveel hij zal kosten nieuw, kan er me eerder iemand zeggen hoe goed hij zijn waarde zal behouden, want daar ligt het knelpunt bij die auto's!
En de betrouwbaarheid...
Als ze niet waardevast zijn, koop je toch gewoon een 2de hands 159
Comment